Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W 211 1.8 kompresor umezeste cu ulei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Chassis

    Sales designation: E 200 KOMPRESSOR
    Order number: 0 7 229 50775
    Delivery date: 20 10 2007
    Market: AG,Europe
    Production order: N
    Paint code 1:
    650U - CALCITE WHITE - STANDARD FINISH
    Equipment:
    827A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - RED
    Engine no.:
    271956 30 989005
    Major assembly variant: A 271 010 42 45
    Part var. design.: 27195630
    Text
    FUER DIESES FAHRZEUG KANN ALTERNATIV DER RUMPFMOTOR A271010604680 GELIEFERT
    WERDEN

    FOR THIS VEHICLE THE BASIC ENGINE A271010604680 CAN BE SUPPLIED ALTERNATIVE
    LY
    Transmission:
    722695 07 173029 [transmissionType = GA]
    Steering:
    Front axle 1:
    Rear axle 1:
    Rear axle 2:
    Battery 1:
    Fuel cell 1:
    Electric motor 1:
    SA code
    202B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
    220 - PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
    229L - GERMANY
    249 - INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
    255B
    260 - TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
    260B - AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
    280 - LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
    287 - THROUGH-LOADING FEATURE
    297 - SUN BLIND IN REAR DOORS LH AND RH
    2XXL - FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
    332B - INSTRUMENT CLUSTER LANGUAGE - GERMAN
    354 - ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
    386 - MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
    404 - MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
    405 - MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
    414 - ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
    423 - 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
    44N - STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
    477 - TIRE PRESSURE LOSS WARNER
    500 - OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
    527 - COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
    543 - SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
    573 - CHILD SEAT MOUNTING, ISOFIX IN REAR
    580 - AIR CONDITIONER
    600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
    614 - BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
    619 - CORNERING ILLUMINATION
    650U - CALCITE WHITE - STANDARD FINISH
    673 - HIGH-CAPACITY BATTERY
    732 - WOOD VERSION,BIRD'S EYE MAPLE BLACK/ANTHRACITE
    808 - [211] - 20050419 - AEJ 07/1
    808 - [722.6] - 19960119 - YOM 17/1
    820A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
    827A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - RED
    873 - SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
    910 - DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
    926 - EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
    954 - EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
    985 - COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
    F211 - SERIES PRODUCTION 211
    FW - LIMOUSINE
    GA - AUTOMATIC TRANSMISSION
    HA - REAR AXLE
    K11 - ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
    K13 - STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
    L - LEFT-HAND STEERING
    M019 - SERVICE REPOSITIONED
    M18 - DISPLACEMENT 1.8 LITER
    M271 - R4-GASOLINE ENGINE M271
    R01 - SUMMER TIRES
    R11 - LA 17" 5 DOUBLE SPOKE DESIGN
    V06 - SPEED- + LOADINDEX 95W
    VL - FRONT AXLE HALF, LEFT
    VR - FRONT AXLE HALF, RIGHT
    650U - CALCITE WHITE - STANDARD FINISH
    827A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - RED
    M271 - R4-GASOLINE ENGINE M271

    P.s: eu am gasit un e55 AMG full cu tot ce se poate la 17000 euro cu tot istoricul service...
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #17
      Multumesc frumos

      Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

      Comment


      • #18
        Da , apreciez si te cred in totalitate ca ai gasit acel amg dar ce consum are 1.8 benzina ( cum ziceam ENTRY LEVEL ) si ce consum are acel 5.0 benzina ( sau stiu eu ce cilindree are acel model)

        Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

        Comment


        • #19
          Vei rade dar acel Amg va scoate un consum mai bun decat 1.8 in oras si extraurban daca facem raportul cilindree / putere 1.8 scoate 8.2 extraurban si 11-13 litrii urban (Bucuresti) in timp ce un Amg iti consuma cred 16-18 litrii urban si 11-13 extraurban . Nu m-am uitat pe cifrele oficiale. Motoarele mari sunt optimizate pentru consum mic si nu sunt tot timpul in sarcina precum cele cu cilindreea mica.
          Problema la amg este ca in Romania impozitul anual este aberant de mare, foarte mare.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #20
            Ideea e ca mie pretul la masina aia mi se pare exagerat de mare si atata tot.Nu stiu unde ai mai cautat tu...
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #21
              Mobile , autoscout , autovit , olx.
              Am fost azi la controlul masinii in vederea cumpararii , 720 ron adica 2 ore de manopera plus tva
              Kilometrii rulati coincid cu km notati in trecut cand s-a mai intervenit cu diverse reparatii .
              Mi s- a facut oferta in vederea schimbrii solenoizilor si garniturile aferente si ce s-a mai gasit este o flansa situata in capatul axului cardanic , partea din spate, avand o fisura mi s-a recomandat sa il schimb.
              Masina mai avea o piulita lipsa in partea de jos a amortizorului stanga fata ( la prindere)
              In rest totul functional in parametrii. Motorul merge fara neregularitati si cutia desi nu i s-a schimbat uleiul niciodata schimba impecabil.


              Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

              Comment


              • #22
                Daca tie iti place masina si consideri pretul bun go4it!
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #23
                  Va mulumesc de sfaturi si de timpul acordat sa cititi si sa raspundeti acestui topic. Luni merg iar la Bucuresti , sper sa facem actele. Actualul proprietar a platit pentru reparatiile constatate vreo 1500 ron total(marti vor veni piesele) si a lasat masina la 11800. L-am rugat ca luni cand ne intalnim sa nu o porneasca deloc pentru ca vreau sa o aud la prima pornire daca fave sau nu zgomote ciudate distributia ( la acest lucru nu s-au putut pronunta in niciun fel baietii de la Autoklass Chitila pentru ca masina fusese de curand pornita si o alta varianta ar fi doar deschiderea distributiei pentru o inspectare exacta sau lasarea masinii peste noapte la ei , in cazul meu pana luni)

                  Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    Dupa achizitie te asteptam cu un topic in rubrica My Car.
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #25
                      Ok. Cu mult drag ! Inca o data multumesc mult broscutza2001 stiu ca esti bine intentionat si am citit mereu cu interes raspunsurile tale de prin aproape toate topicurile si mai stiu si ca ai un e kompresor 1.8 .

                      Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

                      Comment


                      • #26
                        Pana la urma l-ai luat?

                        Comment


                        • #27
                          Nu l-am mai luat pentru ca am observat ca umblase si la faruri si era specificat si in rezumatul celor de la Autoklass dar imi scapase acest detaliu si m-am speriat ca or avea ceva schimbat si stiu ca faruri chiar si dezmembrari OEM fara 250 e bucata nu te lipesti. Plus bateria era in vin capacitate mare si deci asa trebuia pastrata masina avand consumuri mari de energie si el montase una de vreo 55 amperi. ( inca 200 euro una buna)
                          Apoi parbrizul avea o ciobitura de piatra ( minim 100 e)
                          Rotile nu erau in cea mai buna stare fiind lovite in colturi de bordura ( inca 100 bucata)

                          Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

                          Comment


                          • #28
                            Mda, am mai vazut si eu vreo doua la noi in tara si am ajuns la concluzia clara, chiar daca dau si 1-2000 de euro in plus fata de piata de aici: Germania

                            Comment


                            • #29
                              Eu zic ca nu dai deloc 1000-2 inplus. Pretul ar fi cam acelasi dar daca cumperi din DE iti iei sigur o masina rulata pe strazi fara prea multe gropi, mult praf si nisip( care matuiesc vopseaua), sare ca la balamuc iarna si in unele cazuri revizii ignorate.

                              Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF