Poate intereseaza pe cineva.
Astazi mergand linistit pe drum,simteam cum pierd putere din ce in ce mai mult.
Opresc,deschid capota si surpriza,gazele de evacuare imi ieseau pe langa turbina.
Merg acasa asa cu ea usor,masina fiind intrata in limp mode.
Nu stiam de unde sa ma apuc si unde sa termin.
Prima idee fiind sa dau turbo jos,sa nu cumva sa fie crapat....
Incep si desfac primul catalizator si miscand de el,simt ca ceva misca in el.
AM zis gata,sa dus catalizatorul si sa infundat.
Il tai si scot afara fagurele din el si ceva ramasite dintr-o fasa de azbest cred.
Nu l-am mai bagat la loc din lipsa de fasa de azbest si l-am sudat la loc si montat,am zis ca asta a fost problema.
Am plecat cu masina,la fel,lipsa de putere si intra in limp imd,gaze pe la turbo nu mai scotea.
Am tot stat si m-am gandit,ce poate fi si am ajuns la concluzia ca azbestul care lipsea din primul catalizator,a ajuns in cel de al doilea catalizator si la astupat.
Am dat jos si pe ala,taiat si surpriza,era astupat cred ca 90 %
Curatat cu presiune de apa foarte foarte bine,sudat la loc si montat.
Masina functioneaza impecabil acum si nu mai intra in protectie.
Deci care are lipsa de putere si nu ii da de cap,luati in calcul si aceasta problema.
Acum urmeaza sa fac rost de fasa de azbest si sa montez fagurele la loc in primul catalizator.
Sper sa foloseasca la cineva aceasta poveste
Astazi mergand linistit pe drum,simteam cum pierd putere din ce in ce mai mult.
Opresc,deschid capota si surpriza,gazele de evacuare imi ieseau pe langa turbina.
Merg acasa asa cu ea usor,masina fiind intrata in limp mode.
Nu stiam de unde sa ma apuc si unde sa termin.
Prima idee fiind sa dau turbo jos,sa nu cumva sa fie crapat....
Incep si desfac primul catalizator si miscand de el,simt ca ceva misca in el.
AM zis gata,sa dus catalizatorul si sa infundat.
Il tai si scot afara fagurele din el si ceva ramasite dintr-o fasa de azbest cred.
Nu l-am mai bagat la loc din lipsa de fasa de azbest si l-am sudat la loc si montat,am zis ca asta a fost problema.
Am plecat cu masina,la fel,lipsa de putere si intra in limp imd,gaze pe la turbo nu mai scotea.
Am tot stat si m-am gandit,ce poate fi si am ajuns la concluzia ca azbestul care lipsea din primul catalizator,a ajuns in cel de al doilea catalizator si la astupat.
Am dat jos si pe ala,taiat si surpriza,era astupat cred ca 90 %
Curatat cu presiune de apa foarte foarte bine,sudat la loc si montat.
Masina functioneaza impecabil acum si nu mai intra in protectie.
Deci care are lipsa de putere si nu ii da de cap,luati in calcul si aceasta problema.
Acum urmeaza sa fac rost de fasa de azbest si sa montez fagurele la loc in primul catalizator.
Sper sa foloseasca la cineva aceasta poveste
Comment