Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

problema antigel w211 e200 kompressor facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema antigel w211 e200 kompressor facelift

    Cu ,,riscul,, de a bate recordul la numarul de topicuri deschise aici, va mai stresez cu o problema aparuta la masina. Ultima oara cand am fost la mecanic pentru a schimba termostatul (care pana la urma nu a fost identificat) am avut in bord mesajul pentru ,,coolant level,, asa ca mecanicul a mai adaugat apa in vas, acesta fiind gol. Acum (dupa o calatorie de aproximativ 100+ km, iar mi-a aparut mesjul. Am verificat masina a doua zi, ca sa fie motorul rece si surpriza, apa nu mai era in vas. Nu stiu daca masina are sau nu antigel in instalatie, sau o fi doar apa plata Insa chiar si asa, teoretic nu ar avea unde sa se evapore, nu? Va intreb pentru ca nici nu observ urme de apa in scut sau pe la furtune, sub pompa de apa nici atat. Deci teoretic nu ar fi pierderi. A mai patit cineva asa ceva? Este posibil asta presupunand ca masina nu are antigel deloc in ea? In orice caz, urmeaza sa ii fac o presurizare a instalatiei sa vad daca ,,rasufla pe undeva,, si apoi o golire totala, pentru a adauga antigel. In legatura cu asta, in manualul e200 kompressor, spune sa urmez ,,Specificaþiile Mercedes-Benz pentru
    consumabile, fisa 310.1 ,, dar in MB BeVo nu gasesc nimic de genul, mai exact am gasit asa ,,269.2 Complex grease (NLGI grade 2, Specification 269.2)
    311.0 Coolant refining agents (Specification 311.0)
    312.0 Coolant additives (water-soluble) without antifreeze protection requirement (Spec 312.0)
    325.0 Anticorrosion/antifreeze agents (Specification 325.0)
    325.2 Anticorrosion/antifreeze agents (Specification 325.2)
    325.3 Anticorrosion/antifreeze agents (Specification 325.3)
    325.5 Anticorrosion/antifreeze agents (Specification 325.5)
    325.6 Anticorrosion/antifreeze agents (Specification 325.6),,
    Voi ce tip de antigel folositi? Ma refer la posesorii de w211 e200 kompressor. Si o ultima intrebare pentru voi, stie careva unde este amplasat termostatul? Am gasit ceva videoclipuri pe net, dar pentru alte modele si din cate se pare nu arata deloc la fel cu ce am. Vreau sa aflu unde este deoarece trebuie sa il schimb, iar mecanicul nu stie de unde sa il scoata.

  • #2
    Ar trebuii sa verifici pompa de apa!Exact asa a fost si la mine,daca pierzi asa repede apa,poate fi pompa de apa.Se vede tare doar cand merge motorul,ca face presiune,de aia nu se vede dimineata sau cand sta masina.

    Comment


    • #3
      O sa adaug si asta pe lista. Pana vineri (cand sunt liber) trebuie sa gasesc musai un service mai acatarii pe aici, sa vad ce si cum. Eu intreb in stanga si in dreapta, dar cam greu prin zona asta. Oricum, multumesc de sfat.

      Comment


      • #4
        Am atasat aici o poza, cu semnele de rigoare. Cu toata nestiinta mea in domeniul mecanicii, nu ar trebui sa fie aici un furtun care sa conecteze cele 2 capete? M-am uitat pe net la poze cu alte masini, si toate au acel furtun. Ce afecteaza si cat de important este? Imi poate spune cineva cum se cheama mai exact? Sa stiu ce am de cumparat, mai ales ca inca nu sunt familiarizat cu toti termenii tehnici in engleza. Multumesc
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Originally posted by andrey_tia View Post
          Am atasat aici o poza, cu semnele de rigoare. Cu toata nestiinta mea in domeniul mecanicii, nu ar trebui sa fie aici un furtun care sa conecteze cele 2 capete? M-am uitat pe net la poze cu alte masini, si toate au acel furtun. Ce afecteaza si cat de important este? Imi poate spune cineva cum se cheama mai exact? Sa stiu ce am de cumparat, mai ales ca inca nu sunt familiarizat cu toti termenii tehnici in engleza. Multumesc

          Eu am crezut ca ai demontat acel furtun ca sa faci poza... Cauti la dezmembrari sau OEM din magazin, nu poate sa fie extrem de scump. Nu prea are ce sa afecteze, doar ca iti baga aer direct din compartimentul motor si nu din "priza" de langa grila...
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Salut, am si eu la fel o problema cu pierderea apei, la aproximativ 200 Km parcursi iar trebuie sa pun cam 1,5 litri.
            Eu am un E klasse w211 E200cdi.
            Ai rezolvat problema?
            Mi-ar prinde bine un raspunssa stiu de unde sa ma apuc( nu se vede nicaieri pierderi sau umed).

            Comment


            • #7
              Salut. Da, la mine au fost 2 probleme concomitent. Una a fost furtunasul ala mic de la vasul de expansiune ( unde se imbina ,,mufa,, era tocit rau si practic din cauza presiunii ceda, dar antigelul curgea doar putin cate putin pe o alta parte metalica a masinii care era foarte fierbinte, astfel ca se evapora inainte sa vad unde a disparut). Nu stiu cum se numeste acea parte, nu ma pricep sincer dar iti pot arata poze daca ai nevoie. Un indiciu a fost ca acea parte era un pic ,,rosiatica,, din cauza antigelului evident care se prelingea. Si a doua problema a fost radiatorul, se pare ca avea si ala pierderi (mici pete umede, nu foarte mari) dar mi-a bagat un lichid mai dens in antigel si se pare ca asta a rezolvat problema, ca sa nu mai fiu nevoit sa schimb si radiatorul. Nici lichidul ala nu stiu cum se cheama sincer, dar banuiesc ca un mecanic oarecare iti poate da mai multe detalii. Numai bine

              Comment


              • #8
                Salut, nu stiu de ce pierzi asa repede lichidul de racire dar pot sa iti spun urmatoarele:
                1. Termostatul este fix cel din mijloc cu furtunul negru intre cei doi senzori de la axele cu came dintre urechile de agatare a motorului.
                2. Lichidul de racire pentru acest motor este albastru nu rosu. Cei de la Mercedes Brasov mi-au recomandat Castrol Radicool NF. Acesta respecta standardul Mercedes si costa 28 de lei litrul.
                Succes in rezolvarea problemei. Sa ne spui ce ai gasit sa stie si alti colegi de pe forum care mai intampina aceasta problema.


                Sent from my iPad using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Revin cu 3 completari:
                  1. Thermostatul original este Produs de Wahler
                  2. Pentru inlocuirea termostatului trebuie golit sistemul de racire. Surubul de golire este in partea dreapta fata dedesubt langa proiector si are culoarea rosie.
                  3. Furtunul de admisie aer de la grila la carcasa filtrului nu te afecteaza. Daca vrei sa il montezi iti recomand sa il iei de la dezmembrari.


                  Sent from my iPad using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Azi am complectat iar 1,5 litri antigel, la aproximativ 200 Km parcursi.
                    Am ridicat masina a doua oara, cu toate blindajele date, si nu se vede nimic umed, nici urme ca ar fi curs si se evapora. Motorul este curat si uscat, am luat cureaua de pe pompa si nu are pompa joc sau sa vad vreun semn ca ar fi curs pe acolo... cert e ca apa se duce undeva. Am avut aceiasi problema la un sprinter si era robinetul de incalzire, semnele erau,,clare,,: umed in interior, am descoperit dupa urma de prelingere, cä altfel si acolo era uscat. La E-ul meu nu gasesc inca nimic, ma pregatesc mental cä va fi chiuloasa....
                    Orice sfat este bine venit.

                    Comment


                    • #11
                      Am descoperit si rezolvat problema. Era pompa de apa pe incalzire. 180 Lei pompa Bosh.

                      Comment


                      • #12
                        La mine cicã ar fi garnitura de chiuloasa, pierd 1 l % km, dimineata cand pornesc masina primii 5 km merge motorul foarte prost, da rateuri, pocneste, parca se rupe masina in doua, cicã ar intra apa in capul pistoanelor! Termostatul l-am scos! Cum sa ma conving ca e garnitura?

                        Comment


                        • #13
                          Scuzati pentru intarziere. La mine problema cu antigelul este rezolvata, singurul motiv ar fi fost acel furtun subtire de la vasullichidului. Acolo la imbinare era foarte uzat si cand crestea presiunea, dadea pe dinafara dar putin cate putin. Ideea e ca am scapat usor, iar cu termostatul s-a rezolvat de asemenea intre timp. Nu cunosc detalii, a venit mecanicul, mi-a luat masina si mi-a adus-o a doua zi cu tot cu plinul de antigel facut si termostatul schimbat.

                          Comment


                          • #14
                            In weekend urmeaza sa schimb antigelul la al meu w211 e200 kompressor an 2003.Am comandat deja termostatul si 5 litri de antigel albastru origin mb care au ajuns seara asta.Antigelul nu a stiut sa imi spuna daca trebuie sa il diluesc sau nu.Stie cineva proportiile?Si inca o intrebare cat lichid imi sta in toata instalatia ca sa stiu cat ar trebui sa bag pentru ca acum il schimb tot din cauza ca am si instalatia gpl si nu mi se pare prea curat.Multumesc!
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #15
                              salut. Conform manualului care il am eu (modelul de facelift) capacitatea totala este de 9,2 l. Pana la -37 grade, trebuie 4,6 l antigel, iar pentru temperaturi de pana la -45 de grade, trebuiesc 5.1 l antigel. Sper ca ti-am fost de ajutor!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF