Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

schimb motor?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • schimb motor?

    Va salut, am probleme cu motorul, (e200 kompressor 137 kw din 1999), în sensul cã: de curând am gãsit cele douã bobine fisurate, îmi mergea în 3, le-am comandat la dezmembrari cu tot cu fise, mâine le montez, o altã problemã ar fi consumul de ulei(mobil 10w40), 1l la 1000 km(am si Gpl), mã gândeam sã schimb motorul, am gãsit cu 400 Euro un motor de pe un c200K din 2002, dar din cate stiu pe c200 de anul ãsta e un alt tip de motor. Se poate omologa? Cum e mai bine? Sa repar motorul meu sau sã îl schimb? Aștept sfaturile voastre, va mulțumesc!

  • #2
    Salut, pot fi 2 motoare la c200k motorul m111 sau m271 din 2002. Tu la care dintre ele faci referire?


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Comment


    • #3
      M111 este motorul. Am înlocuit bobinele si fisele, pornește mai bine, se tureaza bine pe loc dar în mers parcã merge întrerupt, se gâtuie si nu trage, sã fie sonda lambda, debitmetrul sau altceva? La debitmetru am scos mufa si parca merge mai rãu, parcã o micã îmbunãtãțire ar fi cu mufa scoasã de la senzorul de temperatura lichid de rãcire dar nu sunt sigur, în schimb când e aceastã mufa scoasã îmi merge tot timpul termocupla. Ce sa fac?
      Last edited by marius81; 07-11-2016, 12:02 PM.

      Comment


      • #4
        O diagnoza cu star diagnoss sa vezi ce si de unde vin probelemele si sa vezi si innce stare sunt unele componente abia dupa sa decizi ce faci.Sa pui fise si bobine din dezmembrari nu e tocmai idealul...
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          schimb motor?

          Cand ai inlocuit fisele si bobinele de inductie, te-ai uitat la bujii? Aveau ulei in jurul lor? Trebuie sa pui testerul star sau daca nu este nici unul prin zona ta macar un tester Bosch Kts.

          Sent from my iPad using Tapatalk

          Comment


          • #6
            M-am uitat, erau în regulã. Azi am schimbat sonda lambda cu una de la dezmembrari, tot rãu îmi merge mașina, în sensul cã se tureaza greu, trage greu, parcã e gratuit motorul, mã gandesc sã nu fie catalizatoarele, în urma cu aproape 2 ani am obturat unul, la sfatul unui specialist pentru cã nu îmi ieșeau noxele la rar, atunci nu s-au simțit nimic la mersul mașinii, as fi pus-o pe tester dar nu am tester star în tgj, pe un tester universal mi-a apãrut ca eroare doar rateuri in admisie.

            Comment


            • #7
              [QUOTE=marius81;404981]M-am uitat, erau în regulã. Azi am schimbat sonda lambda cu una de la dezmembrari, tot rãu îmi merge mașina, în sensul cã se tureaza greu, trage greu, parcã e gratuit motorul, mã gandesc sã nu fie catalizatoarele, în urma cu aproape 2 ani am obturat unul, la sfatul unui specialist pentru cã nu îmi ieșeau noxele la rar, atunci nu s-au simțit nimic la mersul mașinii, as fi pus-o pe tester dar nu am tester star în tgj, pe un tester universal mi-a apãrut ca eroare doar rateuri in admisie. O mica îmbunãtãțire simt cu mufa de la temperatura antigel scoasã.

              Comment


              • #8
                schimb motor?

                Problema ta poate avea multe cauze destul de diferite. Inteleg ca nu iti aprinte in bord becul de Check engine, doar merge gatuit motorul si nu are putere. O alta intrebare este merge la fel pe benzina si pe gpl?
                Cand o pornesti dimineata, masina porneste inecat?
                Sent from my iPad using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Nu cred cã am bec de check engineering, e din 1999, i-am scos si mufa de la sonda lambda, merge la fel,. U mufa de la debitmetru scoasã merge mai rãu, dimineața pornește relativ usur dar merge urat cu ceva rateuri pânã se stabilizeaza si da, merge rãu și pe benzina si pe Gpl, pe loc se tureaza pânã în 4500 rpm, dar în mers când o turez e groaznic!

                  Comment


                  • #10
                    Ma gandesc sa nu scape gaz in benzina membranele de la vaporizatorul instalatiei Gpl. Acestea au durata de viata cam 70.000-80.000 de km. Din aceasta cauza cand pornesti motorul, porneste usor dar merge relativ inecat sau merge ca si cum ar avea o bujie care intrerupe cand accelerzi pana in 2000 - 2500 rpm. Acele membrane nu mai etanseaza complet in vaporizator si scapa gaz gpl in benzina, iar la pormire care se face pe benzina merge prost. Sa inlocuiesti si filtrele de benzina si gpl daca nu au fost inlocuite de mult ma gandesc.


                    Sent from my iPad using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Azi am asos bujiile, una din ele se pare cã nu lucreazã(4).

                      Comment


                      • #12
                        Erau afumate?


                        Sent from my iPad using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Una din ele era udã.

                          Comment


                          • #14
                            Daca bujia este uda ,ai probleme cu debitul de benzina de la injector,cam asa stiu eu,poate or mai fi si vreo supapa care nu inchide bine,supapa de admisie de la pistonul respectiv, fisa intrerupta sau capac delcou uzat -de la el as pleca prima data pina sa ajung la supape sau injector ,inclusiv verificat fisa respectiva ,recomand sa le cumperi noi si Bosch sau Beru,stiu ca sint scumpele dar asta e, la a mea am dat vreo 450 lei parca pe ambele,dar stiu ca cel putin 3 ani nu mai umblu acolo.Este posibil sa ai si o intrerupere de curent pe rampa de injectoare sa dea curent intrerupt,in principiu verifica intii partea electrica si dupa aceea cea mecanica,dar nu acasa , la un mecanic mai de incredere,stiu ce spun.Eu sint electromecanic auto la baza(inginer m am facut dupa,dar inca mai surubaresc la masinile mele), n am umblat intr un astfel de motor, nu prea am profesat in ultimii 15 ani decit pe acaretele mele ,nici eu nu prea ma duc la mecanic decit daca nu ma pricep la problema ,iar aici cauzele pot fi multiple sau doar un fir slabit,rupt,contact imperfect samd. Deci nu te apuca sa schimbi motorul , evita arabii care se dau experti in mercedes , a incercat unul sa ma faca dar l am indepartat repede , si el imi sugera tot felul de prostii in favoarea lui bineinteles si pe bani multi.

                            Comment


                            • #15
                              Bãnuiala mea ar fi: supapa blocata pe cilindrul respectiv! Dacã e așa, cum pot verifica sau remedia problema?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF