Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Incepator - Detalii si sfaturi pentru revizii la E200 Kompressor.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incepator - Detalii si sfaturi pentru revizii la E200 Kompressor.

    Salutare.
    E vorba de un E200 Kompressor w211, 1.8l, 163 cp, cutie manuala 6+1, 112.000 km reali, anul fabricatiei este 2002.
    Pentru unii s-ar putea ca intrebarile mele sa para penibile insa va rog sa tineti cont ca sunt nou aici.
    Avand in vedere ca doresc sa intretin bine masina, cati km as putea rula maxim cu urmatoarele consumabile : ulei motor + filtru de ulei, filtru de aer, filtru de benzina care din cate am inteles e pe carbune activ si se schimba la 200.000 km (cel putin asa mi-au spus cei de la reprezentanta). Sa fie adevarat ?
    Referitor la uleiul din cutia de viteze, mi s-a spus ca se schimba la 200.000 km.
    La o revizie din 15.000 in 15.000 km precum imi indica computerul de bord, ce consumabile ar mai trebui schimbate ?
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Salutare si bine ai venit printre noi...
    Revizia la masina ta, asa cum ai mentionat si tu se face la 15.000 km, si este de preferat sa schimbi cele 4filtre (benzina, motor, ulei, climatizare)...acum cel de climatizare este oarecum optional, daca faci 15.000km in jumate de an, il poti scimba la revizia urmatoare ...
    Cat despre cel cu "carbune activ" situat sub torpedou....nu am auzit niciodata sa il schimbi la un asa nr. de km...de fapt ala nici nu prea are relevanta cu km masinii, ci in special cu trecerea timpului si a folosirii sistemul de climatizare (ai butonas spcial pt. el)...
    Perosnal iti recomand sa il schimbi 1 data la 2 ani....in momentul de fata, eu iti garantez ca tu inca il ai pe cel original, la fel ca si mine...si pot spune ca emana un aer imbaxit de multe ori....
    Uleiul din cutia de viteze...cei de la reprezentanta ti-au spus sa il schimbi la 200.000 de km??? ma mir...ei recomanda schimbarea lui la 60.000 de km; avand invedere ca tu ai acum 112k km, este bine sa il schimbi...

    Ps: acum am vauzt ca esti din SV , eu tot acolo imi fac reviziile (restaco)...am o rugaminte la tine..ori de cat ori mergi la ei...sa nu iti scapi masina din ochi...iti spun asta ca o recomandare...
    Last edited by flavius89; 02-04-2009, 10:46 AM.
    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

    Comment


    • #3
      Salut flavius si merci de informatii. Cum ajung in Suceava, imi schimb uleiul din cutie neaparat. Restul au fost schimbate acum 7000 km (4 luni in urma), placutele de frana pe spate acum 2000 km si cred ca urmeaza a fi inlocuite si cele de pe fata.
      Apropo, cati litri intra in cutie si care ulei mi-l recomanzi tu ? Eventual daca sti si un pret pentru schimbul de ulei din cutie la restaco..
      O alta problema a masinii e o bataie pe partea dreapta cand merg pe un drum gropos.. Am dus-o la un test la restaco si mi s-a spus ca trebuie schimbate bratele cu tot cu pivoti, atat pe dreapta cat si pe stanga unde chiar nu-mi bate deloc, nu troncane, nu nimic.
      Am fost si la un amic care e mecanic, a tras el de roti si mi-a spus ca pe partea dreapta totul e ok insa pe stanga roata avea joc si motivul e tija (bara) care duce in bilieta de directie. Eu ce sa cred ? Ca astia de la restaco is cam hoti ? Sau ca amicul meu nu-i tocmai cel mai bun specialist in Mercedes ?

      Comment


      • #4
        In cutie intra cam 7l de ulei, vezi ca au ei un ulei special numai pt. cutiile aste ATFII de Mobile1 sau ceva de genula sta se cheama....uleiul nu este chiar scump, numai stiu cat a costat acum 2 ani la mine....dar stiu ca manopera e cam costisitoare...oricum cred ca undeva la 150 eur te ajunge cu tot cu manopera...(trebuie data toata baia de ulei jos, si schimbat nush ce filtru destuld e mare si nush ce bushon....)
        Cat despre bataie nush ce sa iti spun....descrie mai amanuntit cum se aude...
        Iti pot spune doar ca pe w211 primele componente din suspensie care pica sunt pivotii...iti recomand sa ii schimbi , sigur sunt bolnavi, mai ales ca are aproape 7 ani masina, fac un zgomot ca de oale sparte....trancane doar la anumite denivelari si gropite si intr-un anumit interval de viteza...
        Se verifica intr-un singur mod...cand masina se afla pe elevator, roaga un mecanic sa iti impinga fiecare roata din fata in sus...daca sesizeaza un joc vertical, cat de mic o fii el...acolo e buba...pivotii
        Last edited by flavius89; 02-04-2009, 17:10 PM.
        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

        Comment


        • #5
          E bine sa cititi bine pt a nu dezinforma!!!!!
          Cutia e manuala si uleiul nu prea se schimba decat in cazul reparatiilor la cutie.Am inteles ca la cutia manuala uleiul original e de o calitate foarte buna si nu necesita schimbarea acestuia (pareri adunate de la mai multe reprezentante).
          Bataia poate fi de la pivoti dar nu uita ca ii poti schimba cu 180 lei/buc, numai pivotul, fara brat (pivot original).

          Comment


          • #6
            Originally posted by fulmax View Post
            E bine sa cititi bine pt a nu dezinforma!!!!!
            Cutia e manuala si uleiul nu prea se schimba decat in cazul reparatiilor la cutie.Am inteles ca la cutia manuala uleiul original e de o calitate foarte buna si nu necesita schimbarea acestuia (pareri adunate de la mai multe reprezentante).
            Bataia poate fi de la pivoti dar nu uita ca ii poti schimba cu 180 lei/buc, numai pivotul, fara brat (pivot original).
            Da, dar e tot ulei si ala. Adevarat ca poate tine mai mult dar, ca nu-l mai schimbi la 60, 80 sau 120000 de km. Unii poate nu-l schimba niciodata, dar orice ulei, cat de bun ar fi la un moment dat tot se uzeaza si isi pierde proprietatile initiale. Iar daca masina mai are si vreo 200 de mii in bord, mai e si la mana a doua, cu siguranta ar trebui verificat si ce ulei a mai ramas prin cutie.
            Last edited by florineasca; 02-05-2009, 18:13 PM.

            Comment


            • #7
              Ups, mea culpa...din graba am crezut ca e automata, bine punctat fulmax, la manuala este de preferat sa il schimbi doar daca simti ca nu mai functioneaza in parametrii normali cutia..
              Cat despre pivoti,da se schimba si separat (dar de preferat nu la reprezentanta...m-am speriat cand am vazut in ce hal dadea mecanicu cu ciocanu intr-un brat ca sa scoata blestematu de pivot + ca te rupe la manopera)...fiind din suceava , dute la vladrom, anul trecut am dat 120 lei bucata pe ei.
              MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

              Comment


              • #8
                Daca se poate schimba numai pivotul e super. Asta pare sa fie problema.
                Dar totusi e posibil ca bratul sa trebuiasca schimbat la 112.000 km avand in vedere ca masina fost condusa cu grija.. fara viteza mare si evitat gropile pe cat posibil ?

                Comment


                • #9
                  Pai cam este posibil, din 2002..7 ani, plus daca are ceva experienta pe drumurile patriei....tot ce-i posibil
                  LE: este elegance sau avangard?
                  Last edited by flavius89; 02-05-2009, 12:23 PM.
                  MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                  Comment


                  • #10
                    Este modelul elegance. Din cate am inteles la avantgarde suspensia e mai rigida, oarecum sport.
                    A mea e foarte confortabila, merge bine.. si o sa mearga super dupa ce ii schimb pivotii

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF