Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Merita sa curat EGR?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by flavius89 View Post
    Stai linistit zang:d, ms ca te candesti la binele meu, azi dimineata am bontanit si eu cu un ciocanel in valva aia, pana s-a miscat 2-3 mm, dupa accea a fost floare la ureche...cam 1-2mm de funingine am gasit pe valva respectiva, curatat cu diluant dupa care am pus-o inapoi. Inca nu am iesit cu masina sa vad daca exista schimbari ...ploua acun. Dar promit ca voi reveniii cu impresii (daca vor exista).
    Apropo...eu nu am mai desfacut capacul patrat din spatele valvei, trebuia desfacut si acolo? Ce treaba are funinginea in aceea zona?, doar acolo este motorasul egr-ului, nu? Sau spun balarii?
    E vb de un capac semi-rotund din spate (nu unde intra mufa ), are o rotita si o chestie in forma de luna care se misca pe rotita (acolo trebuie curatat bine, ca sa culiseze fara sa se blocheze)

    Comment


    • #62
      Originally posted by al3x82 View Post
      E vb de un capac semi-rotund din spate (nu unde intra mufa ), are o rotita si o chestie in forma de luna care se misca pe rotita (acolo trebuie curatat bine, ca sa culiseze fara sa se blocheze)
      Da, acolo este de fapt un mecanism simplu cu o parghie cu excentric, un arc si o rola. Rola este prinsa de tija (supapa) pe care ai curatat-o.
      Este bine sa desfaci acolo, dar mult mai bine este sa urmezi sfatul colegului @raw. Adica toata acea lista data de el.
      Daca cureti doar EGR-ul faci ceva-ceva bun, dar tot mai 'fumega'.
      Astazi am desfacut si curatat: EGR (complet, adica ambele capace), acea tzeava de recirculare a gazelor prinsa cu arc de o piesa metalica ce este fixata de 'boxa' admisiei de aer. Inclusiv aceasta piesa curatata.
      Mi-a fost lene sa mai dau jos si admisia de aer, dar am curatat 'pe pozitie'.
      Nu am curatat intercoolerul pt ca trebuia sa ma bag pe sub ea, dar este bine de curatat. I-am dat si aprox 15 km cu turometrul intre 3500 si 4500 si acum chiar ca nu mai da fum.
      Dar pt a fi pe deplin multumit voi curata si intercooler-ul intr-o zi.
      Urmati ce zice @raw si veti fi cu siguranta multumiti!

      Comment


      • #63
        Originally posted by salceanu View Post
        Salutare!
        Vin si eu cu o intrebare,am un W210(E220 din '99) si scoate fum cam tare cand schimba dintr-o treapta in alta(cutie hidramata),credeti ca as rezolva ceva daca as curata EGR?
        La w210 e pozitionat tot ca la w211? am gasit o poza pe net, o atasez poate imi spune cineva o parere.
        Multam
        Este pozitionat mai in fata decat la w211.
        In poza ce ai gasit-o nu este incercuit EGR-ul. De fapt este demontat si EGR-ul si admisia.
        Ce mai poti vedea in poza este teava de recirculare a gazelor (pozitionata orizontal) si un furtun mare negru ce vine de jos din intercooler.
        In principiu seamana la w210 cu w211, ca oricum fac acelasi serviciu.

        Comment


        • #64
          am si eu o problema.. cateodata in mers se blocheaza "ceva" si nu mai trage masina. adica nu urca de 2000 de ture nici moarta. oricat apas acceleratia. masina are destui km si vroiam sa stiu daca ar trebui sa curat cumva egr-ul si sa vad diferenta (in 6 luni am patit de 3 ori) si de fiecare data am rezolvat cu oprit-pornit.
          Last edited by finger; 05-14-2009, 11:32 AM. Reason: error :)

          Comment


          • #65
            Eu am curatat si intercoolerul, dar nu mi se pare ceva diferenta, oricum e curat.

            P.s:Sa puneti bine furtunele la loc de la intercooler, ca altfel sar in mers (eu am patit-o) )

            Comment


            • #66
              ..............

              Comment


              • #67
                Originally posted by al3x82 View Post
                Eu am curatat si intercoolerul, dar nu mi se pare ceva diferenta, oricum e curat.

                P.s:Sa puneti bine furtunele la loc de la intercooler, ca altfel sar in mers (eu am patit-o) )
                Da, trebuie avut grija la acele sigurantze. Daca nu sunt bine puse sare vreun furtun si se pierde puterea 'instant'.
                Cat despre intercooler, e bine sa fie curatzat, dar se face la loc daca nu 'lucreaza' cum trebuie epuratorul de gaze.
                Am deschis un topic despre epuratorul de gaze, dar... nimic.
                Nu stiu daca are, sau nu are epurator (adica sa aiba un anume traseu in capacul culbutorilor - ca la Dacie, sau are epurator)!?!?!?
                Last edited by zang; 05-14-2009, 21:54 PM.

                Comment


                • #68
                  sal.
                  Am citi si eu discutia despre EGR , eu am un w210 din 2000 motor 2.2 cdi.
                  Am gasit EGR -ul l-am dat jos si l-am curatat.l-am montat iar acum nu mai porneste motorul, ce dracu s-a putut intampla? Cred ca trage aer fals pe la teava care intra in EGR din cauza ca a intrat oarte usor la loc. Poate sa fie asta cauza?

                  Comment


                  • #69
                    Am rezolvat. A pornit.
                    Cred ca a ramas umed senzorul de temperatura din furtunul de sub EGR, l-am scos l-am suflat dupa care a pornit motorul.
                    Va multumesc

                    Comment


                    • #70
                      Am curatat si eu EGR-ul la un E270 CDi (fabricatie dec 2001).
                      E putin altfel pozitionat fata de pozele care le-am vazut aici in topic.

                      Din pacate nu am apucat sa fac poze, dar am gasit pe net:
                      poza pozitionare 1
                      poza pozitionare 2
                      poza EGR desfacut 1
                      poza EGR desfacut 2

                      Prindere:
                      EGR-ul e prins in 4 suruburi si mai are un arc prins de teava care face legatura cu evacuarea. Suruburile de sus sunt relativ usor de desfacut, problema nasola e la alea de jos. Unul din ele are o pozitie ciudata, si e preferabil sa aveti o prelungitor flexibil la cheie. Apoi mai este unul la care ai acces numai daca apesi pe furtunul ce vine din vasul cu ulei de servo si banuiesc ca duce in pompa de servo. Mie dupa operatiune mi-a pierdut putin ulei de servo (probabil pana s-a asezat la loc furnutul).

                      Operatiune:
                      Am consumat un tub de spray mare cu degresant si a durat cam o ora jumate demontare si curatare + vreo 2 ore jumate montatul la loc. La montat s-a lasat seara si incepusem sa inghet (-2° C). Am stat 45 de minute numai sa recuperez un surub care mi-a picat in scut. Solutia adoptata dupa isprava cu surubul a fost sa leg suruburile cu ata de cusut inainte sa ma chinui sa le montez (am reusit sa evit vreo 3-4 cazuri de suruburi picate astfel).

                      Dupa curatare am mers aproximativ vreo 30 de minute cu masina turata (asta dupa ce m-am plimbat cu ea lejer pana a urcat apa la 80° C).

                      Rezultate:
                      Inainte de curatare imi intra limitarea de turatie la 2000rpm. Asta se intampla destul de des si mai ales in frana de motor, sau cand bruscam acceleratia (dat blana si apoi ridicat piciorul).

                      Dupa curatare limitarea nu imi mai intra in frana de motor, iar cand imi intra este undeva la 2500 sau la 3000. Banuiesc ca e de vina debitmetru, urmeaza sa-l schimb cat mai curand.

                      Masina e putin mai sprintena dupa operatiune, dar nu cu mult mai mult. Astept sa rezolv cu debitmetrul si apoi cred ca o sa ma bucur pe deplin de cei 170cp.

                      Sfaturi pentru cei ce vor sa se apuce:
                      • Cumparati-va prelungitor flexibil pentru cheie
                      • Daca nu aveti rabdare, nu va bagati la asa ceva, pentru ca la montare o sa injurati de toti sfintii (e destul de greu de pozitionat si suruburile de jos abia le-am nimerit)
                      • Aveti grija sa nu scapati suruburile in scut (eu consider ca am avut mare noroc ca am reusit sa-l recuperez fara sa dau scutul jos)
                      • Aveti grija sa va luati un spray mare pentru degresare. Chestia aia neagra are consistenta de smoala, o sa-l consumati pe tot, garantat!
                      • O mana de lucru in plus nu strica niciodata, mai ales la montare

                      Mult succes!
                      ...

                      Comment


                      • #71
                        Salut,apropo de egr cred ca ar trebui un cip tuning ca masina sa-i creasca "caii" nu curatarea egr-ului.Va spun din propie experienta atunci cand acesta nu mai lucreaza masina intra in protectie nu mai trage poti sa apesi si "RADIATORUL" si nu depaseste 3000ture la motor normal si scoate muuult fum negru cel putin asa sa intamplat la modelul meu e220cdi w211 150cp acum 4000 km de la care pana acum merge normal .va recomand curatarea acestuia si nu numai.ciao
                        mercedes e classe 220cdi w211

                        Comment


                        • #72
                          @gianny: Nu ma asteptam sa-i cresc caii putere prin curatarea EGR-ului. Masina are 170cp din fabrica, doar ca datorita EGR-ului nu ma puteam folosi de toti.
                          ...

                          Comment


                          • #73
                            Aveti ceva idei despre vre-o legatura intre EGR, supapa de vacum a EGR-ului si o variatie de 100-200 rpm la relanti? Cand variaza relantiul se aude un zgomot ciudat ca un parait de toba de trabant la acea supapa. Masina prezinta foarte rar aceasta anomalie dar parca nu imi da pace. Supapa arata ca cea din poza atasata.
                            Attached Files
                            W210 2002 E270CDI

                            Comment


                            • #74
                              la un smart 2002 cdi 800 cc, are careva habar cum se scoate egr-ul? si bujiile incandescente? m-ar ajuta foarte mult niste poze.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by gianny View Post
                                Salut,apropo de egr cred ca ar trebui un cip tuning ca masina sa-i creasca "caii" nu curatarea egr-ului.Va spun din propie experienta atunci cand acesta nu mai lucreaza masina intra in protectie nu mai trage poti sa apesi si "RADIATORUL" si nu depaseste 3000ture la motor normal si scoate muuult fum negru cel putin asa sa intamplat la modelul meu e220cdi w211 150cp acum 4000 km de la care pana acum merge normal .va recomand curatarea acestuia si nu numai.ciao
                                Chestia cu protectia e valabila si pentru W210? La mine problema persista...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF