Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Merita sa curat EGR?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu am trecut pe la mecanic saptamana asta si l-am intrebat daca sa-l curat sau nu si mi-a raspuns ca daca motorul trage bine si nu simt niciun semn de moleseala la pedala, sa nu umblu la el. Vroiam, cum am scris mai sus, sa il dau eu singur jos dar dupa cele recomandate cred ca am sa-l las asa deocamdata. Numai bine!

    Comment


    • #32
      Originally posted by al3x82 View Post
      este electric la w211 E270 si cred ca e la fel si la 220 si nu ai ce sa strici
      OK, asadar daca este electric, inseamna ca nu prea am cum sa ma bag la curatare.....ma tem sa nu imi prind urechile, sau in cel mai rau caz sa il fac praf....mai bine il las asa....
      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

      Comment


      • #33
        Originally posted by flavius89 View Post
        OK, asadar daca este electric, inseamna ca nu prea am cum sa ma bag la curatare.....ma tem sa nu imi prind urechile, sau in cel mai rau caz sa il fac praf....mai bine il las asa....
        Nu prea ai ce sa ii strici, dar e alegerea ta, oricum eu nu sunt mecanic si nu am reusit sa il stric.

        Comment


        • #34
          Asa ca fapt divers...are cinvea niste poze cu egr-ul desfacut, sau a-ti zarit ceva pe net? ( doar pt. w211)
          MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

          Comment


          • #35
            Originally posted by flavius89 View Post
            Asa ca fapt divers...are cinvea niste poze cu egr-ul desfacut, sau a-ti zarit ceva pe net? ( doar pt. w211)
            Daca tot nu te grabesti, poate iti fac eu rost de o poza cu Egr-ul scos.

            Comment


            • #36
              Originally posted by flavius89 View Post
              Asa ca fapt divers...are cinvea niste poze cu egr-ul desfacut, sau a-ti zarit ceva pe net? ( doar pt. w211)
              Buna Flavius,am gasit io o poza cu EGR-ul http://www.******faq.es/forum/viewto...on+++valvulita

              Originally posted by flavius89 View Post
              Asa ca fapt divers...are cinvea niste poze cu egr-ul desfacut, sau a-ti zarit ceva pe net? ( doar pt. w211)
              Poza asta poate te ajuta mai bine: http://img528.imageshack.us/img528/3971/egrkf1.jpg
              Last edited by florineasca; 04-14-2009, 15:04 PM.
              2001 mercedes c220 cdi,w203

              Comment


              • #37
                Originally posted by IonicaESP31
                Buna Flavius, poza asta poate te ajuta mai bine: http://img528.imageshack.us/img528/3971/egrkf1.jpg
                Multumesc pentru ajutor ionica...daca mai are cineva poze cu el "dezmembrat", le poate posta, multumesc anticipat.
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #38
                  Am incercat acum 1 saptamana sa desfac egr-ul asta....am scos cele 2 suruburi, dupa care am inceput sa trag de valva aia in toate partile, dar nu am reusit sa o misc din loc sub nici o forma, am lasat-o la "inmuiat" si cu wd-40, tot degeaba...este foarte lipita de restul ansamblului. Voi cum ati reusit sa o miscati din loc...caci eu m-am lasat pagubas...poate mai stricam ceva pe acolo...
                  MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by flavius89 View Post
                    Am incercat acum 1 saptamana sa desfac egr-ul asta....am scos cele 2 suruburi, dupa care am inceput sa trag de valva aia in toate partile, dar nu am reusit sa o misc din loc sub nici o forma, am lasat-o la "inmuiat" si cu wd-40, tot degeaba...este foarte lipita de restul ansamblului. Voi cum ati reusit sa o miscati din loc...caci eu m-am lasat pagubas...poate mai stricam ceva pe acolo...
                    Eu am miscat-o in drepta si in stanga pana cand se misca mai usor, pe urma am bagat o surubelnita ca sa fac parghie de ceva si sa o imping in sus.Egr are o tijia cu un capac din fier asa ca nu prea ai ce sa strici, dar e mult de munca.Daca reusesti vezi ca are si un capac in spate care se scoate (e din plastic) si acolo ai sa gasesti multa mizerie(totul e din fier acolo si nu ao ce sa strici)Succes

                    Comment


                    • #40
                      Am curatat si eu faimosul EGR la E 220. Intradevar iese atat de greu, incat crezi ca e corp comun cu galeria.
                      Cum am reusit sa il scot: am dat jos mufa electrica, am dat jos cele 2 suruburi, am batut in partea metalica (talpa EGR-ului) cu un cican si un prelungitor de chei.
                      Am reusit sa il misc apoi in jurul axei concomitent cu tras de el in sus (asa, la limita simtului).
                      Dupa ce l-am ridicat putin am bagat o lama de cutit si am batut in ea pana s-a mai saltat putin. Apoi tragi de el in toate directiile de se misca toata masina.
                      Dupa cca 30 min l-am scos. Cum zice si Alex: nu ai ce strica. Totul e o supapa metalica pe care o cureti de negreala. Stergi si scaunul EGR-ului si montezi usor totul la loc.
                      Personal nu am simtit nici o crestere de putere, dar nu mai da fum negru cand o 'calc'.
                      Nu are rost sa dai cu degripant, tot greu iese.
                      Spor la lucru!!! Nu aveti ce strica.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by zang View Post
                        Dupa cca 30 min l-am scos.
                        Aha..suna incurajator...o sa vad in preajma pastelui daca voi avea succes...
                        Last edited by doktor4carz; 04-16-2009, 11:12 AM.
                        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by zang View Post
                          Am curatat si eu faimosul EGR la E 220. Intradevar iese atat de greu, incat crezi ca e corp comun cu galeria.
                          Cum am reusit sa il scot: am dat jos mufa electrica, am dat jos cele 2 suruburi, am batut in partea metalica (talpa EGR-ului) cu un cican si un prelungitor de chei.
                          Am reusit sa il misc apoi in jurul axei concomitent cu tras de el in sus (asa, la limita simtului).
                          Dupa ce l-am ridicat putin am bagat o lama de cutit si am batut in ea pana s-a mai saltat putin. Apoi tragi de el in toate directiile de se misca toata masina.
                          Dupa cca 30 min l-am scos. Cum zice si Alex: nu ai ce strica. Totul e o supapa metalica pe care o cureti de negreala. Stergi si scaunul EGR-ului si montezi usor totul la loc.
                          Personal nu am simtit nici o crestere de putere, dar nu mai da fum negru cand o 'calc'.
                          Nu are rost sa dai cu degripant, tot greu iese.
                          Spor la lucru!!! Nu aveti ce strica.
                          Capacul din spate de plastic l-ai scos??? Ca sub capacul ala era negreala mai multa, ca un fel de funingine.

                          P.s: pana la urma nu e greu dar trebuie rabdare si vointa de fier ))

                          Comment


                          • #43
                            Salut!
                            Ieri am curatat si eu EGR-ul.Am gasit un pumn de funingine.Demontati si capacul de plastic din spate (4 cleme) pentru ca o sa dati de f. multa funingine.Se curata cu o pensula si decarburol.
                            Eu am simtit diferenta.Trage mai bine!
                            Bafta!

                            Comment


                            • #44
                              Baieti daca tot va curatati toti EGR-ul, sa va dau un pont. Cand aveam C Classe l-am curatat si eu....Asadar : cand aveti piesa si galeria ei demontata porniti mmotorul si accelerati de cateva ori la blana. Jur ca n-are nimic, doar ca va scoate niste fum pe-acolo pe la tzeava EGR-ului. O sa auziti o masina de Formula 1 in locul diesel-ului vostru !!! Senzatii de neuitat !!!!

                              Comment


                              • #45
                                Deci spre rusinea mea: mi-a fost lene sa mai dau jos capacul cu 4 cleme. Dar dupa sarbatori il voi da.
                                Intradevar am uitat sa zic ce zice Vlad Ruse: merge pornit motorul cu EGR-ul scos. Suna ca o motocicleta fara tobe, dar nu mult sa nu topiti 'joja' de ulei sau furtunele de la filtrul de motorina.
                                Voi curata si dupa capacul cu 4 cleme, dar mare diferenta nu pot simti deoarece am un E220 de 110KW (150 CP) si care e deja 'dus la limita'. Orice ai face nu are cuplul unui 270 sau 320 cdi.
                                Sarbatori cu bine tuturor !!!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF