Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema partea electrica w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema partea electrica w210

    Am un w210, benzina si gaz. De ceva timp in coace, cand trec pe benzina se comporta ca si cum ar merge in 3 pistoane. Printre altele am observat ca partea electrica ii destul de praf.
    Stie cineva unde gasesc mufele ce intra la fiecare bujie?

  • #2
    Pe capacul chiuloasei este un alt capac care sta fixat cu doua imbusuri sau torx ,desfa-l si scoate capacul. Este un modul de aprindere electronic . Daca pe gaz merge bine ,si pe benzina nu ,nu este din aprindere . S-a blocat \infundat vreun injector de la mers subturat pe gaz.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Titel View Post
      Pe capacul chiuloasei este un alt capac care sta fixat cu doua imbusuri sau torx ,desfa-l si scoate capacul. Este un modul de aprindere electronic . Daca pe gaz merge bine ,si pe benzina nu ,nu este din aprindere . S-a blocat \infundat vreun injector de la mers subturat pe gaz.
      Multumesc de informatie.
      Cum spuneam, partea electrica ii destul de praf. Am incercat sa ma uit putin la ea, multe cabluri sunt izolate, crapate.
      Nu stiu ce sa intampalt ca masina nu mai vrea sa porneasca. Ii pun contactul, ticaie de 2-3 ori iar cand ii dau cheie nici macar nu invarte electromotorul.
      Am verificat sigurantele si sunt ok. Cu ce sa incep?

      Comment


      • #4
        Originally posted by abutnarit View Post
        Multumesc de informatie.
        Cum spuneam, partea electrica ii destul de praf. Am incercat sa ma uit putin la ea, multe cabluri sunt izolate, crapate.
        Nu stiu ce sa intampalt ca masina nu mai vrea sa porneasca. Ii pun contactul, ticaie de 2-3 ori iar cand ii dau cheie nici macar nu invarte electromotorul.
        Am verificat sigurantele si sunt ok. Cu ce sa incep?
        incearca sa dai curent la baterie,si daca nici asa uitate la electromotor,nici cu inpins nu porneste?
        Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

        Comment


        • #5
          Originally posted by Rolspeed View Post
          incearca sa dai curent la baterie,si daca nici asa uitate la electromotor,nici cu inpins nu porneste?
          I-am dat curent. Acelasi simptome. De impins nu am incercat. Nici nu stiu unde se afla electromotorul. Cum pot sa verific daca primeste curent?

          Comment


          • #6
            Originally posted by abutnarit View Post
            I-am dat curent. Acelasi simptome. De impins nu am incercat. Nici nu stiu unde se afla electromotorul. Cum pot sa verific daca primeste curent?
            Curent primeste de la baterie (+) merge direct pe electromotor si mai este un fir car vine pe bobina care actioneaza electromotorul pe firul ala vine un + cand dai la ceie,electromotorul este in spatele motorului e destul de geru sa ajung la ea mai ales daca nai elevator sau canal..
            Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

            Comment


            • #7
              Electromotorul este pe partea volanului(stanga ) sub galeria de admisie ,prins pe carterul ambreiajului ,dar nu poti umbla decat de jos in sus la el. Incearca sa pornesti masina inpinsa sau trasa pentru a elimina alte cauze .

              Comment


              • #8
                Originally posted by Titel View Post
                Electromotorul este pe partea volanului(stanga ) sub galeria de admisie ,prins pe carterul ambreiajului ,dar nu poti umbla decat de jos in sus la el. Incearca sa pornesti masina inpinsa sau trasa pentru a elimina alte cauze .

                Am dat de electromotor. Cand ii dau cheie se aude un ticait. Am luat un alt + si cand am atins contactul, a ticait identic.
                Se poate sa se fi blocat periile? o chestie de genu?

                Comment


                • #9
                  Probabil carbunii sunt uzati la limita. Demonteaza electromotorul si vezi daca : mai au carbuni ,ai mizerie (praf de la carbuni) in electromotor ,masoara rotorul intre colector (unde freaca carbunii) si restul corpului ,nu trebuie sa dea continuitate.Vezi uzura(joc) intre rotor si bucse.Rotorul nu trebuie sa aiba sant pe tole sau tole atinse intre ele.

                  Comment


                  • #10
                    Trebuie schimbat carbuni din ele dar daca il desfaci atunci fa si o curatare si la bendix orcum nu dai jos in fiecare zi si daca are joc la bucse schimbal ca nu e scump 5-10ron/buc iar carbuni ii undeva 15-20ron (4buc) eu cand l-am facut pe al meu am reconditionat complect.
                    Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

                    Comment


                    • #11
                      Incerc sa il dau jos in aceasta dupamasa. Sper sa nu ma chinui prea mult, ca ii destul de intuneric acolo. Stie cineva unde gasesc in Bucuresti (de preferat Sector 5) bucse si carbuni?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by abutnarit View Post
                        Incerc sa il dau jos in aceasta dupamasa. Sper sa nu ma chinui prea mult, ca ii destul de intuneric acolo. Stie cineva unde gasesc in Bucuresti (de preferat Sector 5) bucse si carbuni?
                        inainte sa dai jos electromotoru ia jos borna (+) de la baterie!, si are 3 suruburi electromotoru si cu cheie/tubulara de 13 se desface din cate stiu
                        Mercedes S202 C200 Kompressor 192cp

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Rolspeed View Post
                          inainte sa dai jos electromotoru ia jos borna (+) de la baterie!, si are 3 suruburi electromotoru si cu cheie/tubulara de 13 se desface din cate stiu
                          Cheie de 17. Nu am reusit sa il dau jos. Sper ca maine timpul sa ma ajute.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Titel View Post
                            Electromotorul este pe partea volanului(stanga ) sub galeria de admisie ,prins pe carterul ambreiajului ,dar nu poti umbla decat de jos in sus la el. Incearca sa pornesti masina inpinsa sau trasa pentru a elimina alte cauze .
                            Am reusit sa tractez masina.
                            A pornit greu si nu sta la relanti. In plus se accelera destul de haotic. Dupa ce se oprea motorul, imi aparea in bord ca nu se incarca bateria. Tind sa cred ca este de la instalatia electrica, care ii praf. Cand am dat jos electromotorul am observat ca piulitele sunt destul de noi, deci sigur a fost umblat la el. Nu stiu ce sa mai cred. Caut sa cumpar o instalatie, si daca nu porneste, nu ramane decat sa chem un electrician si un mecanic sa se uite la ea.
                            Atasez si niste poze cu instralatia de la motor sa intelegeti despre ce vorbesc.
                            Attached Files

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF