Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Merita sa curat EGR?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am reusit sa il curat si mare diferenta nu e, dar macar e curat

    Comment


    • #17
      Originally posted by al3x82 View Post
      Azi am vazut un Egr scos, de la un W211 E270 cu 100.000 km la bord si mi s-a parut destul de murdar, asa ca m-am gandit ca eu am dublu de km si ca ar cam trebui sa il curat.As vrea sa stiu ce se poate intampla si cu ce ar trebui sa il curat?
      Vreau sa te rog sa imi zici unde este exact pozitionat EGR-ul fiindca dupa cate am citit aici, ma bate gandul sa-l scot si sa-l curat si eu. Banuiesc ca nu este prea complicata operatiunea si vreau sa o fac eu personal. Am un W211 220 CDI. Merci!

      Comment


      • #18
        Originally posted by cristi_fulger View Post
        Vreau sa te rog sa imi zici unde este exact pozitionat EGR-ul fiindca dupa cate am citit aici, ma bate gandul sa-l scot si sa-l curat si eu. Banuiesc ca nu este prea complicata operatiunea si vreau sa o fac eu personal. Am un W211 220 CDI. Merci!
        O sa fac o poza ca sa vezi unde e

        Comment


        • #19
          Originally posted by al3x82 View Post
          O sa fac o poza ca sa vezi unde e
          Multumesc mult!

          Comment


          • #20
            Originally posted by al3x82 View Post
            O sa fac o poza ca sa vezi unde e
            Salutare!
            Pune te rog poza pt EGR, deoarece vreau sa curat si eu. Il banuiesc, dar e mai bine sa fii sigur.

            Comment


            • #21
              Originally posted by zang View Post
              Salutare!
              Pune te rog poza pt EGR, deoarece vreau sa curat si eu. Il banuiesc, dar e mai bine sa fii sigur.
              Pun dar mi-a fost lene, sa dau capacul de la motor iar jos.

              Comment


              • #22
                E prins de 2 suruburi si trebuie tras in sus, dar s-ar putea sa iasa foarte greu, daca nu a mai fost scos.Succes
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Originally posted by al3x82 View Post
                  E prins de 2 suruburi si trebuie tras in sus, dar s-ar putea sa iasa foarte greu, daca nu a mai fost scos.Succes
                  Multumim mult! Saptamana viitoare daca am timp ii fac si eu o "deratizare" ))

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by al3x82 View Post
                    E prins de 2 suruburi si trebuie tras in sus, dar s-ar putea sa iasa foarte greu, daca nu a mai fost scos.Succes
                    Multam mult! O poza ce va ajuta pe multi.
                    Numai bine!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by al3x82 View Post
                      Azi am vazut un Egr scos, de la un W211 E270 cu 100.000 km la bord si mi s-a parut destul de murdar, asa ca m-am gandit ca eu am dublu de km si ca ar cam trebui sa il curat.As vrea sa stiu ce se poate intampla si cu ce ar trebui sa il curat?
                      La intrebarea "ce se poate intampla " iti pot da o varianta,din experienta mea:masina nu tura mai mult de 3000rot/min indiferent cat calcam acceleratia.Cateodata se bloca la 2800 ,cand-cum....De vina a fost EGR-ul.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by cbr_vet View Post
                        La intrebarea "ce se poate intampla " iti pot da o varianta,din experienta mea:masina nu tura mai mult de 3000rot/min indiferent cat calcam acceleratia.Cateodata se bloca la 2800 ,cand-cum....De vina a fost EGR-ul.
                        Dupa ce l-ai curatat sau inainte???

                        Comment


                        • #27
                          Curatarea EGR-ului a rezolvat aceasta problema.

                          Comment


                          • #28
                            am inteles.....

                            Comment


                            • #29
                              Asadar, pana la urma egr-ul este vacmatic sau electric , ca sa stiu daca ma bag sau nu sa il curat...
                              Apropo, are cineva poze cu egr-ul desfacut si cu ceva cadre din interiorul lui?
                              MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by flavius89 View Post
                                Asadar, pana la urma egr-ul este vacmatic sau electric , ca sa stiu daca ma bag sau nu sa il curat...
                                Apropo, are cineva poze cu egr-ul desfacut si cu ceva cadre din interiorul lui?
                                este electric la w211 E270 si cred ca e la fel si la 220 si nu ai ce sa strici

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF