Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

gaze carter e classe 220 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gaze carter e classe 220 cdi

    Salut,am cumparat de curand un Mercedes E Classe 220 cdi 120kw,an fabricatie 2008 ,70200 km reali(sant in Belgia si aici se elibereaza un CarPass,certificat de kilometri reali,doar asa se poate vinde o masina),autoturismul se prezinta foarte bine la drum,trage ,nu scoate fum pe esapament,doar ca azi i-am scos busonul de umplere la ulei si am vazut ca scoate gaze,destul de consistent,pe la joja nu scoate deloc,toba e curata ,ce poate sa fie,e normal?Am observat pe furtunul de la capacul motor negreala si ulei ,de accea am verificat. Mentionez ca inca nu i-am facut schimbul de ulei,urmeaza sa-i fac sambata ,am cumparat Mobil One 5w30 cu specificatiile motorului meu,ulei nu am observat sa consume dar am facut doar 800km cu el asa ca astept din partea dumneavoastra niste pareri daca se poate.Cu stima.

  • #2
    Nu stiu, nu am facut nici o data verificarea asta la al meu, posibil sa fie normal sa iasa ceva vapori de ulei daca motorul e fierbinte, sa vedem ce zic colegii.

    Pai daca nu stii, la ce postezi?
    Last edited by cutaresku; 03-26-2013, 16:39 PM.

    Comment


    • #3
      Uleiul in motor este ELF 5w30 ,nu stiu ce tip ,a fost facut schimbul la reprezentanta Mercedes si urmatoarea chemare la schimb de ulei au stabilit-o la 25000km?Eu la toate autoturismele care le-am avut am facut schimbul la 10000 km.Acum are 20000 km cu acest ulei,poate fi si asta o cauza? Si furtunul mentionat in postul precedent vine de la epurator si era foarte murdar inclusiv cutia traseului de aer era murdara,l-am curatat si acum este uscat.

      Comment


      • #4
        Schimba uleiul la 10mii, indiferent de intervalul promovat de marketing. Epuratorul il poti demonta si spala.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Originally posted by cutaresku View Post
          Schimba uleiul la 10mii, indiferent de intervalul promovat de marketing. Epuratorul il poti demonta si spala.
          Si pana la urma, eu mi-am dat o parere, am zis ca e posibil sa fie normal, d-ta nu ai spus nimic referitor la ce intreba omul. Tare mai sariti in sus.
          Si daca constructorul zice ca se schimba la 30.000km, noi facem pe desteptii si schimbam ca in '90, la 10.000km, ca doar ce stiu astia la Mercedes.
          Last edited by catalynv; 03-26-2013, 16:48 PM.

          Comment


          • #6
            Ia si pipaie uleiul la 10mii (fie el full sintetic), vezi cum e, apoi da-ti cu parerea. Sigur, fiecare baga ce vrea, cand vrea...
            Parere iti dai daca ai ceva de spus, nu de dragul de a posta, pentru asta exista off topic sau alte arii... Capisci?
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Si totusi,fumul?Normal-anormal? Uleiul o sa-l schimb la 10000 km,indiferent de ce zic producatorii,nu e asa scump si merita.

              Comment


              • #8
                Probabil e vechi uleiul (de aici si mazga pe buson, care n-ar trebui sa fie), daca ai cartea poti verifica ultimul schimb.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cutaresku View Post
                  Probabil e vechi uleiul (de aici si mazga pe buson, care n-ar trebui sa fie), daca ai cartea poti verifica ultimul schimb.
                  Sefule, a zis omul ca are 20.000 cu uleiul, normal ca e vechi, mai are 5.000 dupa carte si e gata. Uleiul la disel si dupa 5000 e naspa, intelegi!?!
                  Si nu va mai agitati ca inalbiti, ca nu am fost offtopic, mi-am dat o parere, sau aici parerile nu conteaza. Si, va deranjeaza cumva tara in care ma aflu de-mi veniti cu "capissi", sa stiti ca inteleg perfect romana, nu e nevoie sa va chinuiti cu alte limbi.

                  Cu asta am terminat!

                  ps: colegu, tot ai uleiul, schimba-l impreuna cu filtrele, bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Nu e "naspa" uleiul amice, dupa 5000. Ia de mai cerceteaza...
                    Stai linistit acolo, in tara in care te afli, nu deranjeaza pe nimeni aspectul asta, capisci? Nu te inflama, glumesc...
                    PS: una din regulile casei zice sa nu dai quote unui post imediat anterior. Baga la cap.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Din greseala quote.

                      Si cand am schimbat ultima oara uleiul, 7 zile in urma, dupa ce am facut o tura sa-l incalzesc bine, cand am dat drumul la capac si la mine au iesit ceva vapori ( nu un nor, ceva finut), deci eu zic, no problem, e normal.

                      Comment


                      • #12
                        Eu stiam ca uleiul ELF este recomandat la motoarele de renault, pentru mercedes avem altceva.


                        stima
                        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                        Comment


                        • #13
                          Pai o data cu schimbul de ulei si al filtrelor probabil indicat ar fi(pentru linistea sufleteasca) sa se faca si un test..

                          Comment


                          • #14
                            Gaze oricare are, o metoda mai neortodoxa de a verifica desfa busonu si lasa-l acolo daca numa trepideaza e ok daca sare ai o problema.

                            Comment


                            • #15
                              Am uitat sa mentionez ca uleiul in motor este peste limita maxima(astia au un obicei de a pune mai mult ulei in motoare,am intalnit mai multe cazuri,cred ca ei sant pe principiul ,,daca e mai mult nu strica,,)poate fii si asta o cauza? Abia astept sa ma duc sambata la service pentru schimbul de ulei.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF