Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alarma rosie - baterie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alarma rosie - baterie

    Buna ziua,

    E220CDI/2004/W211

    De o cateva zile imi apare avertizarea rosie “baterie/visit workshop” si avertizarea alba “battery protection: conveniences functions temporarily unavailable”.
    Cum se intampla: cand pornesc masina dimineata totul e in regula (No malfunction). Pornesc masina si dupa 5-10 min. de mers apare avertizarea rosie. Avertizarea alba apare si dispare in timpul mersului. Daca opresc masina o vreme si o repornesc se reia totul: initial nimic, apoi rosu si alb (intermitent).
    La avertizarea alba am observat ca nu functioneaza lumini interioare, bricheta, dezaburire parbriz, dezaburire luneta, parctronic, incalzire scaune si functioneaza radio si ventilatorul la treapta mica (alterneaza cu functionare si la trepte mai mari).
    Azi dimineata am facut urmatoarele masuratori:
    Bateria Mare (noua; verificata-ok): 1)12.4V … 2)14.3V … 3)14.3V
    Bateria mica (2 ani; neverificata) : 1)12.8V … 2)12.8V … 3)12.8V
    Valorile sunt pentru: 1) masina nepornita … 2)relanti … 3)2500rot/min si consumatorii mari porniti.
    Am observat ca cei 14.3V nu sunt constanti, mai apar caderi la 14.0V.

    Sunt tentat sa inlocuiesc bateria mica.

    Am citit pe forum ca poate fi vorba de un fir de comanda la releul de incarcare, care se intrerupe fizic. Stie cineva unde se afla acest fir.

    Opinii, sfaturi?

    Multumesc

    Viorel Andrei

  • #2
    Aproape sigur nu e vina bateriei mici. Cand iti taie functiile electrice suplimentare e din cauza bateriei mari. Chiar si asa, vad ca la masurare a iesit ok, ceea ce duce spre probleme de alternator/incarcare.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #3
      Acumulatorul mare este OK. Cel mic in curs de cadere.
      Urmariti firele de la alternator. Urmeaza cutia cu redresorul si plecarile de acolo. Curatati contactele gasite pe traseu. Refaceti verificarile si dati-ne de stire. Nu va ambalati la cumparat ceva nou deocamdata.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspunsuri.

        Originally posted by epurare_coco View Post
        Acumulatorul mare este OK. Cel mic in curs de cadere.
        Urmariti firele de la alternator. Urmeaza cutia cu redresorul si plecarile de acolo. Curatati contactele gasite pe traseu. Refaceti verificarile si dati-ne de stire. Nu va ambalati la cumparat ceva nou deocamdata.
        Nu am umblat niciodata pe la aceste piese. Pe unde se afla alternatorul si redresorul (w211/E220/CDI/2004)? Se ajunge usor sau trebuie sa desfac multe in jur?

        Mersi

        Viorel Andrei

        Comment


        • #5
          Alternatorul se afla in partea dreapta sub turbina din cate stiu de sub masina se ajunge mai usor la el.

          Comment


          • #6
            Am avut aceeasi problema la un 211 care nu a fost pornita de 2 luni,a pornit,dar imi aparea acelasi mesaj si mi-a taiat unele din functii,primul lucru am vericat bateria(an fabr.2004)si nu avea strop de apa distilata,incarcarea arata normal dar chiar si dupa aceea raminea bateria rosie pe bord.A disparut dupa un drum mai lung(300 km)si porneste si in momentul de fata la -20.

            Comment


            • #7
              De aceea am recomandat sa nu se arunce colegul la cumparaturi.
              La general, exista o problema tehnica si una terminologica.
              Bateriile fiind uscate, in momentul incercarii de reincarcare, gazele dezvoltate duc la o mica explozie.
              Ca urmare se pun ACUMULATORI acolo unde este un consum mare si mobilitatea/portabilitatea este esentiala.
              Discutii despre acumulatori si incarcarea acestora au fost deja o multime pe aici (inclusiv despre densitatea acidului).
              O data cu aparitia acumulatorilor capsulati - fara intretinere - nu mai este cazul sa verificam si densitatea / concentratia acidului.
              Trebuie doar urmarim media "sfertului de cheie" la pornire.
              O data cu cresterea sigurantei functionarii calculatorului/calculatoarelor de bord, s-a prevazut un acumulator dedicat. Capsulat.
              Prezentarea datelor de catre coleg referitoare la cel mic indica destul de clar ca nu mai reactionaza la incarcare. Deci este pe duca.

              Comment


              • #8
                Pentru baterie rosie poate fi din multe motive fii sigur ca il gasesti pe cel bun sa nu schimbi jumate din masina si dupa aceea sa descoperi 2 fire fara izolatie ca si mine.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by papi View Post
                  Pentru baterie rosie poate fi din multe motive fii sigur ca il gasesti pe cel bun sa nu schimbi jumate din masina si dupa aceea sa descoperi 2 fire fara izolatie ca si mine.
                  Cam din acest motiv am pus intrebarea.
                  Credeti ca cea mai corecta abordare ar fi o diagnoza si apoi schimbat de piese?
                  Mersi

                  Comment


                  • #10
                    Prima oara este bine sa faci o diacnoza, dupa... vezi despre ce este vorba, daca necesita schimbare.
                    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                    Onorez comenzi si in Bucuresti
                    Tel. 0736375626 Marian

                    Comment


                    • #11
                      De preferabil ar fi diagnoza dar din proprie experienta iti spun ca nu se vede tot timpul defectul daca ai un electrician mai rasarit ar fi bine sa apelezi la el.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF