Salutare tuturor!
Desi am intrat destul de des in ultima vreme pe acest forum, inca nu ma descurc cu sectiunile si locul unde ar trebui sa postez. Sper sa fiu scuzat pentru asta..
Am un W210 E220 CDI, din 2001, 143CP. L-am cumparat in iulie anul acesta, completand astfel colectia de E-uri, de care sunt foarte mandru (W123 240D, w124 E250D si w210 E220 CDI). N-am avut absolut nicio problema notabila cu ea, pana de curand, cand temperatura din termometre a inceput sa arate cu "-". Astfel, dimineata, la prima pornire, totul se transforma intr-un mic iad. Uneori, dupa foarte multe incercari, porneste. Alte dati, trebuie sa o ajut cu spary Prevent, ca sa nu raman si fara baterie...
Am facut mai multe teste cu Star-ul si n-am primit niciun diagnostic concludent. Pana acum, am facut un test pentru retur la injectoare (totul ok), am schimbat debitmetrul si senzorul de pozitie arbore cotit, bujiile sunt noi-noute. O mentiune importanta ar fi aceea ca motorul invarte destul de vioi, dar nu porneste. Sau mai bine zis porneste deosebit de greu, mai ales daca nu o ajut cu acel spray. O data ce a pornit dimineata, apoi nu mai am probleme cu ea toata ziua. Cam dupa 8-10 ore nepornita, incepe sa faca pe nebuna. De pe loc plec cu un conum de 20 si...%, dar in traficul bucurestean, cam in 20 de minute de la pornire, consumul scade pana la 8-9%, iar ralanti-ul este de invidiat. Nu intrerupe in mers, accelereaa in forta si nu scoate fum negru in ture. Pe scurt, in afara problemei cu pornirea, masina merge ireprosabil.
Star-ul a dat o eroare generica pe injectie, la un moment dat, dar cand accesez detaliile acolo spune ceva de o pompa de preincalzire, a carui rol (am citit, m-am documentat) nu pare sa aiba nicio legatura cu pornirea motorului, ci cu instalatia de climatizare, cand temperatura scade sub 7 grade Celsius.
Daca oricare dintre voi ma poate ajuta cu un feedback cat mai obiectiv, raman mai mult decat indatoarat! Multumesc anticipat si mult respect tuturor!
Desi am intrat destul de des in ultima vreme pe acest forum, inca nu ma descurc cu sectiunile si locul unde ar trebui sa postez. Sper sa fiu scuzat pentru asta..
Am un W210 E220 CDI, din 2001, 143CP. L-am cumparat in iulie anul acesta, completand astfel colectia de E-uri, de care sunt foarte mandru (W123 240D, w124 E250D si w210 E220 CDI). N-am avut absolut nicio problema notabila cu ea, pana de curand, cand temperatura din termometre a inceput sa arate cu "-". Astfel, dimineata, la prima pornire, totul se transforma intr-un mic iad. Uneori, dupa foarte multe incercari, porneste. Alte dati, trebuie sa o ajut cu spary Prevent, ca sa nu raman si fara baterie...
Am facut mai multe teste cu Star-ul si n-am primit niciun diagnostic concludent. Pana acum, am facut un test pentru retur la injectoare (totul ok), am schimbat debitmetrul si senzorul de pozitie arbore cotit, bujiile sunt noi-noute. O mentiune importanta ar fi aceea ca motorul invarte destul de vioi, dar nu porneste. Sau mai bine zis porneste deosebit de greu, mai ales daca nu o ajut cu acel spray. O data ce a pornit dimineata, apoi nu mai am probleme cu ea toata ziua. Cam dupa 8-10 ore nepornita, incepe sa faca pe nebuna. De pe loc plec cu un conum de 20 si...%, dar in traficul bucurestean, cam in 20 de minute de la pornire, consumul scade pana la 8-9%, iar ralanti-ul este de invidiat. Nu intrerupe in mers, accelereaa in forta si nu scoate fum negru in ture. Pe scurt, in afara problemei cu pornirea, masina merge ireprosabil.
Star-ul a dat o eroare generica pe injectie, la un moment dat, dar cand accesez detaliile acolo spune ceva de o pompa de preincalzire, a carui rol (am citit, m-am documentat) nu pare sa aiba nicio legatura cu pornirea motorului, ci cu instalatia de climatizare, cand temperatura scade sub 7 grade Celsius.
Daca oricare dintre voi ma poate ajuta cu un feedback cat mai obiectiv, raman mai mult decat indatoarat! Multumesc anticipat si mult respect tuturor!
Comment