Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema duovalva incalzire!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema duovalva incalzire!

    Salutare colegilor, fani MB!

    Am o problema cu duovalva de la incalzire...se pare ca acel robinet ramane inchis (adica nu permite trecerea apei calde prin el). Acest robinet este cumparat SH deoarece celalalt care l-am avut nu inchidea complet, de unde rezultatul : caldura nonstop... Cand am cumparat acest robinet l-am testat (am pus pe rece de la climatizare si a facut click din amandoua solenoidele).
    Azi l-am desfacut, si din cate se pare nu e nimic blocat, sau ceva sa ingreuneze miscarea solenoidelor. Toate sunt la locul lor, etc... Deci practic, ce mama naibii are? Se aude click de la ambele solenoide, in continuare pe rece (asa tre sa faca!), si tot caldura nu am... Aveti careva idee ce se intampla cu el?
    Apropo, pompa de apa de pe lonjeron, stiam ca functioneaza...pana azi..azi nu a mai functionat pana ce nu l-am lovit cu ciocanul si a pornit... Cu asta ce mama naibii e?

    Mentionez ca am si incalzirea auxiliara pe masina (cea electrica si nu webasto!), tocmai de asta ma stresses, pentru ca deabia am gasit modelul acesta de duovalva, cu 2 intrari... Majoritatea au o singura intrare de apa...

  • #2
    Este posibil sa te fii lasat pompa auxiliara de apa, aflata pe lonjeronul dreapta, e mai nasol ca ai incalzire auxiliara si trebuie pompa cu 3 furtune, diferita fata de E-urile pe benzina.

    Comment


    • #3
      Poi colegule, dumneata intelegi ca dupa ce I-am tras un ciocan la pompa a mers de rupea toate normele? Problema e ca vine apa calda pana la robinet...se incalzeste inclusiv si robinetul, dar nu trece de el... Furtunele de sub robinet sunt reci cand deabia pui mana pe robinet...

      Plus ca stiam ca atunci cand e defect acel robinet, ramane pe deschis sa ai caldura nonstop...La mine nici asa, nici asa....

      Comment


      • #4
        Inseamna ca problema este la robinet, nu stiu ce sa zic, imi dau si eu cu parerea, am vazut la un tip care avea aceeasi problema, ca facuse un fel de swap , nu stiu exact termenul.

        Comment


        • #5
          Poi...ce spui dumneata e sa "shuntez" robinetul... practic sa anulez robinetul, sa pun 2 tevi pe direct...asta inseamna sa fac swap... Ar fi o variant mai comoda sa scot tot din robinet si sa curga apa la liber prin tevi... Dar tocmai de asta intreb ce mama naiba as putea face cu acel robinet, pentru ca totusi as vrea sa functioneze pentru ca toate sunt la locul lor in robinet...

          Comment


          • #6
            Originally posted by SirDeadline View Post
            Poi...ce spui dumneata e sa "shuntez" robinetul... practic sa anulez robinetul, sa pun 2 tevi pe direct...asta inseamna sa fac swap... Ar fi o variant mai comoda sa scot tot din robinet si sa curga apa la liber prin tevi... Dar tocmai de asta intreb ce mama naiba as putea face cu acel robinet, pentru ca totusi as vrea sa functioneze pentru ca toate sunt la locul lor in robinet...
            Salut, fa si tu ca mine vara le blochezi pe inchis si iarna ii dai drumu la apa si merge perfect, manual tipic RO...

            Comment


            • #7
              Poi...chestia e ca nu trece apa calda de el...si am desfacut-o si toate sunt la locul lor... Eu am duovalva cu 2 intrari (si pentru incalzirea auxiliara), si nu gasesc decat noua...care nici nu are rost sa va spun cat costa... ca decat sa dau banii aia, mai bine ma duc si cumpar 2 robinete metalice cu bila si le pun in locul duovalvei.. Am intrebat si rasintrebat si tot nimic...In tot Ardealul nu exista SH piesa respectiva. Singura care am gasit-o e asta, am gasit-o la Busag la Autoland (sau ceva de genu) dar nici asta nu functioneaza, adica nu trece apa calda de ea. Totusi stau sa ma gandesc...diferenta dintre duovalva normala si ceea care am eu, e o bucata de plastic cu intrare in plus...oare cum ar fii sa pun eu la o duovalva normala, bucata aia de plastic cu intrarea? Oare ar functiona ? A mai facut cineva chestia asta? Apropo...la Alba Iulia, la dezmembrarile de pe centura, au zis ca au SH...pret 480 RON !

              Vreun electrician...e normal ca acele bobine de la duovalve sa se incalzeasca daca nu sunt sau nu ar trebui sa fie in functiune??
              Last edited by SirDeadline; 10-02-2013, 00:12 AM.

              Comment


              • #8
                E normal sa se incalzeasca ca se incalzeste de la apa.Ieri am schimbat si eu robinetul dublu am da 250 ron pe el sh .la mine sa blocat e rece.si imi era dusa si pompa de pe sasiu pe aia am mai dat 200 de ron si in o ora le-am schimbat pe amandoua.fara pompa functionala primesti caldura dupa 10 km.daca se blocheaza sunt gata periile din ea.aia merge permanent cand este setat climatroninicul pe cald.bafta

                Comment


                • #9
                  Exact asa e si la mine...blocat pe rece...desi din cate stiu eu ar trebui sa fie pe cald in caz ca nu functioneaza... Am citit pe forumuri la americani ca aceasta problema vine din cauza garniturilor, si exista o reparative simpla care costa cam 10 RON si un burghiu...trebuie schimbate garniturile din interior... mai exact este un DIY, cauta aci :


                  La mine functioneaza aceea pompa de pe sasiu, ajunge apa calda la robinet, dar nu trece de el... de asta am intrebat daca as lua de la o duovalva simpla mecanismul si I-as pune partea aia care o face dubla, oare ar functiona?
                  Nu as vrea sa dau niste bani pe robinet si apoi sa nu reusesc sa fac nimic cu el... Bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Banuiesc ca duovalva ta are acelasi principiu de functionare ca la W124, adica se inchide cand primeste curent (caldura e oprita din interior), si se deschide cand nu mai are curent (caldura e deschisa din interior). Dupa spusele tale eu inteleg asa: caldura deschisa la maxim de la bord, pui contactul si in momentul cand conectezi mufa la duovalva, ambii electromagneti se cupleaza (tacane). Cu caldura deschisa ei nu trebuie sa se cupleze pentru ca nu ar trebui sa mai primeasca curent, ci doar sa porneasca pompa de recirculare - dupa cateva secunde.
                    Ai incercat sa scoti mufa si s-o lasi asa? Tot inchis ramane? Sau la tine acea mufa alimenteaza si pompa de recirculare?
                    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                    W 124 `93 E250 D ex 300 D


                    - Bond - James Bond.
                    - `Dullah - Abdullah.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Leo View Post
                      Banuiesc ca duovalva ta are acelasi principiu de functionare ca la W124, adica se inchide cand primeste curent (caldura e oprita din interior), si se deschide cand nu mai are curent (caldura e deschisa din interior). Dupa spusele tale eu inteleg asa: caldura deschisa la maxim de la bord, pui contactul si in momentul cand conectezi mufa la duovalva, ambii electromagneti se cupleaza (tacane). Cu caldura deschisa ei nu trebuie sa se cupleze pentru ca nu ar trebui sa mai primeasca curent, ci doar sa porneasca pompa de recirculare - dupa cateva secunde.
                      Ai incercat sa scoti mufa si s-o lasi asa? Tot inchis ramane? Sau la tine acea mufa alimenteaza si pompa de recirculare?
                      Nu e asa...la mine, cand e pe rece de pe panoul de control, atunci tzacane electromagnetii, asa cum ar trebui sa faca... Cand e pe cald nu mai tzacane deloc, dar totusi nu trece apa de el. Am incercat si cu mufa scoasa, dar acelasi rezultat...fara caldura.Din cate am citit pe forumurile americane, ar fii de vina garniturile umflate din interiorul mecanismului. Totusi, la mine nu pare nimic neinregula si cu garniturile, toate sunt la locul lor, destul de flexibile, fara defecte vizibile.
                      Imi ramane sa incerc varianta Americana, cu garnituri de robinet dupa dimensiunile 1/2 inch (1,25 cm diametru), si gaura ar trebui sa fie de 5/16 ( ~ 0,8 mm diametru)...Sper doar sa gasesc garniturile asa cum e prezentat si pe DIY care l-am gasit...

                      Apropo, tot gasesc o mazga gri-verzui pe piciorul din mijloc de la mufa...Are idee cineva ce inseamna? Am sters-o, curat cu WB40, resters, si tot apare aceea mazga....
                      Last edited by SirDeadline; 10-06-2013, 12:43 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Pinul din mijloc (daca mufa are 3 pini) ar trebui sa fie +, iar pinii din exterior masa care vine de la panoul de control. Acea mazga e oxidare pentru ca are contact imperfect. Scoate pinul din mufa, mai strange-l putin sa intre mai fest si pune-i putina vaselina. Daca nici asa nu trece apa de el il scoti de pe furtune, il tragi afara, si cu mufa conectata la el sufli in el in timp ce ai caldura deschisa si contactul pus. Asa iti poti da seama sigur daca ceva il blocheaza.
                        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                        W 124 `93 E250 D ex 300 D


                        - Bond - James Bond.
                        - `Dullah - Abdullah.

                        Comment


                        • #13
                          Mda...am desfacut dinnou duovalva si I-am schimbat garniturile dupa metoda Americana....si se pare ca functioneaza correct de data aceasta...Garniturile costa 10 bani bucata, si nu trebuie facuta nici un fel de modificare la ele...dar acum ca ala functioneaza, am alte probleme...:

                          -1. Nu stiu exact cum trebuie aranjate cele 2 furtune care intra in duovalva...una vine din spate de la motor, iar cealalta de la pompa de pe lonjeron... Care unde vine? Sus sau jos?

                          -2. Pe furtunul care vine de la pompa de pe lonjeron...nu vine nici gram de apa .... in schimb vine pe cel din spatele motorului, dar destul de incet... si acuma sunt in dubii cu totul...pentru ca pompa functioneaza (sau cel putin asa pare!), chiar se aude cum face zgomot apa, fiind lovita de paletii din motoras...dar...apa nu e...nici macar umbra de apa si ce e cel mai ciudat...inainte sa scot furtunele de pe duovalva ca sa verific debitul, erau fiebinti toate, inclusiv ala pe care nu vine apa de la pompa...

                          Sunt total confuz...
                          Last edited by SirDeadline; 10-07-2013, 18:52 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Revin cu update!

                            Am gasit pozitia corecta a furtunelor, si era exact invers...furtunul care vine de la pompa de apa trebuie jos si cel din spatele motorului trebuie sus. Intre timp am desfacut pompa auxiliara de apa (cea de pe lonjeron ) si functioneaza... Furtunul care vine de la pompa de apa la incalzitorul electric, are presiune pe el, in schimb are foarte mica presiune spre cel care merge la duovalve... E normal?

                            Iara ma indrept catre incalzitorul electric...in el vine apa cu presiune de la pompa auxiliara, si iese alt furtun care vine de la pompa de apa a motorului...Asta iara m-o bagat in ceata complet...
                            Incalzeste apa la motor sau cea care vine in habitaclu?

                            Un lucru e cert dupa toate astea...am caldura dar doar cand accelerez intre 2000-3000 de ture....asta cam inseamna ca pompa auxiliara nu prea isi face treaba? Astept cu interes un raspuns...ca vine frigutzu...

                            Comment


                            • #15
                              Revin cu update!

                              Am fost la mechanic, si nu apare nici un fel de eroare pe duovalva, nici o eroare pe motoras, nici o eroare nicaieri legata de caldura...Totusi, caldura am doar cand turez masina... Mecanicul zicea ca s-ar putea sa nu deschida sufficient termostatul si din cauza aceasta e posibil sa nu fie suficienta presiune ca apa sa ajunga in incalzire asa cum ar trebui...Termostatul l-am schimbat anul trecut in iarna cu Behr, si apa se incalzeste relativ ok, imi sta apa la 90 de grade, adica bine si tot timpul, etc...A mai avut cineva simptome de genu?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF