Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema duovalva incalzire!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna, am avut o problem similar si dupa 2 an de cautar am schimbat duovane si acum totul este bine.
    Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

    Comment


    • #17
      Posibil ca, caloriferul tau sa fie infundat cu calamina sau piatra din apa. Incearca sa golesti instalatia si umple-o cu un amestec de apa distilata si otet in proportie de 1/1 si mergi cu ia 2-3 zile sau fa un drum mai lung sau... pana vezi ca incepe sa bage caldura in habitaclu. Goleste instalatia de amestecul minune si mai baga o data apa simpla pentru a se curata bine otetul din instalatie, goleste iar instalatia de apa si dupa aia baga-i antigel, atentie.... amesteca antigelul numai cu apa distilata. Golirea si umplerea instalatiei cu apa se face cu motorul destul de rece, asta sa nu ai surprize atunci cand bagi apa rece si motorul este fierbinte. Termostatul tau este perfect, daca zici ca sta in jurul valorii de 90 grade, cand se strica termostatul ramane pe deschis iar temperatura apei din motor este mult sumb 80 iarna.
      Last edited by nora-marian; 10-11-2013, 07:48 AM.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #18
        Poi si eu ma gandeam ca termostatul e ok, pentru ca nu arata nici o alta 'buba'... ma gandeam ca sa fac o spalare a sistemului, dar ma gandeam ca sa o fac cu acid citric (sare de lamaie) cu apa dedurizata... 0,5 kg de acid citric +6-8 L de apa dedurizazta. Otetul este foarte coroziv pentru orice tip de otel, cu atat mai mult pentru radiatoarele masinii...Deobicei, rugina de pe surube/tabla se curata dupa jumatate de ora in care sta inmuiate in apa cu otet proportie de 3 parti apa si o parte otet...Daca as pune otet in proportie de 1/1 risc sa imi fac 'ciur' radiatoarele...Anul trecut am curatat cu calgon, si a facut o treaba foarte buna... Acum am zis ca sa fac cum recomanda Mercedes.. Mersi totusi sfaturi!

        Comment


        • #19
          Originally posted by SirDeadline View Post
          Poi si eu ma gandeam ca termostatul e ok, pentru ca nu arata nici o alta 'buba'... ma gandeam ca sa fac o spalare a sistemului, dar ma gandeam ca sa o fac cu acid citric (sare de lamaie) cu apa dedurizata... 0,5 kg de acid citric +6-8 L de apa dedurizazta. Otetul este foarte coroziv pentru orice tip de otel, cu atat mai mult pentru radiatoarele masinii...Deobicei, rugina de pe surube/tabla se curata dupa jumatate de ora in care sta inmuiate in apa cu otet proportie de 3 parti apa si o parte otet...Daca as pune otet in proportie de 1/1 risc sa imi fac 'ciur' radiatoarele...Anul trecut am curatat cu calgon, si a facut o treaba foarte buna... Acum am zis ca sa fac cum recomanda Mercedes.. Mersi totusi sfaturi!
          Tocmai deasta nu se tine mult amestecul cu otet in instalatie si se insista pentru umplerea in mai multe randuri a instalatiei cu apa curata, sa se elimine tot otetul din instalatie. Acum sa fiu in locul tau (ori la bal, ori la spital) dar eram sigur pe instalatie ca este curatata. In modul asta se vede daca instalatia este ciuruita sau nu, sti de ce sa te apuci, nu o sa mai ai surprize surprize mai tarziu. Pe viitor cand bagi antigel, amesteca-l numai cu apa distilata, nu cu apa potabila. Ramane la aprecirea ta in ce mod vei curata instalatia.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #20
            Poi normal ca e murdar...am mai bagat si apa de la robinet, desii stiu ca nu e bine...Am bagat atunci cand mi s-a spart un Capac de gheata de la motor...pentru ca atunci curgea cam 1-2L pe 2-3 km.....si deja nu era rentabil sa pun antigel... In schimb anul trecut am avut doar antigel cu apa dedurizata, si in iarna cand am schimbat , l-am curatat cu Calgon...si a iesit mizerie chiar bine...rugina...depuneri de calcar, si span metallic (habar nu am de unde). Acum o sa incerc cu sare de lamaie aka acid citric...E mai potrivit! Multumesc inca odata pentru sfaturi!
            Last edited by SirDeadline; 10-13-2013, 20:39 PM.

            Comment


            • #21
              Originally posted by SirDeadline View Post
              Poi normal ca e murdar...am mai bagat si apa de la robinet, desii stiu ca nu e bine...Am bagat atunci cand mi s-a spart un Capac de gheata de la motor...pentru ca atunci curgea cam 1-2L pe 2-3 km.....si deja nu era rentabil sa pun antigel... In schimb anul trecut am avut doar antigel cu apa dedurizata, si in iarna cand am schimbat , l-am curatat cu Calgon...si a iesit mizerie chiar bine...rugina...depuneri de calcar, si span metallic (habar nu am de unde). Acum o sa incerc cu sare de lamaie aka acid citric...E mai potrivit! Multumesc inca odata pentru sfaturi!
              Ieri am fost sa iau ceva din magazinul DOMO si am vazut pe un raft ca vindeau un lichid pentru curatarea masinii de spalat (calcar) nu am remarcat pretul dar scriea pe eticheta ca se pune sticluta in masina de spalat si programezi masina pe cel mai mare program (fara rufe in masina) Am intrebat pe cineva si mi-a zis ca a folosit si ca face servici la masina de spalat. Ma gandesc ca si la tine ar fi bun.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #22
                Inteleg...interesant... totusi...e greu de inteles de unde mama naibii se tot aduna atata mizerie in sistemul de racire...in sensul ca de exemplu, in blocul motor, tot sistemul e ruginit...Cand am desfacut galeria de admisie sa poata schimba mecanicul capacul ala de apa gaurit, era rugina foarte foarte multa... Nu inteleg care ar fi modalitatea de a scapa odata pentru totdeauna de rugina din tot sistemul...Sa ramana ca noua ca sa stiu ca nu mai treaba cu curatatul sistemului macar 2 ani !

                Comment


                • #23
                  Buna ziua !


                  Orice bloc motor de fonta sau fier va rugini pe dinauntru daca-i dai doar apa. Si blocurile din aluminiu prind rugina, ca apa circula in jurul camasilor cilindrilor, care camasi sunt din otel...

                  Exista la un moment dat de cumparat in comert ceva solutie de curatat motoarele pe traseele de racire. Venea la recipienti de un litru si era acida, ca m-am ars pielea de pe antebratul stang din greseala. Pe eticheta se recomanda mixarea 1:2 cu apa, apoi incalzirea motorului pana la temperatura de lucru si eliminarea mizeriei. Si ciclul asta se repeta pana din motor iese apa curata.

                  Treaba asta se face initial cu radiatorul scos din circuitul de racire si cu termostatul demontat. Apoi, tot fara termostat, se include radiatorul in circuit si se repeta procedura. Daca mai vine mizerie, atunci e cea din radiator, ca motorul tocmai l-ai curatat.

                  In final, se clateste tot sistemul cu apa curata, se monteaza termostatul in circuit si se umple sistemul cu antigel/apa dedurizata in proportia dorita. Si n-ar mai trebui sa fie probleme mult timp.

                  Nici la duoventilele W124-lui meu nu vine curent , ca am atins odata bornele pe baterie cu polaritate inversa si probabil am dus centrala cu reglajele sau am topit fire. Avand caldura tot timpul la maxim, am pus un robinet cu bila pe traseul principal, pe furtunul care aduce apa calda la duoventil, si acum pot sa reglez caldura fara probleme de la zero la maxim. Dar nu din cabina...



                  Dragos

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF