Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi pentru remontare pompa injectie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi pentru remontare pompa injectie

    Buna ziua,
    Am un Mercedes 220 cdi din 1999, de ceva vreme a inceput sa curga putin pompa de injectie atunci cand motorul era rece, asa ca am schimbat garniturile din pompa , setul l-am gasit foarte ieftin pe net.
    Am citit undeva ca daca intra impuritati in pompa , la repornirea motorului sant sanse mari sa se distruga injectoarele.
    Am fost foarte atent sa nu introduc in pompa mizerie atunci cand am schimbat garniturile, acuma trebuie sa montez la loc pompa pe motor, stie cineva daca e o procedura speciala pentru a curata pompa si pentru a o amorsa?
    Oare e de ajuns doar sa montez pompa la loc si sa ai dau cheie?
    Tare ma tem ca daca fac asta , adio injectoare.
    Cu respect,
    Catalin

  • #2
    Indicat ar fi ca inainte de a incepe sa montezi sa sufli cu aer ....la presiune de aer vor sari toate impuritatile din pompa.
    Daca ai facut asta poti monta linistit pompa pe masina.




    Stima

    Sent from my PAP4500TDUO
    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

    Comment


    • #3
      Monteaza pompa si da la automat fara conductele de la injectoare!
      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

      Comment


      • #4
        Subscriu, nu cauta fobii acolo unde nu sunt...
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Am montat pompa fara sa conectez conducta de inalta presiune care duce la injectoare.
          Am dat cheie de 2 ori , apoi am montat conducta de inalta presiune.
          Motorul a pornit normal fara probleme, insa am observat daca merg la deal si depasesc 80 Km /h se aprinde in bord lampa EPC si intra in protectie, apoi dupa cateva secunde se opreste motorul. Ca sa porneasca din nou, trebuie sa dau cheie de 2-3 ori , apoi totul revine la normal. Ma intreb pe unde ar putea sa traga aer, ami amintesc ca am cam tras de tuburile de plastic de la tur si de la retur ca sa le demontez de pe pompa, poate fi de aici problema?

          Comment


          • #6
            Lasa motorul pornit si iau de la filtru pana la pompa vezi de unde incepe sa apara bule de aer . Ai schimbat si oringurile de la conducte . Sar putea ca atunci cand leai desfacut de pe pompa sa fi fost imbatranite si acuma la remontare nu mai tin.

            Comment


            • #7
              Nu am schimbat oringurile de la conducte, nu stiu unde le pot gasi pe net.
              Motorul pot sa al las pornit, merge fara probleme, azi am facut 100 km fara a depasi insa 80Km/h (locuiesc in nordul Norvegiei si aici limita e de 80) si motorul functioneaza normal.
              Pe loc am turat motorul in 3500 ture si nu s-a intamplat nimic , a continuat sa functioneze normal. Se poate ca am montat ceva gresit in pompa si nu ajunge la presiunea normala? Am fost foarte atent sa montez totul la loc asa cum era , insa nu exclud o eroare din partea mea. Am sa urmaresc dupa bule de aer, sper sa fie asta problema si nu din pompa caci mi-e groaza sa o desfac din nou.

              Comment


              • #8
                Originally posted by catalin View Post
                ...de ceva vreme a inceput sa curga putin pompa de injectie atunci cand motorul era rece, asa ca am schimbat garniturile din pompa...
                Nu trebuia sa schimbi oring-urile din interiorul pompei de injectie. Daca motorul mergea rotund dar aveai scurgeri era suficient sa schimbi oring-urile de la cele doua conducte care intra in pompa de injectie si nu oring-urile din interiorul pompei de injectie. Acum doua luni, de cand a venit vremea rece, gaseam sub masina motorina. In zona pompei de inalte era umed. Primul impuls a fost sa dau jos pompa de inalte (la fel ca tine). Fiind ocupat am amanat aceasta operatie si bine am facut. Am avut timp sa ma gandesc si am hotarat sa schimb intai oring-urile de la conducte si daca va curge in continuare eram hotarat sa desfac pompa de injectie. Am cumparat 4 oring-uri (de ce am cumparat patru, pentru ca am crezut ca se schimba greu si sa am de rezerva) si am schimbat cele doua oring-uri in 10 minute. Se schimba foarte usor iar daca vei cauta ce am postat eu vei gasi ca, acum ceva timp in urma, am postat fotografii cum am schimbat celelalte oring-uri (patru la numar). Am ramas cu doua oring-uri iar daca erai din Bucuresti ti le ofeream cadou. De fapt le ofer cadou oricui are nevoie de ele (sunt cumparate de la reprezentanta mercedes).





                Comment


                • #9
                  salut daca mai ai grniturile le vreau eu platesc fan curier am mare nevoie normal asi vrea mai multe da mai ai drum la dezmembrari uite nr meu 0758286536
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #10
                    L-am dat unui alt user de pe forum.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF