Salut tuturor,
Am un mercedes E 220 CDI model 2005, cutie tiptronic, si de curand am avut ceva probleme in momentul accelerarii in sensul ca motorul nu se mai tureaza mai mult de 3000 RPM in stationare, iar in mers nici atat. Asta se intampla din cand in cand, de obicei in mers lin intervine defectiunea, computerul de bord nu semnaleaza nicio defectiune, iar aceasta dispare in momentul in care opresc si repornesc masina. Toate astea s-au intamplat dupa ce am alimentat cu motorina de la MOL si ma gandesc ca ar putea avea legatura cu calitatea motorinei. Se schimba si zgomotul esapamentului, e ceva mai puternic, iar plecarea de pe loc in modul automat este mai puternica decat de obicei. Am mai intalnit cam acelasi defect cu un Opel Vectra C, la fel motorul nu se mai tura mai mult de un anumit prag indiferent cat apasai acceleratia, zgomotul esapamentului se schimba si era mai puternic, iar cei de la service l-au diagnosticat ca fiind LGR-ul stricat, adica un senzor care masoara emisiile de noxe si iti blocheaza alimentarea cu motorina peste un anumit nivel de emisii. La Opel insa aceasta defectiune era semnalata de computerul de bord si s-a reparat singur, fara a se interveni asupra LGR-ului.
In caz ca v-ati lovit si voi de o problema asemanatoare la Mercedes, astept comentariile voastre.
Multumesc.
Am un mercedes E 220 CDI model 2005, cutie tiptronic, si de curand am avut ceva probleme in momentul accelerarii in sensul ca motorul nu se mai tureaza mai mult de 3000 RPM in stationare, iar in mers nici atat. Asta se intampla din cand in cand, de obicei in mers lin intervine defectiunea, computerul de bord nu semnaleaza nicio defectiune, iar aceasta dispare in momentul in care opresc si repornesc masina. Toate astea s-au intamplat dupa ce am alimentat cu motorina de la MOL si ma gandesc ca ar putea avea legatura cu calitatea motorinei. Se schimba si zgomotul esapamentului, e ceva mai puternic, iar plecarea de pe loc in modul automat este mai puternica decat de obicei. Am mai intalnit cam acelasi defect cu un Opel Vectra C, la fel motorul nu se mai tura mai mult de un anumit prag indiferent cat apasai acceleratia, zgomotul esapamentului se schimba si era mai puternic, iar cei de la service l-au diagnosticat ca fiind LGR-ul stricat, adica un senzor care masoara emisiile de noxe si iti blocheaza alimentarea cu motorina peste un anumit nivel de emisii. La Opel insa aceasta defectiune era semnalata de computerul de bord si s-a reparat singur, fara a se interveni asupra LGR-ului.
In caz ca v-ati lovit si voi de o problema asemanatoare la Mercedes, astept comentariile voastre.
Multumesc.
Comment