Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Corespondenta J janta/ latime anvelopa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corespondenta J janta/ latime anvelopa

    Stie cineva daca pot monta anvelope 205/60/R16 pe jante 7,5 J ET 42 R 16?

  • #2
    DA, poți, e la limita inferioară. J-ul n-are treabă cu ET-ul.
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Multumesc mult de ajutor! E vre-o problema daca e la limita?

      Comment


      • #4
        Normal nu e problema, doar ca anvelopa nu va proteja suficient janta (balonul anvelopei va fi intr-un drept cu janta)...asa ca bordurile trebuiesc evitate!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Merge fara probleme. Vorbesc din experienta.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Se pot folosi anvelope cu protectie pentru buza jantei.
            Anvelopa fara protectie:
            Anvelopa cu protectie:
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Eu tot nu stiu ce inseamna J ul si ET ul...scuzati-ma,parca mai era un topic,dar nu il gasesc.

              Comment


              • #8
                Off-topic
                "J" este tipul buzei jantei iar "ET" distanta de la sistemul de prindere la centrul jantei. Un ET mare va duce janta sub aripa iar un ET mic o scoate in afara.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Din cate stiam eu, J-ul este latimea jantei in inch.. se poate sa ma insel, pentru ET insa subcriu.

                  Comment


                  • #10
                    Buna ziua !


                    @LauLaur: afirmatie pe jumatate eronata.



                    Cifra asociata cu "J"-ul este latimea jantei intre flancuri, deci la interior, masurata in inch (toli), un inch echivaland cu 25.4mm. Mai jos ai o janta lata de 9 inch, adica J9 sau 9J.

                    Latime janta.jpg



                    Cifra asociata ET-ului da gradul de excentricitate al jantei raportat la planul ei de asezare pe masina, masurat in milimetri si putand fi pozitiv, negativ sau zero.

                    ET.gif



                    Forma bazei flancului are si ea anumite coduri, vezi mai jos:

                    Forma.JPG



                    A nu se confunda una cu alta, ca iti va da cu virgula la montaj...



                    Dragos

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc...abia acum am inteles ce si cum

                      Comment


                      • #12
                        Salutam!
                        @HeavyD
                        Cifra asociata cu "J"-ul este latimea jantei intre flancuri, deci la interior, masurata in inch (toli), un inch echivaland cu 25.4mm. Mai jos ai o janta lata de 9 inch, adica J9 sau 9J.
                        Cu tot respectul, m-am referit strict la litera "J" dupa cum se poate observa:
                        "J" este tipul buzei jantei
                        , care din cate stiu eu, reprezinta litera caracteristica pentru forma bordurii(buzei) jantei. "Cifra asociata" cu "J" stiu bine ce reprezinta.
                        Sincer, nu vad cu ce am indus in eroare, ce este eronat in afirmatia mea. Cat despre virgula, n-am avut niciodata rezultate de genul acesta .
                        Toate cele bune!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua !


                          @LauLaur:

                          Constructiv, buza unei jantei are o forma pe care stim cu totii. Asocierea acestei forme cu litera J este pur intamplatoare, dar omul are nevoie de termeni de comparatie pentru a descrie ceva. Forma buzei nu e marcata pe nici o janta, dealtfel, deci este irelevanta in acest caz.

                          Iar intrebarea pusa in nici un caz nu a fost despre forma buzei, ci despre ce inseamna marcajele regasite pe jante, care marcaje nu au nimic de-a face cu forma buzei.

                          Deci, ori n-ai inteles intrebarea colegului ediskan, ori tocmai incerci sa revii asupra raspunsului tau initial, incorect pe jumatate. Pentru ca marcajul "J" nu are de-a face cu buza jantei, ceea ce ar trebui sa intelegi.

                          Treaba cu virgula era de interes general, nu la adresa cuiva anume. Si daca pana acum nu ti-a dat cu virgula vreun rezultat, considera ca tocmai ai facut inceputul.


                          Dragos
                          Last edited by Heavy D.; 10-13-2013, 13:17 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Am revenit cu informatii suplimentare.

                            Din datele furnizate de Standards Manual of the European Tyre and Rim Technical Organisation, sunt 64 de pagini care prescriu caracteristicile flancului si conturului unei jante in functie de aplicabilitatea sa:

                            Astfel, pe langa J, care nu e o forma, ci un cod care insumeaza un ansamblul de raze, unghiuri si dimensiuni, mai avem si altele:

                            - JJ
                            - K
                            - JK
                            - B
                            - P
                            - D
                            - L
                            - A
                            - S
                            - T
                            - V
                            - W
                            - E
                            - F
                            - G
                            - H

                            Pentru edificare, o janta cu marcajul "J", care e cel mai comun la autoturisme, trebuie sa intruneasca urmatorii parametri:

                            Janta J.jpg


                            Ca idee generala, ca sa ne abureasca si mai mult la cap, cei cu standardele citati mai sus indica codurile "A" si "D" ca fiind destinate bicicletelor, scuterelor si motocicletelor, dar si vehiculelor industriale si motostivuitoarelor. Simplu, nu ?

                            Iar daca vorbim de baza flancului jantei, aia notata cu H2, de exemplu, nici acolo nu e vorba de forma, ci tot de un ansamblu de caracteristici tehnice. Si putem avea pe langa H2 si altceva:

                            - H
                            - FH
                            - FH2
                            - CH
                            - EH
                            - EH2
                            - EH2+

                            Un H clasic arata asa:

                            Janta H.JPG


                            Iar descrierile pentru fiecare cod in parte sunt aici:

                            Forme baza flanc.JPG



                            Acum, sper ca am lamurit-o cu jantele. Ca fapt divers, jantele de pe masina mea de weekend au gaurile de prezoane de forma unei piste de atletism, aia din jurul unui teren de fotbal. Deci nu rotunde. Cine ghiceste de ce au fost gandite asa si ce fel de piulite folosesc ?



                            Dragos

                            Comment


                            • #15
                              Daca tot ne-ati starnit curiozitatea...spuneti-ne si de ce ... Oare sa fie vreo treaba cu stransul jantei mai bine? zic si eu...nu stiu,nu ma duce mintea,dar nu imi pot imagina nici cum se strang acele piulite pe jantele respective

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF