Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

gaze carter e classe 220 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gaze carter e classe 220 cdi

    Salut,am cumparat de curand un Mercedes E Classe 220 cdi 120kw,an fabricatie 2008 ,70200 km reali(sant in Belgia si aici se elibereaza un CarPass,certificat de kilometri reali,doar asa se poate vinde o masina),autoturismul se prezinta foarte bine la drum,trage ,nu scoate fum pe esapament,doar ca azi i-am scos busonul de umplere la ulei si am vazut ca scoate gaze,destul de consistent,pe la joja nu scoate deloc,toba e curata ,ce poate sa fie,e normal?Am observat pe furtunul de la capacul motor negreala si ulei ,de accea am verificat. Mentionez ca inca nu i-am facut schimbul de ulei,urmeaza sa-i fac sambata ,am cumparat Mobil One 5w30 cu specificatiile motorului meu,ulei nu am observat sa consume dar am facut doar 800km cu el asa ca astept din partea dumneavoastra niste pareri daca se poate.Cu stima.

  • #2
    Nu stiu, nu am facut nici o data verificarea asta la al meu, posibil sa fie normal sa iasa ceva vapori de ulei daca motorul e fierbinte, sa vedem ce zic colegii.

    Pai daca nu stii, la ce postezi?
    Last edited by cutaresku; 03-26-2013, 16:39 PM.

    Comment


    • #3
      Uleiul in motor este ELF 5w30 ,nu stiu ce tip ,a fost facut schimbul la reprezentanta Mercedes si urmatoarea chemare la schimb de ulei au stabilit-o la 25000km?Eu la toate autoturismele care le-am avut am facut schimbul la 10000 km.Acum are 20000 km cu acest ulei,poate fi si asta o cauza? Si furtunul mentionat in postul precedent vine de la epurator si era foarte murdar inclusiv cutia traseului de aer era murdara,l-am curatat si acum este uscat.

      Comment


      • #4
        Schimba uleiul la 10mii, indiferent de intervalul promovat de marketing. Epuratorul il poti demonta si spala.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Originally posted by cutaresku View Post
          Schimba uleiul la 10mii, indiferent de intervalul promovat de marketing. Epuratorul il poti demonta si spala.
          Si pana la urma, eu mi-am dat o parere, am zis ca e posibil sa fie normal, d-ta nu ai spus nimic referitor la ce intreba omul. Tare mai sariti in sus.
          Si daca constructorul zice ca se schimba la 30.000km, noi facem pe desteptii si schimbam ca in '90, la 10.000km, ca doar ce stiu astia la Mercedes.
          Last edited by catalynv; 03-26-2013, 16:48 PM.

          Comment


          • #6
            Ia si pipaie uleiul la 10mii (fie el full sintetic), vezi cum e, apoi da-ti cu parerea. Sigur, fiecare baga ce vrea, cand vrea...
            Parere iti dai daca ai ceva de spus, nu de dragul de a posta, pentru asta exista off topic sau alte arii... Capisci?
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Si totusi,fumul?Normal-anormal? Uleiul o sa-l schimb la 10000 km,indiferent de ce zic producatorii,nu e asa scump si merita.

              Comment


              • #8
                Probabil e vechi uleiul (de aici si mazga pe buson, care n-ar trebui sa fie), daca ai cartea poti verifica ultimul schimb.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cutaresku View Post
                  Probabil e vechi uleiul (de aici si mazga pe buson, care n-ar trebui sa fie), daca ai cartea poti verifica ultimul schimb.
                  Sefule, a zis omul ca are 20.000 cu uleiul, normal ca e vechi, mai are 5.000 dupa carte si e gata. Uleiul la disel si dupa 5000 e naspa, intelegi!?!
                  Si nu va mai agitati ca inalbiti, ca nu am fost offtopic, mi-am dat o parere, sau aici parerile nu conteaza. Si, va deranjeaza cumva tara in care ma aflu de-mi veniti cu "capissi", sa stiti ca inteleg perfect romana, nu e nevoie sa va chinuiti cu alte limbi.

                  Cu asta am terminat!

                  ps: colegu, tot ai uleiul, schimba-l impreuna cu filtrele, bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Nu e "naspa" uleiul amice, dupa 5000. Ia de mai cerceteaza...
                    Stai linistit acolo, in tara in care te afli, nu deranjeaza pe nimeni aspectul asta, capisci? Nu te inflama, glumesc...
                    PS: una din regulile casei zice sa nu dai quote unui post imediat anterior. Baga la cap.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Din greseala quote.

                      Si cand am schimbat ultima oara uleiul, 7 zile in urma, dupa ce am facut o tura sa-l incalzesc bine, cand am dat drumul la capac si la mine au iesit ceva vapori ( nu un nor, ceva finut), deci eu zic, no problem, e normal.

                      Comment


                      • #12
                        Eu stiam ca uleiul ELF este recomandat la motoarele de renault, pentru mercedes avem altceva.


                        stima
                        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                        Comment


                        • #13
                          Pai o data cu schimbul de ulei si al filtrelor probabil indicat ar fi(pentru linistea sufleteasca) sa se faca si un test..

                          Comment


                          • #14
                            Gaze oricare are, o metoda mai neortodoxa de a verifica desfa busonu si lasa-l acolo daca numa trepideaza e ok daca sare ai o problema.

                            Comment


                            • #15
                              Am uitat sa mentionez ca uleiul in motor este peste limita maxima(astia au un obicei de a pune mai mult ulei in motoare,am intalnit mai multe cazuri,cred ca ei sant pe principiul ,,daca e mai mult nu strica,,)poate fii si asta o cauza? Abia astept sa ma duc sambata la service pentru schimbul de ulei.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF