Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Merita sa curat EGR?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu am trecut pe la mecanic saptamana asta si l-am intrebat daca sa-l curat sau nu si mi-a raspuns ca daca motorul trage bine si nu simt niciun semn de moleseala la pedala, sa nu umblu la el. Vroiam, cum am scris mai sus, sa il dau eu singur jos dar dupa cele recomandate cred ca am sa-l las asa deocamdata. Numai bine!

    Comment


    • #32
      Originally posted by al3x82 View Post
      este electric la w211 E270 si cred ca e la fel si la 220 si nu ai ce sa strici
      OK, asadar daca este electric, inseamna ca nu prea am cum sa ma bag la curatare.....ma tem sa nu imi prind urechile, sau in cel mai rau caz sa il fac praf....mai bine il las asa....
      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

      Comment


      • #33
        Originally posted by flavius89 View Post
        OK, asadar daca este electric, inseamna ca nu prea am cum sa ma bag la curatare.....ma tem sa nu imi prind urechile, sau in cel mai rau caz sa il fac praf....mai bine il las asa....
        Nu prea ai ce sa ii strici, dar e alegerea ta, oricum eu nu sunt mecanic si nu am reusit sa il stric.

        Comment


        • #34
          Asa ca fapt divers...are cinvea niste poze cu egr-ul desfacut, sau a-ti zarit ceva pe net? ( doar pt. w211)
          MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

          Comment


          • #35
            Originally posted by flavius89 View Post
            Asa ca fapt divers...are cinvea niste poze cu egr-ul desfacut, sau a-ti zarit ceva pe net? ( doar pt. w211)
            Daca tot nu te grabesti, poate iti fac eu rost de o poza cu Egr-ul scos.

            Comment


            • #36
              Originally posted by flavius89 View Post
              Asa ca fapt divers...are cinvea niste poze cu egr-ul desfacut, sau a-ti zarit ceva pe net? ( doar pt. w211)
              Buna Flavius,am gasit io o poza cu EGR-ul http://www.******faq.es/forum/viewto...on+++valvulita

              Originally posted by flavius89 View Post
              Asa ca fapt divers...are cinvea niste poze cu egr-ul desfacut, sau a-ti zarit ceva pe net? ( doar pt. w211)
              Poza asta poate te ajuta mai bine: http://img528.imageshack.us/img528/3971/egrkf1.jpg
              Last edited by florineasca; 04-14-2009, 15:04 PM.
              2001 mercedes c220 cdi,w203

              Comment


              • #37
                Originally posted by IonicaESP31
                Buna Flavius, poza asta poate te ajuta mai bine: http://img528.imageshack.us/img528/3971/egrkf1.jpg
                Multumesc pentru ajutor ionica...daca mai are cineva poze cu el "dezmembrat", le poate posta, multumesc anticipat.
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #38
                  Am incercat acum 1 saptamana sa desfac egr-ul asta....am scos cele 2 suruburi, dupa care am inceput sa trag de valva aia in toate partile, dar nu am reusit sa o misc din loc sub nici o forma, am lasat-o la "inmuiat" si cu wd-40, tot degeaba...este foarte lipita de restul ansamblului. Voi cum ati reusit sa o miscati din loc...caci eu m-am lasat pagubas...poate mai stricam ceva pe acolo...
                  MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by flavius89 View Post
                    Am incercat acum 1 saptamana sa desfac egr-ul asta....am scos cele 2 suruburi, dupa care am inceput sa trag de valva aia in toate partile, dar nu am reusit sa o misc din loc sub nici o forma, am lasat-o la "inmuiat" si cu wd-40, tot degeaba...este foarte lipita de restul ansamblului. Voi cum ati reusit sa o miscati din loc...caci eu m-am lasat pagubas...poate mai stricam ceva pe acolo...
                    Eu am miscat-o in drepta si in stanga pana cand se misca mai usor, pe urma am bagat o surubelnita ca sa fac parghie de ceva si sa o imping in sus.Egr are o tijia cu un capac din fier asa ca nu prea ai ce sa strici, dar e mult de munca.Daca reusesti vezi ca are si un capac in spate care se scoate (e din plastic) si acolo ai sa gasesti multa mizerie(totul e din fier acolo si nu ao ce sa strici)Succes

                    Comment


                    • #40
                      Am curatat si eu faimosul EGR la E 220. Intradevar iese atat de greu, incat crezi ca e corp comun cu galeria.
                      Cum am reusit sa il scot: am dat jos mufa electrica, am dat jos cele 2 suruburi, am batut in partea metalica (talpa EGR-ului) cu un cican si un prelungitor de chei.
                      Am reusit sa il misc apoi in jurul axei concomitent cu tras de el in sus (asa, la limita simtului).
                      Dupa ce l-am ridicat putin am bagat o lama de cutit si am batut in ea pana s-a mai saltat putin. Apoi tragi de el in toate directiile de se misca toata masina.
                      Dupa cca 30 min l-am scos. Cum zice si Alex: nu ai ce strica. Totul e o supapa metalica pe care o cureti de negreala. Stergi si scaunul EGR-ului si montezi usor totul la loc.
                      Personal nu am simtit nici o crestere de putere, dar nu mai da fum negru cand o 'calc'.
                      Nu are rost sa dai cu degripant, tot greu iese.
                      Spor la lucru!!! Nu aveti ce strica.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by zang View Post
                        Dupa cca 30 min l-am scos.
                        Aha..suna incurajator...o sa vad in preajma pastelui daca voi avea succes...
                        Last edited by doktor4carz; 04-16-2009, 11:12 AM.
                        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by zang View Post
                          Am curatat si eu faimosul EGR la E 220. Intradevar iese atat de greu, incat crezi ca e corp comun cu galeria.
                          Cum am reusit sa il scot: am dat jos mufa electrica, am dat jos cele 2 suruburi, am batut in partea metalica (talpa EGR-ului) cu un cican si un prelungitor de chei.
                          Am reusit sa il misc apoi in jurul axei concomitent cu tras de el in sus (asa, la limita simtului).
                          Dupa ce l-am ridicat putin am bagat o lama de cutit si am batut in ea pana s-a mai saltat putin. Apoi tragi de el in toate directiile de se misca toata masina.
                          Dupa cca 30 min l-am scos. Cum zice si Alex: nu ai ce strica. Totul e o supapa metalica pe care o cureti de negreala. Stergi si scaunul EGR-ului si montezi usor totul la loc.
                          Personal nu am simtit nici o crestere de putere, dar nu mai da fum negru cand o 'calc'.
                          Nu are rost sa dai cu degripant, tot greu iese.
                          Spor la lucru!!! Nu aveti ce strica.
                          Capacul din spate de plastic l-ai scos??? Ca sub capacul ala era negreala mai multa, ca un fel de funingine.

                          P.s: pana la urma nu e greu dar trebuie rabdare si vointa de fier ))

                          Comment


                          • #43
                            Salut!
                            Ieri am curatat si eu EGR-ul.Am gasit un pumn de funingine.Demontati si capacul de plastic din spate (4 cleme) pentru ca o sa dati de f. multa funingine.Se curata cu o pensula si decarburol.
                            Eu am simtit diferenta.Trage mai bine!
                            Bafta!

                            Comment


                            • #44
                              Baieti daca tot va curatati toti EGR-ul, sa va dau un pont. Cand aveam C Classe l-am curatat si eu....Asadar : cand aveti piesa si galeria ei demontata porniti mmotorul si accelerati de cateva ori la blana. Jur ca n-are nimic, doar ca va scoate niste fum pe-acolo pe la tzeava EGR-ului. O sa auziti o masina de Formula 1 in locul diesel-ului vostru !!! Senzatii de neuitat !!!!

                              Comment


                              • #45
                                Deci spre rusinea mea: mi-a fost lene sa mai dau jos capacul cu 4 cleme. Dar dupa sarbatori il voi da.
                                Intradevar am uitat sa zic ce zice Vlad Ruse: merge pornit motorul cu EGR-ul scos. Suna ca o motocicleta fara tobe, dar nu mult sa nu topiti 'joja' de ulei sau furtunele de la filtrul de motorina.
                                Voi curata si dupa capacul cu 4 cleme, dar mare diferenta nu pot simti deoarece am un E220 de 110KW (150 CP) si care e deja 'dus la limita'. Orice ai face nu are cuplul unui 270 sau 320 cdi.
                                Sarbatori cu bine tuturor !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF