Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la accelerare

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la accelerare

    Salut tuturor,

    Am un mercedes E 220 CDI model 2005, cutie tiptronic, si de curand am avut ceva probleme in momentul accelerarii in sensul ca motorul nu se mai tureaza mai mult de 3000 RPM in stationare, iar in mers nici atat. Asta se intampla din cand in cand, de obicei in mers lin intervine defectiunea, computerul de bord nu semnaleaza nicio defectiune, iar aceasta dispare in momentul in care opresc si repornesc masina. Toate astea s-au intamplat dupa ce am alimentat cu motorina de la MOL si ma gandesc ca ar putea avea legatura cu calitatea motorinei. Se schimba si zgomotul esapamentului, e ceva mai puternic, iar plecarea de pe loc in modul automat este mai puternica decat de obicei. Am mai intalnit cam acelasi defect cu un Opel Vectra C, la fel motorul nu se mai tura mai mult de un anumit prag indiferent cat apasai acceleratia, zgomotul esapamentului se schimba si era mai puternic, iar cei de la service l-au diagnosticat ca fiind LGR-ul stricat, adica un senzor care masoara emisiile de noxe si iti blocheaza alimentarea cu motorina peste un anumit nivel de emisii. La Opel insa aceasta defectiune era semnalata de computerul de bord si s-a reparat singur, fara a se interveni asupra LGR-ului.
    In caz ca v-ati lovit si voi de o problema asemanatoare la Mercedes, astept comentariile voastre.
    Multumesc.

  • #2
    S-ar putea sa fie de la debitmetru de aer,asa ca o testare pe calculator n-ar strica,sau ai vreo pierdere de presiune la sistemul turbo, deasemenea la calculator se vede.Asa ca fuga la diagnosticare.Multa bafta!

    Comment


    • #3
      Dupa ce opresti motorul, ar trebui sa se auda un fasait de la motor.Daca nu se aude inseamna ca nu ai presiune la turbo.Mai bine fa o diagnosticare si vezi exact.

      Comment


      • #4
        chiar cautam in ultimul timp un service unde as putea sa ii fac o verificare. ce recomandari imi puteti face voi, fiind cu mai multa experienta, avand in vedere si problema expusa mai devreme ?

        Comment


        • #5
          Vad ca esti din Bucuresti! Undeva pe linga tirgul Vitan exista un service care are calculator sau cel mai bine apeleaza-l pe Dok si stie unde te trimite fara sa regreti.!!Mult succes!!

          Comment


          • #6
            Multumesc mult ! Am si vorbit ptr diagnoza.

            Comment


            • #7
              Ceva noutati? Caci sunt si eu curios.....multi dintre noi se mai confrunta cu asemenea probleme...
              MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

              Comment


              • #8
                Eliminat probleme

                cineva a venit/ dar cu un C class cdi din 2005 si era modulul bypass din galeria de aspiratie/ Iar altcineva cu un E class cdi din 2006 a avut modulul EGR.
                Ambii prezentau acelasi simptome: motorul nu se mai tura si mergea in regim de avarie. Dar nu asta este cauza, testerul va hotarii.
                Daca sinteti din jud constanta sau imprejurimi in maxim 2 saptamini aveti masina reparata cu tot cu procurarea piesei.

                Nu exista regula cind se defecteaza ceva/ totul difera.

                Totul depinde de tester si manualul de reparatie ( ei vor repara masina)

                Comment


                • #9
                  Salut,
                  Am rezolvat-o inca de atunci, problema a fost un furtun de la intercooler fisurat si pierdea presiunea pe acolo. Cred ca asa se cheama furtunul, e ceva de vreo 20 cm si destul de gros. pretul lui, la reprezentanta, a fost de vreo 100 RON.
                  Totul e bine cand se termina cu bine.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF