Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Self Leveling Suspension, W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Atasez o poza si pun o intrebare
    Ar putea sa fie slabite arcurile si sa faca zgomot nefiind rupte?
    Am verificat fiecare spirala in parte cu levieru si nu pare deloc sa fie rupt.
    Totusi ma gandeam sa le schimb vazand ca ar fi de cand e masina
    O sa fie vreo schimbare? Si eventual ce marca ar fi recomandat? http://cloud.tapatalk.com/s/57bc8f950292b/DSC_1120.JPG


    Sent from my E6533 using Tapatalk

    Comment


    • #32
      Originally posted by giove View Post
      Bunaseara! am vazut aprinsa discutia si vin cu o intrebare : ce fel de ulei trebuie completat pt suspensia hidraulica? rezervorul e acelasi cu cel de servo?pt ca la mine sta mult sub minim si nu mi indica nimic la bord;
      apropo de cat e de lasata,pare ca ar fi,dar venind de pe litoral,5 pers+bagaje era la fel de lasata;eu cred ca asa este garda si nimic mai mult


      Sent from my E6533 using Tapatalk

      Comment


      • #33
        Am mai lucrat la bataia ce se auzea si zgomotul principal venea de la bucsa bascula care imbina bratul cu fuzeta
        Dar totusi am observat ca si telescopul are o rotula acolo exact unde se prinde în suruburi.
        Intrebarea mea este daca la distrugerea acestei rotule poate cauza uzura pneurilor?
        Si inca un lucru am testat un telescopul la-m impins sus cat am putut dar foarte greu si cand se intoarce jos la capat se aude o bataie fier pe fier.
        Este normal?
        Ca totusi nu am scapat definitiv de zgomot dar oricum e mult mult mai silentioasa acum. Pun intrebari la care stiu ca nu e nimeni obligatoriu sa raspunda dar as vrea sa stiu cat mai multe despre acest amor
        Multumesc pentru orice indrumare

        Sent from my E6533 using Tapatalk

        Comment


        • #34
          Originally posted by cl600 View Post
          Vrei sa incerc sa determin eu punctele?

          @ cl600
          Acum, ca am lamurit punctul gri de pe arcuri, tot as avea nevoie de ceva - numarul de bumpi de pe tampoanele de cauciuc ale arcurilor . Nu se vad...

          Mersi frumos!
          Last edited by Zeus; 09-04-2016, 13:21 PM.

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #35
            Boon...
            Schimbat arcuri spate, suspensia a revenit unde trebuia.
            La modelele 4matic, botul sta mai sus oricum, o diferenta de aproape 2cm este normala. La celelalte ar trebui sa fie la fel garda. De mentionat ca tampoanele din capul arcurilor se uzeaza in timp si coboara suspensia. Este bine de schimbat odata cu arcurile. Astea ridica spatele cu 5,9,13 sau 17mm, si au pe ele marcate 1,2,3 sau 4 puncte de cauciuc. Trebuie vazut ce este pus pe masina. Daca se cara melteneshe cu cazanul, se pot pune tampoane mai inalte.
            Daca in urma schimbarii arcurilor este in continuare mai lasat spatele, se poate incerca un reglaj din tija ce comanda valva de reglaj a presiunii din amortizoare. Cu motorul pornit si masina cu rotile pe sol. Insa asta inseamna ca sferele cu azot sunt deja pe pustiuri si ar trebui schimbate.
            Amortizoarele daca nu curg, tin pana curg . Se mai duce pivotul din partea lor de jos si apare o bataie (rar).
            Cam asta este misterul suspensiei spate la S210.

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #36
              pina la urma cu ce ulei completezi la suspensia aceasta?
              ulei de servo?o marca anume conteaza?

              Comment


              • #37
                Cum stiu daca sferele cu azot sunt bune sau nu?

                Sent from my E6533 using Tapatalk

                Comment


                • #38
                  Daca-s ale masinii, probabil nu mai sunt bune. Suspensia devine tare, masina instabila, amortizare lipsa...

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #39
                    Si cat de complicata este procedura? Probabil ca nu a umblat nimeni la ele.

                    Sent from my E6533 using Tapatalk

                    Comment


                    • #40
                      Stie cineva cati litri de ulei imi trebuie la servo directie cu suspensie self leveling. E class w210 220cdi?

                      Sent from my E6533 using Tapatalk

                      Comment


                      • #41
                        Revin si eu cu noutati.
                        Am schimbat sferele si ulei servo
                        Total ulei 2,5 l aproximativ, ulei hidraulic de Mercedes MB344.0
                        Totusi am impresia ca nu am golit definitiv instalatia desi am lasat 1 litru sa se scurg prin instalatie. Dar ce este important e ca nu imi vine sa cred cat de eficienta si comoda este suspensia acum putin zis ca pare o alta masina. Chiar a meritat, o sa prezint si poze.
                        Am schimbat si manson la arcuri cu patru puncte 21 mm sau asa ceva.
                        Nu pare de loc un lucru complicat o sa mai revin pe parcurs cum se comporta

                        Sent from my E6533 using Tapatalk

                        Comment


                        • #42
                          Cat au costat sferele? Si intreaga operatiune?
                          Last edited by cutaresku; 10-09-2016, 09:55 AM.

                          Comment


                          • #43
                            Sferele au costat 130 £ ca sunt in UK.
                            Operatiunea am facut singur ca e chiar simplu mai ales daca nu ai dr gand sa schimbi tot uleiul

                            Sent from my E6533 using Tapatalk

                            Comment


                            • #44
                              Cum ai aerisit-o?

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment


                              • #45
                                Eu am am citi ceva articole cum ca nu ar avea nevoie de aerisire ca sa aerisesc singure.
                                Si am motive sa cred pentru ca am umplut instalatia la nivel i dupa ceva timp de umblat nivelul a scazut am adaugat de doua ori si atat de atunci nu mai am probleme in afara ca variaza nivelul cand las masina la denivelari mari. (o roata pe bordura) oricum suspensia imi place mult cum se comporta nici nu ma asteptam.

                                Sent from my E6533 using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF