Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Self Leveling Suspension, W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Self Leveling Suspension, W210

    Vreau sa schimb sferele cu azot la SLS, la un W210 break.
    Exista vreo modalitate speciala de aerisire ulterioara?
    O procedura WIS ar fi interesanta...

    Multumesc!
    Last edited by Zeus; 08-15-2016, 10:26 AM.

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

  • #2
    Eu cred ca nu au nici o treaba acumulatoarele de presiune ( sferele) cu aerisirea instalatiei hidraulice.

    Daca nu se potrivesc documentele, posteaza seria.
    Last edited by cl600; 08-16-2016, 09:31 AM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Multumesc!

      WDB2102811X045676

      Masina sta lasata de spate, in comparatie cu fata, care nu are reglaj. De ridicat se ridica la incarcatura, insa nu suficient. Am inteles ca 4matic cu SLS asa sta, mai ridicat de bot, insa mi se pare mare diferenta. Am presupus ca nu este suficienta presiune in sfere si as vrea sa le schimb, preventiv macar. Ideea era, daca in urma schimbatului, trebuie aerisita instalatia, sau doar se completeaza cu ulei la servo.
      De asemenea, ma bate gandul sa incerc un reglaj din tija ce comanda valva ce distribuie presiunea in sfere, sa mai salt un pic masina. Insa nu stiu, ca idee, in pozitie dreapta, care ar trebui sa fie garda, adica distanta de la axul rotii la arcul aripii, both fata cat si pe spate.
      Una peste alta, mecanicii la care am fost au spus ca nu se baga la reglatul suspensiei, decat daca le spun eu ce si cum.

      LE, am schimbat anul trecut arcurile pe fata, ceea ce a ridicat si mai tare botul...
      Attached Files
      Last edited by Zeus; 08-15-2016, 12:53 PM.

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #4
        Pt inceput poti verifica tija daca nu e blocata, stramba, etc.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Tija nu e blocata, insa e ruginita si nu se mai poate regla. Poate imi poti spune codul ei OEM.
          De asemenea as vrea sa schimb si arcurile spate, un cod m-ar ajuta.

          Multumesc!
          Last edited by Zeus; 08-16-2016, 08:31 AM.

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #6
            Un arc original, nou costa 285 lei, doar ca trebuie determinat cumva nr de puncta si culoarea lor.

            Tija ( reperul 140 A2103203189 ) costa 142 lei.
            Last edited by Zeus; 08-16-2016, 18:50 PM.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Caz in care il rogi pe toarashu John Tikala de la nenea de sta cu Laurette pe plaja sa-ti determine corect codul, pe baza VIN. N-as risca la vreun pianist de la piese auto din colt... Mult mai simplu ar fi sa verifici codurile de culoare pe elevator, daca ai arcurile originale si daca pastelurile se mai disting. Ar mai fi optiunea "nu vrei un cdi ieftin"? )
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Multumesc, le-am descarcat.

                Azi am facut proba, 5 persoane, bagaje, suspensia functioneaza, pastreaza acelasi nivel, masurat de la axul rotii la arcul aripii, indiferent de incarcatura.
                Problema este ca sta mai jos spatele cu 3 cm fata de bot, nu conteaza de sunt 5 persoane sau doar una.

                Nu stiu cat este de normal, nu mai gasesc specificatiile de fabrica, stiu ca oricum sta mai sus de bot, insa 3 cm?

                Orice sugestie sau idee este de folos, nu as umbla la suspensie daca nu este cazul...
                Inca ceva, masina este foarte stabila, deci sferele sunt ok...

                Eu ma gandesc la doua lucruri,
                - arcuri spate prea moi si lasate - ma gandesc ca pe arcuri sta, nu in aer,
                - dereglat reglajul de la valva, din cvarimotive - se poate ridica din reglaj, insa ma gandesc sa nu devina instabila masina...

                Originally posted by cutaresku View Post
                Caz in care il rogi pe toarashu John Tikala de la nenea de sta cu Laurette pe plaja sa-ti determine corect codul, pe baza VIN. N-as risca la vreun pianist de la piese auto din colt... Mult mai simplu ar fi sa verifici codurile de culoare pe elevator, daca ai arcurile originale si daca pastelurile se mai disting. Ar mai fi optiunea "nu vrei un cdi ieftin"? )
                Nu-i problema, ma uit eu la arcuri, insa nu stiu daca alea-s problema...

                Mie mi-e frica de tot ce se hraneste cu motorina, zumzaie, pufaie, se infunda... si eu nush ce sa le fac, plus ca ma enervez repede
                Last edited by Zeus; 08-16-2016, 20:12 PM.

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #9
                  Salut pot sa intru si eu pe fir? Am si eu E class w210 220cdi model ca in poza mai sus
                  Si eu am o problema sau doua
                  1 este lasata jos
                  2 bate chiar telescopul se aude fier pe fier în telescop se poate sa fie asa ceva? Sau e impresie a mea? ca am verificat credeam sa fie o bucsa dar bucsele sunt ok
                  De curs nu curge e uscat. Si nu se aude bataia la toate gropile mai mult la denivelari pentru reducerea vitezei
                  Am vazut ca sunt ft scumpe in Anglia ajung la 420 LIRE
                  Poate fi altceva ce sa-r putea remedia vzând costul as vrea sa mai stiu sa nu schimb degeaba multumesc
                  Sau poate un pret prin Romania


                  Sent from my E6533 using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Eu cred ca tu ai un arc rupt, sau chiar amandoua, uita-te bine la ele.
                    "Amortizoarele" alea sunt doar niste cricuri hidraulice, nu prea are ce sa bata la ele. Si daca nu curg, lasa-le in pace deocamdata.
                    Cat de lasata sta masina? Daca o incarci ramane tot asa, sau se lasa mai rau? In viraje e barca, sau sta bine pe strada?

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #11
                      Ms de raspuns.
                      La viraje sta bine
                      De lasata nu asa de mult caroseria este deasupra anvelopelor dar o sa fac si o poza un pic mai tarziu.
                      Si eu ma gandeam ca fiind hidraulice ce ar putea sa provoace bataile alea deranjante
                      Dar cred ca o sa verific arcurile demontand bratul

                      Sent from my E6533 using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Revin i cu poza

                        Sent from my E6533 using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Mie nu mi se pare lasata...

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • #14
                            Asa ca ma pot scuti de o cheltuiala inutila!?
                            O sa verific mai cu atentie de unde ar veni bataia multumesc de sfat

                            Sent from my E6533 using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Buna seara.

                              Cand aceasta masini a fost a mea nu am avut niciodat probleme cu suspensia pe spate si spatele a stat tot timpul asa cum se vede in pozele de mai sus.

                              Va doresc o seara plcuta.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF