Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema electrica.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut! Cu electromotorul am rezolvat-o portbagajul nu sa mai deschis . Problema cu heater boster o am de 3 ani .problema cu mesajul din bord e recenta pe tester zice ca ar fi o problema cu amperi cititi de bcm am testat cu un alt bcm de la un prieten acelasi cod si unul din dezmembrari acelasi mesaj in bord Malfunction electrical consumers switch off , am oprit aproape toti consumatori acelasi mesaj . La sfatul unui electrician am desfacut tapiteria din partea pasager fata picioare sa ferific acea masa groasa sa nu fie oxidata dar tot curat verificat.Nu stiu ce sa mai verific. Tu cum ai rezolvat Mihai ?

    Comment


    • #17
      Deci azi am ridicat masina am verificat alternatorul , inpamantarea , mufa tot curat am luat testarul si imi zice de o problema cu amperajul din calculatorul bateriei (bcm) la incarcare intre 2 si 7 amp si fluctueaza cu motorul pornit. Cineva poate sa imi zica cati amperi arata pe bcm functia live ca sa pot sa compar. Cred ca este un consumator care solicita alternatorul . Nu mai stiu ce sa fac orice sfat ar fi de ajutor.

      Comment


      • #18
        7A, pare normal pt incarcare, dupa ce mergi un timp dispare mesajul din bord?
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #19
          Nu dispare totul pare oke in rest 14,1v la incarcare , am mers 40 km azi....... mesajul e in bord.

          Comment


          • #20
            Cu mufa scoasa de la plus si masurat cu amp metru am 0,7 amp si cred ca e cam mare nu?

            Comment


            • #21
              Daca ai asteptat destul de mult astfel incat sa se 'culce' toate modulele, luminitele, etc si nu ai ajuns la 0,03- 0,05 (30-50 mA) atunci 0,7A este enorm. Daca Heater Booster-ul a avut o problema 3 ani, poate acum s-a extins...
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #22
                Da pare logic ce zici dar ca sa desfac tot bordul fara sa stiu ca ala e sigur , e foarte mult de munca ai putea sa imi zici care este releul sau siguranta sa verific sau tu cum ai face?

                Comment


                • #23
                  Revin cu noi informati am bagat testerul pe modulul bcm si am mers prin oras cu ea rezultatul este ca incarcarea bateriei este intre -1amp si 3 amp care mi se pare cam putin si testerul mil da cu un triunghi galben ......... asta ma duce la releul de incarcare care cred ca este in spatele alternatorului la un w211 2003 220 cdi?

                  Comment


                  • #24
                    In locul tau, rezolvarea defectelor ar fi prioritatea si in ultimul rand asi demonta / schimba componente care merg perfect.

                    BCM-ul are doar rol de monitorizare, nu decide nimeni altcineva deca ECU motor cat si cum sa incarce alternatorul. -1, +3A inseamna ca totul este in regula.

                    BCM-ul, pe de alta parte, in baza rezultatului monitorizarii poate decide sa inchida consumatori ne-esentiali: Convenience ....

                    Mai mult decat atat, BCM-ul are nevoie de o initializare, mai ales dupa ce l-ai montat/demontat.

                    Eu vad 2 probleme, consumul enorm in stationare ( daca l-ai masurat corect dupa cum am scris mai sus). Asta se rezolva simplu - scoti cate o siguranta pana ajungi la 30, 50mA.

                    A doua problema, initializarea BCM, care insa nici nu are rost sa aflii cum se face pana nu rezolvi pct 1.
                    Last edited by cl600; 12-06-2015, 17:35 PM.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by dinescuionut View Post
                      Salut! Cu electromotorul am rezolvat-o portbagajul nu sa mai deschis . Problema cu heater boster o am de 3 ani .problema cu mesajul din bord e recenta pe tester zice ca ar fi o problema cu amperi cititi de bcm am testat cu un alt bcm de la un prieten acelasi cod si unul din dezmembrari acelasi mesaj in bord Malfunction electrical consumers switch off , am oprit aproape toti consumatori acelasi mesaj . La sfatul unui electrician am desfacut tapiteria din partea pasager fata picioare sa ferific acea masa groasa sa nu fie oxidata dar tot curat verificat.Nu stiu ce sa mai verific. Tu cum ai rezolvat Mihai ?
                      Salut !

                      Am sa-ti detaliez si din experienta avuta de mine, atunci cand am avut acea eroare pe bord. Dupa ce am facut un test cu Star-ul mi s-a zis ca e o problema la BCM, si ca e mult de cautat printre sigurante, relee, etc si nu au timp ptr asta. Probabil findca nu au vrut sa caute problema au dat vina pe BCM. Am incercat si eu 2 BCM-uri de la dezmebrari insa mesajul nu disparea. Ba mai mult considerandu-l pe al meu defect am circulat cateva zile fara el, insa cu bordul cu mesaj pe rosu.
                      Apoi am fost la un electronist auto, care cred ca a refacut cu pistolul de lipit cateva contacte oxidate pe placuta BCM-ului si care a incercat sa-mi reduca consumul de curent atunci cand masina este incuiata. Aveam un consum de circa 170mA si nu a reusit sa-l reduca, dar mi-a zis ca ideal ar fi intre 30-50mA. ATENTIE ! Aceste valori trebuie masurate dupa circa 6 minute cu toate usile si portbagajul inchis. In acest interval de timp, cred ca ECU, comanda inchiderea pe rand a tuturor consumatorilor.
                      Fiindca bateria mare care avea doar 2 ani de utilizare de noua, si mi s-a zis ca e terminata, am ajuns si eu cu atentia la alternator. Eu l-am dat jos, l-am spalat bine, avea si 2 rulmenti gripati, si am inlocuit si releul de incarcare. Cu operatia asta cred ca am reusit sa scad de la 170mA la 120mA consumul in stand by. Apoi am cumparat o baterie noua insa mai mare 95-100A cu 800A. Mesajul de pe bord a disparut. Cu bateria asta tocmai am implinit un an
                      insa cred ca sunt in continuare consumatori care trag de ea, atunci cand masina sta in parcare
                      Cred ca cea mai buna rezolvare e cea de care amintea si colegul cl600, si anume dupa culcarea calculatoarelor(cca.6 minute) de cautat pe ce sigurante sunt consumuri de curent.

                      As avea si o intrebare pentru colegul cl600: un BCM de la dezmembrari cu acelasi cod, merge pur si simplu montat pe alta masina sau trebuie re-initializat ? Multumesc anticipat.
                      Last edited by mihai1968; 12-06-2015, 19:09 PM.
                      Noul E-Class 2017

                      Comment


                      • #26
                        Un BCM stricat, aprinde rosu in bord iar de initializat se initializeaza usor, fara tester sau ceva complicat. Postez procedura dupa ce colegul ajumge la 30-50mA.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #27
                          Cred ca eu am asteptat 2 min maxim dar de maine ma apuc sa caut la sigurante. Si apropo poti sa ai zici lu Mihai ca nu ma uit )))).

                          Comment


                          • #28
                            Am asteptat vreo 15 min si sa dus la 0.03 amp am verificat sigurantele si totul pare ok. Am sa pun si o poza , eroarea tot ramane deci cred ca trebuie initializat bcm. Ma gandeam si la regulatorul de voltaj dupa alternator ce zici Cl 600?
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Conditia necesara si suficienta ca acel mesaj sa dispara este ca bateria mare sa fie buna, tanara si corect aleasa, nici mai mica, nici mai mare.

                              Ca sa va dovediti treaba asta puteti incerca sa initializati BCM-ul in modul urmator:

                              Se lasa masina pe contact (toate beculetele aprinse in bord, motorul oprit), cu farurile aprimse pe faza scurta, incalzirea la luneta si in scaune ( cine are), pornite 5 minute.

                              Daca nu se intampla nimic spectaculos, dupa cele 5 minute cu toate cele expuse mai sus pornite se invarte cheia din pozitia contact direct in pozitia pornire. Daca masina porneste, BCM-ul isi va seta valorile corecte din nou.

                              Daca in cele 5 minute se intampla sa moara bateria, sa clipoceasca luminile, bordul, etc sau daca la capatul celor 5 minute masina nu porneste, atunci va trebuie alta baterie.

                              Daca insa totul decurge normal si mesajul tot nu se stinge nici dupa ceva timp de la pornirea masinii, aveti nevoie de o diagnoza profesionala ( nu doar Star).

                              La pornire, toti consumatorii ne-esentiali si chiar alternatorul sunt opriti de managementul masinii, iar abia dupa ce motorul porneste acestia sunt cuplati impreuna cu alternatorul. In acel moment, daca nu este vre-o problema grava, bateria reprezinta cel mai mate comsumator. Daca aceasta 'mananca' f multa energie BCM-ul comanda oprirea consumatorilor mai putin importanti astfel incat comanda data de ECU motor alternatorului sa poata fi executata. Niciodata ECU motor nu o sa comande alternatorului sa bage mai mult decat este strict necesar.
                              Last edited by cl600; 12-08-2015, 21:22 PM.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment


                              • #30
                                Din pacate problema nu sa rezolvat ieri a inceput sa clipaceasca toate luminile in interior si nu numai parca claculatorul a luat-o razna . Am scos borna si am puso inapoi , totul a revenit la normal doar eroarea Malfunction electric consumers switch off , eu cred ca e un scurt pe undeva . Cred ca o sa o duc la Reprezentanta , nu mai am soluti, revin cand am rezolvat.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF