Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w210 E220 cdi nu porneste la temperaturi scazute!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w210 E220 cdi nu porneste la temperaturi scazute!

    Salutare tuturor!

    Desi am intrat destul de des in ultima vreme pe acest forum, inca nu ma descurc cu sectiunile si locul unde ar trebui sa postez. Sper sa fiu scuzat pentru asta..

    Am un W210 E220 CDI, din 2001, 143CP. L-am cumparat in iulie anul acesta, completand astfel colectia de E-uri, de care sunt foarte mandru (W123 240D, w124 E250D si w210 E220 CDI). N-am avut absolut nicio problema notabila cu ea, pana de curand, cand temperatura din termometre a inceput sa arate cu "-". Astfel, dimineata, la prima pornire, totul se transforma intr-un mic iad. Uneori, dupa foarte multe incercari, porneste. Alte dati, trebuie sa o ajut cu spary Prevent, ca sa nu raman si fara baterie...

    Am facut mai multe teste cu Star-ul si n-am primit niciun diagnostic concludent. Pana acum, am facut un test pentru retur la injectoare (totul ok), am schimbat debitmetrul si senzorul de pozitie arbore cotit, bujiile sunt noi-noute. O mentiune importanta ar fi aceea ca motorul invarte destul de vioi, dar nu porneste. Sau mai bine zis porneste deosebit de greu, mai ales daca nu o ajut cu acel spray. O data ce a pornit dimineata, apoi nu mai am probleme cu ea toata ziua. Cam dupa 8-10 ore nepornita, incepe sa faca pe nebuna. De pe loc plec cu un conum de 20 si...%, dar in traficul bucurestean, cam in 20 de minute de la pornire, consumul scade pana la 8-9%, iar ralanti-ul este de invidiat. Nu intrerupe in mers, accelereaa in forta si nu scoate fum negru in ture. Pe scurt, in afara problemei cu pornirea, masina merge ireprosabil.

    Star-ul a dat o eroare generica pe injectie, la un moment dat, dar cand accesez detaliile acolo spune ceva de o pompa de preincalzire, a carui rol (am citit, m-am documentat) nu pare sa aiba nicio legatura cu pornirea motorului, ci cu instalatia de climatizare, cand temperatura scade sub 7 grade Celsius.

    Daca oricare dintre voi ma poate ajuta cu un feedback cat mai obiectiv, raman mai mult decat indatoarat! Multumesc anticipat si mult respect tuturor!
    Last edited by Cobretti; 12-17-2016, 12:49 PM.

  • #2
    Salut Cobretti! Daca spui ca dupa 8-10 ore nu prea mai vrea sa porneasca si in rest nu ai probleme dupa ce porneste, verifica sistemul de alimentare poate scapa pe undeva si de acolo apare si problema ta.
    Bafta in rezolvarea problemei.

    Comment


    • #3
      Cred ca ar trebui sa verifici bujiile incadescente chiar daca nu apare nimic in bord,si daca motorul se invarte destul de vioi si nu porneste as face un test de compresie.

      Comment


      • #4
        Multumesc mult pentru raspunsurile prompte. Intr-adevar, testul de compresie se impune. Pana acum am facut acest test/diagnoza cu Star-ul si valorile sunt ca din fabrica. Pentru linistea mea sufleteasca, voi face si un test de compresie mecanic, desi am dubii serioase ca problema acestui motor ar putea fi compresia. Spun asta pentru ca ajutat de-un semi-puf de spray Prevent porneste absolut instant, iar de la prima cheie/primul drum, trec ore bune pana cand o repornesc pentru a ma reintoarce acasa. In plus, problema cu pornirea nu se manifesta absolut tot timpul...
        Eram la Oradea, 5 dimineata, -8 grade afara, si la primul sfert de cheie a pornit. Cateva zile mai apoi, a refuzat sa porneasca la 5 grade cu "+"...

        Bujiile sunt noi-noute, releul e ok si el. Ceea ce am uitat sa mentionez este ca de 2-3 zile, ii oscileaza turatia pret de cateva secunde, la ralanti, cand stau la semafor. Temperatura apei este de 70-80 grade.
        Nu cred ca e problema de compresie, ci mai curand ceva legat tot de sistemul de injectie. Ca si senzori cred ca mai am vreo 2-3 de schimbat (voi vedea care mai sunt aceia) si daca tot nu si nu, voi da jos injectoarele si le voi trimite la doctor...

        De luni in colo am sa mai supun batranica la diverse examinari. Daca intre timp mai are vreun coleg vreo parere sau sugestie, le primesc cu placere pe ambele!

        Va voi tine la curent cu orice progres. Multumesc mult pentru raspunsuri, toate cele bune, tuturor!

        Comment


        • #5
          Heater Boosterul consuma bateria. Search pe forum.
          Regulatorul de presiune din capul rampei de injectie are camp dedicat de testare in Star. Parca Y95 ii zice.
          Pompa de inalte are si ea camp de test. Quick test nu e suficient.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            UPDATE:

            In dimineata asta nu a mai pornit deloc. Nici cu spray, nici cu rugaminti.. Asta dupa ce sambata si duminica a pornit la prima cheie, la -6/ -8 grade. Cu sau fara Star, masinuta mea nu se alimenteaza cum trebuie. Invarte, dar nu porneste. Investigatiile continua!
            Zi buna tuturor, spor in toate!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Cobretti View Post
              UPDATE:

              In dimineata asta nu a mai pornit deloc. Nici cu spray, nici cu rugaminti.. Asta dupa ce sambata si duminica a pornit la prima cheie, la -6/ -8 grade. Cu sau fara Star, masinuta mea nu se alimenteaza cum trebuie. Invarte, dar nu porneste. Investigatiile continua!
              Zi buna tuturor, spor in toate!
              Verifica cablajele si ecu si bineinteles pompa de inalte plus injectoarele!
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                Parerea mea, cum a mentionat si colegul "cutaresku", este ca de vina ar fi regulatorul de presiune din capul rampei. Mai ales dupa ce ai spus de oscilatii la relanti si ca nici nu a mai pornit deloc. Unul Bosch, cum e si originalul, e 700 si ceva de lei nou. Am patit si eu exact la fel. Bafta!

                Comment


                • #9
                  2nd UPDATE:

                  Azi am fost din nou cu "ochioasa" la doctor. Am verificat toate racordurile, toate furtunele, presiunea din rampa etc. Nimic in neregula... Insa, am intreprins si un mic experiment, chiar acum pe seara. Am inlocuit senzorul de la rampa, cel din spate, dinspre panou/parbriz, cu unul de proba. Important, motorul era cald. Venisem de pe autostrada A1. Imediat ce l-am inlocuit cu cel de proba, i-am dat cateva chei. De fiecare data cand am dat la automat, pornirea a fost la fel de greoaie, cu exact acelasi comportament ca atunci cand porneam dimineata, la rece....
                  Acum, dupa judecata mea, lucrurile ar fi cam asa: ori senzorul de proba (care-i tot S.H.) e intr-o stare mai proasta ca al masinii, ca cel original, ori atat senzorul meu cat si cel de proba indica o problema fix in zona asta. Ramane de vazut cum va porni maine dimineata, cu senzorul de proba inca montat.
                  Consider ca in afara de acest test, mai am de verificat pompa de inalte, injectoarele, pe banc si ceva aboslut de nedorit, pur si simplu inlocuirea segmentilor si a garniturii de chiulasa.
                  Salutari tuturor, tinem aproape!

                  Comment


                  • #10
                    La userul Popeye ai incercat? Compresia si chiar pierderile pe retur ale injectoarelor le pot verifica fara sa desfaci mare lucru pe masina.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Dupa experimentul cu senzorul de proba, am decis sa cumpar unul nou-nout. Schimbat-montat-placut ))
                      Dupa doua zile de pornit dimineata, pe frig, rezultatele nu-s excelente, dar sunt multumitoare. Nu porneste la sfert de cheie, dar daca dau la automat mai lung, o ia din prima ca sa zic asa. Un alt lucru bun, este ca am scapat de oscilatiile ralantiului. Motorul a devenit cumva si-un pic mai silentios. Atat la ralanti cat si in timpul rularii. Urmeaza sa verific saptamana viitoare alternatorul si electromotorul, pentru ca imi apare la bord martorul pentru baterie/alternator (bateria este nou-nouta). Asadar, povestea continua...
                      Multumesc tuturor pentru parerile si sfaturile oferite, voi continua sa postez rezultatele testelor ce urmeaza a fi facute si cu multa speranta de-acum, voi scrie si despre cauza care a generat efectul. Simt ca ma apropii de final )
                      Tuturor, s-auzim numai de bine, spor in toate!

                      Comment


                      • #12
                        Salutare tuturor!

                        Revin cu un post "intarziat", dar relevant! Am reusit sa elucidez marele mister legat de problemele de pornire la temperatura scazuta: injectoarele!
                        Am reverificat injectoarele, de aceasta data dandu-le jos de pe masina, pentru ca ramasesem fara optiuni de diagnoza. Am schimbat aproape toti senzorii pe care ii puteam schimba, iar diagnoza cu STAR-ul este, in opinia mea, foarte putin relevanta.

                        Astfel, pentru toti cei care vor mai intampina din pacate acest gen de problema, va spun ca diagnoza computerizata are un rol minor, iar in mod specific testul cu "eprubete" pentru injectoare poate fi o mare pacaleala. Dupa ce am demontat injectoarele si le-am dus la specialist, rezultatul final a fost un fel de magie. Acum masina porneste la sfert de cheie indiferent de temperatura de afara. Trei din patru injectoare erau zob, mirandu-ne cu totii cum de se mai intampla sa porneasca in aceste conditii.
                        Dupa aceasta operatiune masina merge excelent, consumul de motorina a scazut dramatic (5.3% - extraurban si 6.8% - urban), demarajul este foarte puternic, iar motorul foarte silentios. Ca noua...

                        Dupa principiul "lenesul mai mult alearga, scumpul mai mult pagubeste", recomandarea mea de-acum, dupa experientele cu acest tip de motor este ca unele lucruri, indiferent de cablurile si computerele care sunt dosite prin Mercedesurile noastre, anumite lucruri e bine sa le faci tot batraneste.

                        Per total, costul tonelor de verificari cu STAR-ul, al senzorilor, al deplasarilor, al service-ului si in final al reconditionarii injectoarelor a costat 2.000 RON. Nu mai spun de timpul pe care il cheltui inutil si de frustrarea ca.. "nici de data asta". Dar, tragand linie si totodata invatamintele cuvenite, ma bucur ca totul e ok acum si E-ul meu este din nou acolo unde trebuie sa fie: pe sosea!

                        Comment


                        • #13
                          Felicitari ca ai rezolvat! La cine ai dus injectoarele? Te intreb pentru ca m-as duce si eu sa le verifice cand mai ajung prin Bucuresti daca meseriasul e bun. Merci!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cristi_fulger View Post
                            Felicitari ca ai rezolvat! La cine ai dus injectoarele? Te intreb pentru ca m-as duce si eu sa le verifice cand mai ajung prin Bucuresti daca meseriasul e bun. Merci!


                            Injectoarele le-am dus la Pitesti (mai exact Babana), de ani de zile colaborez cu baietii de-acolo. Sunt foarte multumit de aceasta colaborare si fara exceptie, daca ai Mercedes, indiferent de model, ei sunt "doctorii" care iti pun din nou masina pe sosea. Pe langa 210, eu mai am un 124 facelift si-un 123 si sunt deja lamurit in legatura cu capacitatea lor de a rezolva orice problema.

                            Daca i-as fi ascultat de la bun inceput, rezolvam destul de repede chestiunea si cu siguranta nu schimbam toti senzorii pe care i-am schimbat si nu dadeam afara din buzunuar nici atat cat am dat... ))

                            Comment


                            • #15
                              Si ai cumva un numar de telefon sa pot lua legatura cu ei? Merci

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF