Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la accelerare

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la accelerare

    Salut tuturor,

    Am un mercedes E 220 CDI model 2005, cutie tiptronic, si de curand am avut ceva probleme in momentul accelerarii in sensul ca motorul nu se mai tureaza mai mult de 3000 RPM in stationare, iar in mers nici atat. Asta se intampla din cand in cand, de obicei in mers lin intervine defectiunea, computerul de bord nu semnaleaza nicio defectiune, iar aceasta dispare in momentul in care opresc si repornesc masina. Toate astea s-au intamplat dupa ce am alimentat cu motorina de la MOL si ma gandesc ca ar putea avea legatura cu calitatea motorinei. Se schimba si zgomotul esapamentului, e ceva mai puternic, iar plecarea de pe loc in modul automat este mai puternica decat de obicei. Am mai intalnit cam acelasi defect cu un Opel Vectra C, la fel motorul nu se mai tura mai mult de un anumit prag indiferent cat apasai acceleratia, zgomotul esapamentului se schimba si era mai puternic, iar cei de la service l-au diagnosticat ca fiind LGR-ul stricat, adica un senzor care masoara emisiile de noxe si iti blocheaza alimentarea cu motorina peste un anumit nivel de emisii. La Opel insa aceasta defectiune era semnalata de computerul de bord si s-a reparat singur, fara a se interveni asupra LGR-ului.
    In caz ca v-ati lovit si voi de o problema asemanatoare la Mercedes, astept comentariile voastre.
    Multumesc.

  • #2
    S-ar putea sa fie de la debitmetru de aer,asa ca o testare pe calculator n-ar strica,sau ai vreo pierdere de presiune la sistemul turbo, deasemenea la calculator se vede.Asa ca fuga la diagnosticare.Multa bafta!

    Comment


    • #3
      Dupa ce opresti motorul, ar trebui sa se auda un fasait de la motor.Daca nu se aude inseamna ca nu ai presiune la turbo.Mai bine fa o diagnosticare si vezi exact.

      Comment


      • #4
        chiar cautam in ultimul timp un service unde as putea sa ii fac o verificare. ce recomandari imi puteti face voi, fiind cu mai multa experienta, avand in vedere si problema expusa mai devreme ?

        Comment


        • #5
          Vad ca esti din Bucuresti! Undeva pe linga tirgul Vitan exista un service care are calculator sau cel mai bine apeleaza-l pe Dok si stie unde te trimite fara sa regreti.!!Mult succes!!

          Comment


          • #6
            Multumesc mult ! Am si vorbit ptr diagnoza.

            Comment


            • #7
              Ceva noutati? Caci sunt si eu curios.....multi dintre noi se mai confrunta cu asemenea probleme...
              MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

              Comment


              • #8
                Eliminat probleme

                cineva a venit/ dar cu un C class cdi din 2005 si era modulul bypass din galeria de aspiratie/ Iar altcineva cu un E class cdi din 2006 a avut modulul EGR.
                Ambii prezentau acelasi simptome: motorul nu se mai tura si mergea in regim de avarie. Dar nu asta este cauza, testerul va hotarii.
                Daca sinteti din jud constanta sau imprejurimi in maxim 2 saptamini aveti masina reparata cu tot cu procurarea piesei.

                Nu exista regula cind se defecteaza ceva/ totul difera.

                Totul depinde de tester si manualul de reparatie ( ei vor repara masina)

                Comment


                • #9
                  Salut,
                  Am rezolvat-o inca de atunci, problema a fost un furtun de la intercooler fisurat si pierdea presiunea pe acolo. Cred ca asa se cheama furtunul, e ceva de vreo 20 cm si destul de gros. pretul lui, la reprezentanta, a fost de vreo 100 RON.
                  Totul e bine cand se termina cu bine.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF