Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

gaze carter e classe 220 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca este peste maxim, te va avertiza BC cu mesajul "reduce oil level". S-a discutat, search.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #17
      kostyca, hai sa-ti impartasesc o experienta de a mea. Am avut un C200 CDI, automatic, prima generatie de CDI. An fabricatie '98. Am luat masina la 220 000. Mergea impecabil, scotea fum negru doar la forje (gen plecat talpa de pe loc, sau la actionat kickdown). Ei... la un moment dat a inceput sa-mi consume ulei. 1l la 10 000. 2 l la 10 000. Ultimul 10 000 am bagat 7 litri de ulei. (adica de la schimb la scimb). Dat telefoane, gasit om care stie cu ce se mananca, teste la el.... care dupa ce i-am povestit ce am avut de spus, singurul lucru pe care l-a facut a fost sa-i desfaca busonul cu motorul pornit si sa sa astepte gaze. Ce a cautat aia a gasit. Gaze pe buson si chiar stropi de ulei. Micuti dar stropi. Pe joja nu arunca nimic. Omul mi-ai dat sentinta ca trebuie segmentat. Zis si facut, 1 luna pe dreapta, motor segmentat investitie 2200 de euro cu piese de producatori dedicati si ulei schimbat dupa 3000 de km dupa segmentare. Toate bune si frumoase. Masina a mai mers 150 000 dupa segmentare fara nici un semn de oboseala si fara nici o alta interventie la motor. DAR.......... un mare dar, dupa ce a facut reparatia pe care a avut sa o faca m-a anuntat ca am o alta joja pe masina. Respectiv cu un alt marcaj de min si max. Nu stiu cand a fost si de cine schmbata, dar deabia atunci am aflat ca pe acea joja nivelul max al motorului meu trebuia sa fie undeva la jumtate cat indica joja respectiva. Voala... m-au napadit toate gandurile. Era logic sa imi consume sau sa- mi arunce uleiul surplus, daca eu orientandu-ma dupa joja avuta bagam mereu ulei mult mai mult decat era maximul real al masinii. Automat faceam ceva ce nu era normal pt masina. Nu-l condamn pe mecanic ca mi-a luat banii pt ca nu am avut ce sa-i reprosez 150 000 km dupa reparatii, dar oare a fost necesara reparatia.... sau doar inlocuita joja, curatat iepuratorul si condus in limitele cerute de un CDI? Asta nu voi sti niciodata, iar pt tine am un sfat. Mai ales ca stii ca se poate sa ai supranivel de ulei, incepe si tu cu inceputul. Schimburi de ulei din 10 000 in 10 000 indiferent de marketingul producatorului de ulei., Nivel necesar de ulei in motor... nici mai mult nici mai putin. Curatare iepurator. Si drumuri bune. Dupa ce faci toate acestea..... te poti panica daca nai continui sa observi manifestari ciudate de functionare ale motorului. Sau consum nejustificat de ulei. Nu sunt mecanic sa te poti baza pe sfatul meu, doar o experienta traita live, nu din auzite.

      Comment


      • #18
        Kostyca am atasat un document cu toate informatiile necesare masinii tale.
        Cand faci schimbul de ulei la motor, roaga mecanicul sa iti masoare cantitatea de ulei scoasa.Cantitatea de ulei necesara la motorul tau este de 6,5l, tot cam atat art trebui sa scoata si mecanicul, poate un pic mai putin avand in vedere km parcursi cu uleiul actual.
        Pt ulei 10w40 cu norma 228.5 (de la -25 de grade in sus) sau cu norma 228.51/229.31(de la -20 de grade in sus) care e cel mai uzual pe piata acum.
        Pt ulei 5w40 cu norma 229.31(de la -25 de grade in sus) sau cu norma 228.5/229.3(de la -20 de grade in sus) care e cel mai uzual pe piata acum.
        Pt norma 228.5(10w40) aprobate de MB( Multigrade engine oils Specification 228.5) ai ulei:
        Mercedes-Benz NFZ-Motorenöl MB 228.5 und 235.27
        MB 228.5 Motorenöl A 000 989 60 01
        MB 228.5 Motorenöl A 000 989 96 01
        ARAL MegaTurboral 10W-40
        Castrol Enduron 10W-40
        Castrol Vecton Long Drain 10W-40
        Elf Performance Experty 10W-40
        ELF Performance Experty HDX 10W-40
        Mobil Delvac XHP Extra 10W-40
        Mobil Delvac XHP LE 10W-40
        Valvoline ProFleet LS SAE 10W-40
        Si fabricate in belgia:
        Texaco Ursa HD
        Texaco Ursa Premium TDS
        Texaco Ursa Premium TDX (E4)

        Pt ulei 5w30 cu norma 229.31 (Multigrade service engine oil Low SPAsh (Specification 229.31):
        MB 229.31 Motorenöl A 000 989 89 01 Opal
        MB 229.31 Motorenöl A 000 989 93 01
        ARAL HIGH TRONIC G SAE 5W-30
        Castrol Edge 5W-30
        Castrol EDGE Professional OE 5W-30
        Castrol EDGE PROFESSIONAL OE-X 5W-30
        Castrol Magnatec 5W-30 C3
        Castrol Magnatec Professional MP 5W-30
        Castrol SLX Professional OE 5W-30
        Elf Excellium C 3 5W-30
        Mobil 1 ESP Formula 5W-30
        Mobil Super 3000 XE 5W-30
        Mobil Syst S Special V 5W-30
        Texaco Havoline Ultra V
        Total Quartz INEO MC3 5W-30

        Sper ca te ajuta cu ceva.
        Attached Files
        Last edited by gmihai24; 03-27-2013, 11:49 AM.

        Comment


        • #19
          Am incercat metoda si adevarul este ca vibreaza dar aproape de sarit!

          Comment


          • #20
            Daca sa zicem ar fii dusii segmentii,atunci ar trebui sa consume ulei,sa-l arda si implicit sa scoata fum albastru,ceva de genul,nu? Si ar trebui sa scoata fum si pe la joja de ulei ,dar mie nu-mi scoate fum nici pe la joja si nici pe tobe chiar daca o calc!!!!Asta e nedumerirea mea,masina se comporta impecabil doar ca are gaze de carter.Nivelul de ulei este trecut de plasticul indicator al jojei,este pe corpul metalic.
            Last edited by kostyca; 03-27-2013, 12:16 PM.

            Comment


            • #21
              Daca ai prea mult ulei de acolo este problema.

              Comment


              • #22
                Ca sa fii sigur cum stai cu segmentii ar trebui sa faci un test de compresie .In legatura cu cantitatea de ulei nu cred ca ar trebui sa-ti faci griji pentru ca daca ai pus prea mult i-ti afiseaza in bord , daca consuma si ramane prea putin la fel.In legatura cu intervalul la care schimbi uleiul e alegerea ta ,parerea mea cu cat mai repede cu atat mai bine.

                Comment


                • #23
                  Nu stiu sa verific din bc nivelul la ulei,dar oricum maine dimineata sant la service si apoi vedem,masina a stat 7 luni fara sa fie pornita,uleiul este vechi plus ca are 21000 km,nu stiu astept sa bag noul ulei si vedem dupa.Va tin la curent.

                  Comment


                  • #24
                    Salut tuturor!Am fost la service,uleiul vechi era ca ºi apa,proprietãþi de ungere foarte mici ºi era ºi vreo 7,5l. ,schimbat ulei cu Mobil One 5w30,filtru ulei,motorinã ºi aer,maºina funcþioneazã impecabil,nu scoate gram de fum,motorul toarce,dar gazele de carter au rãmas.Când am vãzut uleiul vechi sperãm cã noul ulei sã rezolve problema dar nu sa întâmplat aºa.Acum o sã vãd dacã consumã ulei ºi cât.Dacã consumã poate o sã încerc un Dura Lube,sa vedem.Altceva nu ºtiu ce sã fac.

                    Comment


                    • #25
                      Mai mult de 200 de grame nu are um stai linistit si parerea mea lasa uleiul cum este fara aditivi, numa bine drumuri bune.

                      Comment


                      • #26
                        E normal sa ai gaze de carter. Altfel nici nu faceau epurator.Daca nu-ti consuma ulei si nu scoate fum albastru atunci n-aide ce sa-tii faci griji

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc tuturor pentru sfaturi,mã bucur cã la acest club lumea chiar se implicã.Sã auzim numai de bine.

                          Comment


                          • #28
                            Din cate stiu eu, e ceva normal ca motorul sa aibe gaze carter, dar sa normal ca nu prea multe. Tocmai de asta, motorul CDI este prevazut cu un filtru carter care merge in sistemul de admisie. S-ar putea sa gresesc in ce zic acuma...eu stiu ca atunci cand gazele carter sunt prea multe, e problema cu supapele...Daca stie cineva mai bine, sa ma corecteze... Bafta!

                            Comment


                            • #29
                              Daca nu papa ulei (mult) intre schimburi, n-are nici pe dreaq. N-as baga Dura Lube sau alte porcarii.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #30
                                Salut,revin cu acest subiect doar cât sa spun ca nu consuma ulei aproape deloc dar gazele sant tot acolo...Curios...


                                Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF