Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Eroare bujii incandescente w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eroare bujii incandescente w210

    Salut. Am urmatoarea problema la w210 220 diesel. Martorul de la bujii se aprinde cand pun contactul, se stinge porneste fara probleme pana aici totul normal, dupa care se reaprinde dupa vreo 3 secunde si nu se mai stinge. Inafara de faptul ca ma deranjeaza vizual totul e ok. Bujiile le-am inlocuit toate sunt bune. Am fost ieri la un tester si a iesit ceva de genul ca treapta a treia de la comanda bujiilor e defecta dar mai mult nu a stiut sa-mi explice. Stie cineva ce inseamna chestia asta, eu ma gandesc ca se refera la releu dar mi-e sa nu-l iau degeaba ca am inteles ca nu e tocmai ieftin. Merci.

  • #2
    Posteaza si tu codul de eroare si mai multe detalii despre masina sau vin.

    Comment


    • #3
      Originally posted by coolhandluca View Post
      Salut. Am urmatoarea problema la w210 220 diesel. Martorul de la bujii se aprinde cand pun contactul, se stinge porneste fara probleme pana aici totul normal, dupa care se reaprinde dupa vreo 3 secunde si nu se mai stinge. Inafara de faptul ca ma deranjeaza vizual totul e ok. Bujiile le-am inlocuit toate sunt bune. Am fost ieri la un tester si a iesit ceva de genul ca treapta a treia de la comanda bujiilor e defecta dar mai mult nu a stiut sa-mi explice. Stie cineva ce inseamna chestia asta, eu ma gandesc ca se refera la releu dar mi-e sa nu-l iau degeaba ca am inteles ca nu e tocmai ieftin. Merci.
      Eu zic ca e dus releul.
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • #4
        Nu stiu ce tester era, nu a dat un cod ci scria direct posibile defectiuni
        1- siguranta
        2- treapta a treia de la comanda bujiilor defecta ( citat din memorie)
        3- computerul defect
        Unde e situat acel releu de la bujii sa incerc sa vad daca se observa ceva la el? w210 e220 diesel din 1997
        Last edited by coolhandluca; 04-16-2013, 16:04 PM.

        Comment


        • #5
          pozitia 21 pe schema e releul.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Desfa capacul de la releu si vezi daca ai arsa vre-o punte.

            Comment


            • #7
              Salut

              Si cum se desface capacul de la releu?

              Comment


              • #8
                Vezi ca este lipit cu ceva silicon,il dai usor la o parte cu o surubelnita,apoi se baga ceva subtire intre carcasa,are ceva cleme acolo,o sa le vezi dupa indepartarea siliconului.
                Sa il dai la loc cu silicon la montare,sa nu intre apa la el,la spalarea motorului.

                Comment


                • #9
                  La mine a fost arsa o punte. Am relipit-o dar tot nu a mers bine. Nu mai statea aprins tot timpul dar se aprindea vreo jumatate de minut dupa care se stingea asa ca si cum face cand e arsa o bujie, ori la mine toate erau noi. Am inlocuit releul cu totul si acum e totul ok.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ionutog View Post
                    Vezi ca este lipit cu ceva silicon,il dai usor la o parte cu o surubelnita,apoi se baga ceva subtire intre carcasa,are ceva cleme acolo,o sa le vezi dupa indepartarea siliconului.
                    Sa il dai la loc cu silicon la montare,sa nu intre apa la el,la spalarea motorului.
                    Multumesc mult pentru ajutor, am rezolvat. Pentru cei care desfac prima oara releul vedeti ca dupa indepartarea siliconului aveti cate o clema micuta (aproximativ 0.5 mm) pe fiecare latura a carcasei (4 laturi = 4 cleme). Cu ajutorul a 2 surubelnite (recomand sa folositi surubelnitele de contrul prize electrice), incet si cu grija scoateti releul din carcasa lui dupa care puteti observa daca exista vreo problema. Iar in momentul in care il bagati la loc in carcasa neaparat capsulati cu silicon !!!

                    Numai de bine

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF