Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Alarma rosie - baterie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alarma rosie - baterie

    Buna ziua,

    E220CDI/2004/W211

    De o cateva zile imi apare avertizarea rosie “baterie/visit workshop” si avertizarea alba “battery protection: conveniences functions temporarily unavailable”.
    Cum se intampla: cand pornesc masina dimineata totul e in regula (No malfunction). Pornesc masina si dupa 5-10 min. de mers apare avertizarea rosie. Avertizarea alba apare si dispare in timpul mersului. Daca opresc masina o vreme si o repornesc se reia totul: initial nimic, apoi rosu si alb (intermitent).
    La avertizarea alba am observat ca nu functioneaza lumini interioare, bricheta, dezaburire parbriz, dezaburire luneta, parctronic, incalzire scaune si functioneaza radio si ventilatorul la treapta mica (alterneaza cu functionare si la trepte mai mari).
    Azi dimineata am facut urmatoarele masuratori:
    Bateria Mare (noua; verificata-ok): 1)12.4V … 2)14.3V … 3)14.3V
    Bateria mica (2 ani; neverificata) : 1)12.8V … 2)12.8V … 3)12.8V
    Valorile sunt pentru: 1) masina nepornita … 2)relanti … 3)2500rot/min si consumatorii mari porniti.
    Am observat ca cei 14.3V nu sunt constanti, mai apar caderi la 14.0V.

    Sunt tentat sa inlocuiesc bateria mica.

    Am citit pe forum ca poate fi vorba de un fir de comanda la releul de incarcare, care se intrerupe fizic. Stie cineva unde se afla acest fir.

    Opinii, sfaturi?

    Multumesc

    Viorel Andrei

  • #2
    Aproape sigur nu e vina bateriei mici. Cand iti taie functiile electrice suplimentare e din cauza bateriei mari. Chiar si asa, vad ca la masurare a iesit ok, ceea ce duce spre probleme de alternator/incarcare.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #3
      Acumulatorul mare este OK. Cel mic in curs de cadere.
      Urmariti firele de la alternator. Urmeaza cutia cu redresorul si plecarile de acolo. Curatati contactele gasite pe traseu. Refaceti verificarile si dati-ne de stire. Nu va ambalati la cumparat ceva nou deocamdata.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspunsuri.

        Originally posted by epurare_coco View Post
        Acumulatorul mare este OK. Cel mic in curs de cadere.
        Urmariti firele de la alternator. Urmeaza cutia cu redresorul si plecarile de acolo. Curatati contactele gasite pe traseu. Refaceti verificarile si dati-ne de stire. Nu va ambalati la cumparat ceva nou deocamdata.
        Nu am umblat niciodata pe la aceste piese. Pe unde se afla alternatorul si redresorul (w211/E220/CDI/2004)? Se ajunge usor sau trebuie sa desfac multe in jur?

        Mersi

        Viorel Andrei

        Comment


        • #5
          Alternatorul se afla in partea dreapta sub turbina din cate stiu de sub masina se ajunge mai usor la el.

          Comment


          • #6
            Am avut aceeasi problema la un 211 care nu a fost pornita de 2 luni,a pornit,dar imi aparea acelasi mesaj si mi-a taiat unele din functii,primul lucru am vericat bateria(an fabr.2004)si nu avea strop de apa distilata,incarcarea arata normal dar chiar si dupa aceea raminea bateria rosie pe bord.A disparut dupa un drum mai lung(300 km)si porneste si in momentul de fata la -20.

            Comment


            • #7
              De aceea am recomandat sa nu se arunce colegul la cumparaturi.
              La general, exista o problema tehnica si una terminologica.
              Bateriile fiind uscate, in momentul incercarii de reincarcare, gazele dezvoltate duc la o mica explozie.
              Ca urmare se pun ACUMULATORI acolo unde este un consum mare si mobilitatea/portabilitatea este esentiala.
              Discutii despre acumulatori si incarcarea acestora au fost deja o multime pe aici (inclusiv despre densitatea acidului).
              O data cu aparitia acumulatorilor capsulati - fara intretinere - nu mai este cazul sa verificam si densitatea / concentratia acidului.
              Trebuie doar urmarim media "sfertului de cheie" la pornire.
              O data cu cresterea sigurantei functionarii calculatorului/calculatoarelor de bord, s-a prevazut un acumulator dedicat. Capsulat.
              Prezentarea datelor de catre coleg referitoare la cel mic indica destul de clar ca nu mai reactionaza la incarcare. Deci este pe duca.

              Comment


              • #8
                Pentru baterie rosie poate fi din multe motive fii sigur ca il gasesti pe cel bun sa nu schimbi jumate din masina si dupa aceea sa descoperi 2 fire fara izolatie ca si mine.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by papi View Post
                  Pentru baterie rosie poate fi din multe motive fii sigur ca il gasesti pe cel bun sa nu schimbi jumate din masina si dupa aceea sa descoperi 2 fire fara izolatie ca si mine.
                  Cam din acest motiv am pus intrebarea.
                  Credeti ca cea mai corecta abordare ar fi o diagnoza si apoi schimbat de piese?
                  Mersi

                  Comment


                  • #10
                    Prima oara este bine sa faci o diacnoza, dupa... vezi despre ce este vorba, daca necesita schimbare.
                    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                    Onorez comenzi si in Bucuresti
                    Tel. 0736375626 Marian

                    Comment


                    • #11
                      De preferabil ar fi diagnoza dar din proprie experienta iti spun ca nu se vede tot timpul defectul daca ai un electrician mai rasarit ar fi bine sa apelezi la el.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF