Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W210.Diverse probleme si nelamuriri!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cred ca ai ceasurile de bord de la un model cu navigatie mare... si aici ora se seteaza de la navigatie.

    Comment


    • #32
      La mine nu vrea sa seteze nici cum/
      Oare de la radio cd 10,nu se seteaza singur?

      Comment


      • #33
        La radio audio cd 10 are ora? Stiu problema ca am masina cu navigatie si fara, le-am schimbat de la una la alta si am intimpinat aceasta problema. Si problema cu navi si telefonul e tot din cauza aceasta, ca e de pe alta masina cu alte optiuni.

        Comment


        • #34
          Nu am vazut sa aibe si ora pe el.
          Acum o chestie mai ciudata.
          Astazi nu a mai vrut sa mearga navigatia si a mers perfect pana acum,de cand am pus.
          Acum imi arata in bord audio - - - - tel ---- navi ----
          Si doar a mers normal,imi arata totul in bord.
          Oare ce sa intamplat?
          Am frecat putin radio,cd.....a porn odata scurt totul normal si apoi a disparut.
          Mentionez ca daca nu merge navigatia,nu se aprinde nici lumina la radio cand aprinzi pozitiile.

          Comment


          • #35
            Originally posted by hitfm View Post
            Eu am schimbat ceasurile de la o masina care nu avea telefon, navigatie. Merge dar nu imi afiseaza in meniu -telefonul, - navigatia.
            Salut!

            Vad ca esti din IASI. In cazul tau, cine ti-a inlocuit ICM (instrument cluster manager) sau ceasurile de bord, trebuia sa stie ca ICM-ul este de fapt un claculator cu functii multiple si trebuie adaptat cu STAR-DIAGNOSIS pe masina ta. Este mult mai simplu daca ai ICM-ul vechi, dar nu este imposibil nici daca nu il mai ai. Am intalnit problema asta si la w210 dar mai ales la w211 atunci cand sunt inlocuite ICM-urile dar nu sunt adaptate cu STAR-ul.
            Cred ca iti pot rezolva problema...
            Cu respect,
            Cristian C.
            Diagnoza, reparatii mecanice, electrice/electronice (incl.SBC si DPF),vanzari piese noi/second-hand pentru NERCEDES- CDI -IASI
            tel. 0749562999

            Comment


            • #36
              Salut!

              Salut!
              Sper ca nu sunt offtopic cu istorioara mea... Am un w210, 2,2 CDI prefacelift din 1998. Acum 2 ani ma intorceam de la BUCURESTI la IASI, si la BACAU mi-a luat foc masina. Mi-a ars toata instalatia de sub capota. Motivul : suportul turbosuflantei s-a desprins si s-a lipit de +-ul alternatorului. Astfel, cablul gros de + care leaga alternator, electromotor si intra in habitaclu sub pedalier, s-a inrosit instant si a topit toate cablajele vecine. Am folosit extinctorul din dotare si un bax de apa minerala...
              Dupa ce am inlocuit toate cablajele afectate, am pornit masina si am fost placut surprins sa constat ca singurul afectat de scurtcircuitele multiple a fost doar ICM-ul. ( ma asteptam sa am si ECU prajit).
              Nu am gasit atunci un ICM identic cu cel pe care l-am avut (aveam modelul cu 3 display-uri mici) ci am gasit unul de pe un w210 2,9 turbodiesel caroserie tip T (breack), ICM cu un singur display central ceva mai mare.
              Caroseria tip T are pe spate amortizoare hidraulice active, si are un vas de expansiune mare pentru lichidul de servodirectie care este comun cu cel pentru amortizoare. Are pe el si sonda de nivel.
              M-am temut ca fiind diferenta de ani si model, nu o sa imi poata afisa o eventuala eroare EPC.
              L-am montat si am scos cateva mufe de la motor sa generez o eroare EPC.
              Mi-a afisat eroare EPC.
              Dupa aceea l-am adaptat cu STAR-DIAGNOSIS-ul sa nu imi mai arate eroare de nivel la lichid servo, i-am setat limba de afisare ENGLEZA pentru ca era in GERMANA si acum este perfect compatibil cu masina pe care se afla...
              Ideea este ca e de preferat sa inlocuti ICM-urile cu unele cu acelasi cod, si chiar si asa trebuiesc adaptate, altfel puteti avea diverse erori.
              Cu respect,
              Cristian C.

              Comment


              • #37
                Originally posted by ionutog View Post
                Acum o chestie mai ciudata.
                Astazi nu a mai vrut sa mearga navigatia si a mers perfect pana acum,de cand am pus.
                Acum imi arata in bord audio - - - - tel ---- navi ----
                Si doar a mers normal,imi arata totul in bord.
                Oare ce sa intamplat?
                Am frecat putin radio,cd.....a porn odata scurt totul normal si apoi a disparut.
                Mentionez ca daca nu merge navigatia,nu se aprinde nici lumina la radio cand aprinzi pozitiile.
                Chiar nimeni nu stie care poate fi cauza?

                Comment


                • #38
                  Salut!

                  Daca command-ul e instalat complet este diagnosticabil cu STAR-ul, totusi pare o problema de alimentare. Eu in locul tau as demonta command-ul si as studia mufa mare din spate pe care se afla alimentarea. In mufa despre care vorbesc s-a facut cumva rewire? ai fire inadite? Au fost schimbate pozitile anumitor pini in mufa? Daca da, atunci vb. de alimentare precara, daca nu, problema este pe modulul de alimentare al command-ului. Am gasit de multe ori la w210 fire legate la firul rosu (+-ul) din mufa de alimentare a unitatii audio pentru diverse alte nevoi personale de + ale posesorului masinii...
                  ------ Liniutele de care spuneai apar pentru ca prin D2B nu vine semnal, asta cand command-ul nu are alimentare ok.

                  Cu respect,
                  Cristian C.
                  Diagnoza, reparatii mecanice, electrice/electronice (incl.SBC si DPF),vanzari piese noi/second-hand pentru MERCEDES- CDI -IASI
                  tel. 0749562999
                  Last edited by cristian C.; 02-26-2014, 11:54 AM.

                  Comment


                  • #39
                    Nu stiu ce sa intamplat dar am scos capacul de la command si studiam cum pot scoate mufa pt AUX din el si era dat foarte incet sunetul si dintr-o data am auzit cum a cuplat ceva relee undeva si si-a revenit la normal.
                    L-am frecat putin sa vad daca mai reapare problema si totul ok pana cand am inchis si deschis masina din telecomanda,a aparut din nou problema si am ajuns la concluzia ca ceva de la masina pleaca problema,imobilizator ceva....
                    Am scos afara de tot,luat in casa,facut bucatele,am reusit sa imi scot mufa pt AUX din el,montat la loc,pus pe masina si a pornit normal din prima,pana la inchiderea si redeschiderea din telecomanda.
                    Am plecat cu masina si dupa ce am refacut o inchidere si redeschidere din telecomanda,si-a revenit la normal si acum vad ca totul este ok de doua zile,sper sa tina asa muuuult si bine.

                    Comment


                    • #40
                      Cine stie de unde pot descarca si eu EPC?
                      Mi-a dat cineva odata un link....dar nu am avut timp sa il descarc si acum nu mai este valabil...
                      Va rog frumos.

                      Comment


                      • #41
                        Alo, copyright! Astea pe PM, mail etc.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #42
                          Eroare Comunicare CAN !!!

                          B1109 - Comunicare, CAN bus
                          - Permanent
                          B1108 - CAN;Comunicare defecta cu unitatea de control EIS
                          - Permanent

                          Imi poate spune si mie ce este cu aceaste erori?
                          Unde se afla acest CAN?
                          Nu mai imi functioneaza navigatia si cred ca de la CAN pleaca totul.
                          Va multumesc.

                          Comment


                          • #43
                            Va rog un sfat ca inebunesc...am un e 250,din 96,de cand a aparut eroarea ETS nu mai porneste....am incercat tras,impins..trucuri cu lasa cheia pe contact jumatate de ora..ok porneste si la 500 m se opreste si adio gara..mai rau e ca nu se mai inchide din centralizata si nici din cheie..ce sa fac?

                            Mentionez ca a fost un electrician cu un tester,care nici macar nu s-a putut conecta la masina..
                            Va rog ajutati-ma ca imi vine sa ii dau foc.....

                            Ovi 0758370582.

                            Comment


                            • #44
                              Problema rezolvata...3 testere,care nu s-au putut conecta la masina...
                              Unu mecanicompa de injectie,altul capul hidraulic de la pompa de injectie,nebunie mare.
                              Problema a fost rezolvata de un baiat care repara telefoane si plasme cautand pe internet a gasit urmatorul videoclip,care a si reusit sa puna masina pe picioare.

                              Stima Ovidiu Gherasim.

                              Postez filmuletul dupa care s-a inspirat baiatul:


                              Sper sa fie de ajutor.

                              Comment


                              • #45
                                Stie cineva schema de la antena GPS? Vreau sa o pun in functiune sa o conectez la navigatie.
                                Are alimentare cu tensiune ceva?
                                Sau se conecteaza pur si simplu la Navigatie?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF