Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema partea electrica w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema partea electrica w210

    Am un w210, benzina si gaz. De ceva timp in coace, cand trec pe benzina se comporta ca si cum ar merge in 3 pistoane. Printre altele am observat ca partea electrica ii destul de praf.
    Stie cineva unde gasesc mufele ce intra la fiecare bujie?

  • #2
    Pe capacul chiuloasei este un alt capac care sta fixat cu doua imbusuri sau torx ,desfa-l si scoate capacul. Este un modul de aprindere electronic . Daca pe gaz merge bine ,si pe benzina nu ,nu este din aprindere . S-a blocat \infundat vreun injector de la mers subturat pe gaz.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Titel View Post
      Pe capacul chiuloasei este un alt capac care sta fixat cu doua imbusuri sau torx ,desfa-l si scoate capacul. Este un modul de aprindere electronic . Daca pe gaz merge bine ,si pe benzina nu ,nu este din aprindere . S-a blocat \infundat vreun injector de la mers subturat pe gaz.
      Multumesc de informatie.
      Cum spuneam, partea electrica ii destul de praf. Am incercat sa ma uit putin la ea, multe cabluri sunt izolate, crapate.
      Nu stiu ce sa intampalt ca masina nu mai vrea sa porneasca. Ii pun contactul, ticaie de 2-3 ori iar cand ii dau cheie nici macar nu invarte electromotorul.
      Am verificat sigurantele si sunt ok. Cu ce sa incep?

      Comment


      • #4
        Originally posted by abutnarit View Post
        Multumesc de informatie.
        Cum spuneam, partea electrica ii destul de praf. Am incercat sa ma uit putin la ea, multe cabluri sunt izolate, crapate.
        Nu stiu ce sa intampalt ca masina nu mai vrea sa porneasca. Ii pun contactul, ticaie de 2-3 ori iar cand ii dau cheie nici macar nu invarte electromotorul.
        Am verificat sigurantele si sunt ok. Cu ce sa incep?
        incearca sa dai curent la baterie,si daca nici asa uitate la electromotor,nici cu inpins nu porneste?
        Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

        Comment


        • #5
          Originally posted by Rolspeed View Post
          incearca sa dai curent la baterie,si daca nici asa uitate la electromotor,nici cu inpins nu porneste?
          I-am dat curent. Acelasi simptome. De impins nu am incercat. Nici nu stiu unde se afla electromotorul. Cum pot sa verific daca primeste curent?

          Comment


          • #6
            Originally posted by abutnarit View Post
            I-am dat curent. Acelasi simptome. De impins nu am incercat. Nici nu stiu unde se afla electromotorul. Cum pot sa verific daca primeste curent?
            Curent primeste de la baterie (+) merge direct pe electromotor si mai este un fir car vine pe bobina care actioneaza electromotorul pe firul ala vine un + cand dai la ceie,electromotorul este in spatele motorului e destul de geru sa ajung la ea mai ales daca nai elevator sau canal..
            Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

            Comment


            • #7
              Electromotorul este pe partea volanului(stanga ) sub galeria de admisie ,prins pe carterul ambreiajului ,dar nu poti umbla decat de jos in sus la el. Incearca sa pornesti masina inpinsa sau trasa pentru a elimina alte cauze .

              Comment


              • #8
                Originally posted by Titel View Post
                Electromotorul este pe partea volanului(stanga ) sub galeria de admisie ,prins pe carterul ambreiajului ,dar nu poti umbla decat de jos in sus la el. Incearca sa pornesti masina inpinsa sau trasa pentru a elimina alte cauze .

                Am dat de electromotor. Cand ii dau cheie se aude un ticait. Am luat un alt + si cand am atins contactul, a ticait identic.
                Se poate sa se fi blocat periile? o chestie de genu?

                Comment


                • #9
                  Probabil carbunii sunt uzati la limita. Demonteaza electromotorul si vezi daca : mai au carbuni ,ai mizerie (praf de la carbuni) in electromotor ,masoara rotorul intre colector (unde freaca carbunii) si restul corpului ,nu trebuie sa dea continuitate.Vezi uzura(joc) intre rotor si bucse.Rotorul nu trebuie sa aiba sant pe tole sau tole atinse intre ele.

                  Comment


                  • #10
                    Trebuie schimbat carbuni din ele dar daca il desfaci atunci fa si o curatare si la bendix orcum nu dai jos in fiecare zi si daca are joc la bucse schimbal ca nu e scump 5-10ron/buc iar carbuni ii undeva 15-20ron (4buc) eu cand l-am facut pe al meu am reconditionat complect.
                    Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

                    Comment


                    • #11
                      Incerc sa il dau jos in aceasta dupamasa. Sper sa nu ma chinui prea mult, ca ii destul de intuneric acolo. Stie cineva unde gasesc in Bucuresti (de preferat Sector 5) bucse si carbuni?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by abutnarit View Post
                        Incerc sa il dau jos in aceasta dupamasa. Sper sa nu ma chinui prea mult, ca ii destul de intuneric acolo. Stie cineva unde gasesc in Bucuresti (de preferat Sector 5) bucse si carbuni?
                        inainte sa dai jos electromotoru ia jos borna (+) de la baterie!, si are 3 suruburi electromotoru si cu cheie/tubulara de 13 se desface din cate stiu
                        Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Rolspeed View Post
                          inainte sa dai jos electromotoru ia jos borna (+) de la baterie!, si are 3 suruburi electromotoru si cu cheie/tubulara de 13 se desface din cate stiu
                          Cheie de 17. Nu am reusit sa il dau jos. Sper ca maine timpul sa ma ajute.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Titel View Post
                            Electromotorul este pe partea volanului(stanga ) sub galeria de admisie ,prins pe carterul ambreiajului ,dar nu poti umbla decat de jos in sus la el. Incearca sa pornesti masina inpinsa sau trasa pentru a elimina alte cauze .
                            Am reusit sa tractez masina.
                            A pornit greu si nu sta la relanti. In plus se accelera destul de haotic. Dupa ce se oprea motorul, imi aparea in bord ca nu se incarca bateria. Tind sa cred ca este de la instalatia electrica, care ii praf. Cand am dat jos electromotorul am observat ca piulitele sunt destul de noi, deci sigur a fost umblat la el. Nu stiu ce sa mai cred. Caut sa cumpar o instalatie, si daca nu porneste, nu ramane decat sa chem un electrician si un mecanic sa se uite la ea.
                            Atasez si niste poze cu instralatia de la motor sa intelegeti despre ce vorbesc.
                            Attached Files

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF