Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Latenta sistem spalare parbriz W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Latenta sistem spalare parbriz W210

    Salutare,

    Recent a trebuit sa imi schimb parbrizul care datorita unei pietre primite in mers s-a crapat in doua. Dupa schimbare am constatat o problema careia nu ii dadusem atentie si anume:

    - In momentul in care apas pe tija/butonul(din dreapta volanului - responsabil(a) cu stergatoarele) in vederea spalarii parbrizului, stergatorul de parbriz face o tura pana ca jetul de lichid de spalat parbrizul sa iasa din duze. Mentionez ca apasarea este continua.

    Practic acest lucru face ca in timp sa apara multe zgarieturi pe parbriz.
    Intrebarea de baza ar fi daca asta este un defect de fabricatie/proiectare sau este o problema doar in cazul masinii mele.

    Sper sa ii dau de cap cu ajutorul vostru pana sa imi apara iar curcubeul pe parbriz, noaptea cand incepe sa ploua .

    Astept sfaturi si pareri.

    Toate bune.

  • #2
    Nu cred ca e defect de fabricatie, este posibil sa se dezamorseze instalatia de spalare prin nefunctionarea unei supape unic-sens, sau neetansarea unui furtunas ce duce la duzele de dispersare.
    Dar poti incerca sa apesi doar pe treapta 1 a butonului pana cand iese 'zeama', apoi apesi pana in capat pt a actiona si bratul stergatorului.

    Comment


    • #3
      Originally posted by zang View Post
      Nu cred ca e defect de fabricatie, este posibil sa se dezamorseze instalatia de spalare prin nefunctionarea unei supape unic-sens, sau neetansarea unui furtunas ce duce la duzele de dispersare.
      Dar poti incerca sa apesi doar pe treapta 1 a butonului pana cand iese 'zeama', apoi apesi pana in capat pt a actiona si bratul stergatorului.
      Oops...la mine nu se simte cum ca ar fi doua trepte.. ceea ce ma face sa cred ca din cauza asta porneste din start stergatorul...probabil e uzat contactul si trebuie sa schimb butonul/tija in cauza...

      Presupun ca au mai patit si altii la capitolul semnalizare stanga/dreapta...

      Oare se schimba usor sau trebuie demontat volanul?

      Comment


      • #4
        Salut, am si eu o problema la duze... stergatorul porneste, lichidul ajunge la ele, dar nu iasa prin ele. Am bagat un ac sa vad daca sunt infundate si nu sunt. Vreo idee?

        Comment


        • #5
          Originally posted by raw View Post
          Oops...la mine nu se simte cum ca ar fi doua trepte.. ceea ce ma face sa cred ca din cauza asta porneste din start stergatorul...probabil e uzat contactul si trebuie sa schimb butonul/tija in cauza...

          Presupun ca au mai patit si altii la capitolul semnalizare stanga/dreapta...

          Oare se schimba usor sau trebuie demontat volanul?
          Imi cer scuze, de fapt treapta 1 doar acţionează ştergătoarele.
          Când apeşi dincolo de punctul de rezistenţă se acţionează şi pompa pentru lichidul de spălare. Deci trebuie să apeşi puţin mai tare pe manetă către interior.
          Ar trebui să meargă.

          Originally posted by andrei_f View Post
          Salut, am si eu o problema la duze... stergatorul porneste, lichidul ajunge la ele, dar nu iasa prin ele. Am bagat un ac sa vad daca sunt infundate si nu sunt. Vreo idee?
          De unde ştii că ajunge la ele? Iese din ele, dar numai cu picătura, sau ai verificat inainte de duze şi acolo ai presiune destulă?
          Last edited by doktor4carz; 11-19-2008, 21:40 PM.

          Comment


          • #6
            Zang ai dreptate... la mine insa nu se mai simte punctul de rezistenta.. am verificat la masina unui vecin si intr-adevar mai intai porneste stergatorul .. deci in concluzie e o greseala de proiectare, parerea mea este ca ar fi trebuit sa se intample invers insa daca e sa tin cont de faptul ca in tara unde au fost facute aceste masini nu prea gasesti praful si mizeria de la noi parca inteleg logica constructorilor de MB.

            Comment


            • #7
              Am vazut ca curge din capota. Le-am desfacut si are presiune dar este ceva electric la duze la care nu cred ca mai ajunge curent

              Comment


              • #8
                deschide capota si uitate sub duza ca este un furtun . E posibil sa fi iesit afara din cauza presiunii apei pt ca iti era infundata una dintre duze .
                Mercedes Benz C207 E250 CDI

                Comment


                • #9
                  Eu am avut problema asta la o alta masina si era prima cauza spusa de un coleg mai sus,pierdea apa pe la spliterul care duce catre cele 2 diuze ,apoi pana scotea aerul stergatoarele apucau sa faca o cursa,e chiar enervant.
                  Pentru desfundat diuzele eu am reusit cu sarma otelita de la o perie de sarma
                  2007 MB W211-220cdi

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by andrei_f View Post
                    Am vazut ca curge din capota. Le-am desfacut si are presiune dar este ceva electric la duze la care nu cred ca mai ajunge curent
                    Acea parte electrica este pentru incalzirea lichidului de parbriz pe timp de iarna(cel putin la W202 si W124),
                    -nu are nici o legatura cu presiunea,
                    Degeaba bagi ac/sarma pe diuze, pentru ca in spatele lor,in corpul "spritierei" este un tunel/canal prin care vine apa, si se imparte la cele 2 diuze,
                    -acest canal are si un cot la 90 grade unde nu are cum sa ajunga acul/sarma pt al desfunda,
                    -se ia jos si se inlocuieste, pentru a verifica

                    Toate cele bune
                    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                    Comment


                    • #11
                      Nu cumva are o supapa de sens ce ar trebui sa iti tzina presiunea pishatului?

                      Comment


                      • #12
                        Eu am precizat ca era vorba de o alta masina,mai exact Symbol-ul nevestii.
                        Ala n-are coturi in duze,supape astea... e spartan rau de tot!
                        La Merc nu cred ca as umbla cu sarme prin duze defapt
                        2007 MB W211-220cdi

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by DMIHNEA View Post
                          Nu cumva are o supapa de sens ce ar trebui sa iti tzina presiunea pishatului?
                          Cred ca da, insa din cate am aflat si la alte modele cu un singur stergator peste care a trecut negura timpului se manifesta acelasi "defect".

                          O sa intreb pe cineva de la reprezentanta cand voi reusi sa imi fac drum ca sa lamurim problema.

                          Comment


                          • #14
                            Intreaba la reprezentanta si vezi ce-ti spun aia. Poate te intreaba si pe tine pe ce punte are masina tractiunea...
                            Cred ca intelegi ce vreau sa spun!
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #15
                              Nu a existat o explicatie logica data de cei cu "tractiunea pe fata". Supravietuim si fara. Se poate inchide.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF