Buna ziua,
E220CDI/2004/W211
De o cateva zile imi apare avertizarea rosie “baterie/visit workshop” si avertizarea alba “battery protection: conveniences functions temporarily unavailable”.
Cum se intampla: cand pornesc masina dimineata totul e in regula (No malfunction). Pornesc masina si dupa 5-10 min. de mers apare avertizarea rosie. Avertizarea alba apare si dispare in timpul mersului. Daca opresc masina o vreme si o repornesc se reia totul: initial nimic, apoi rosu si alb (intermitent).
La avertizarea alba am observat ca nu functioneaza lumini interioare, bricheta, dezaburire parbriz, dezaburire luneta, parctronic, incalzire scaune si functioneaza radio si ventilatorul la treapta mica (alterneaza cu functionare si la trepte mai mari).
Azi dimineata am facut urmatoarele masuratori:
Bateria Mare (noua; verificata-ok): 1)12.4V … 2)14.3V … 3)14.3V
Bateria mica (2 ani; neverificata) : 1)12.8V … 2)12.8V … 3)12.8V
Valorile sunt pentru: 1) masina nepornita … 2)relanti … 3)2500rot/min si consumatorii mari porniti.
Am observat ca cei 14.3V nu sunt constanti, mai apar caderi la 14.0V.
Sunt tentat sa inlocuiesc bateria mica.
Am citit pe forum ca poate fi vorba de un fir de comanda la releul de incarcare, care se intrerupe fizic. Stie cineva unde se afla acest fir.
Opinii, sfaturi?
Multumesc
Viorel Andrei
E220CDI/2004/W211
De o cateva zile imi apare avertizarea rosie “baterie/visit workshop” si avertizarea alba “battery protection: conveniences functions temporarily unavailable”.
Cum se intampla: cand pornesc masina dimineata totul e in regula (No malfunction). Pornesc masina si dupa 5-10 min. de mers apare avertizarea rosie. Avertizarea alba apare si dispare in timpul mersului. Daca opresc masina o vreme si o repornesc se reia totul: initial nimic, apoi rosu si alb (intermitent).
La avertizarea alba am observat ca nu functioneaza lumini interioare, bricheta, dezaburire parbriz, dezaburire luneta, parctronic, incalzire scaune si functioneaza radio si ventilatorul la treapta mica (alterneaza cu functionare si la trepte mai mari).
Azi dimineata am facut urmatoarele masuratori:
Bateria Mare (noua; verificata-ok): 1)12.4V … 2)14.3V … 3)14.3V
Bateria mica (2 ani; neverificata) : 1)12.8V … 2)12.8V … 3)12.8V
Valorile sunt pentru: 1) masina nepornita … 2)relanti … 3)2500rot/min si consumatorii mari porniti.
Am observat ca cei 14.3V nu sunt constanti, mai apar caderi la 14.0V.
Sunt tentat sa inlocuiesc bateria mica.
Am citit pe forum ca poate fi vorba de un fir de comanda la releul de incarcare, care se intrerupe fizic. Stie cineva unde se afla acest fir.
Opinii, sfaturi?
Multumesc
Viorel Andrei
Comment