Salutare!
Am un MB E220 D (nu CDI) din 1996, W210, manuala, 70kW. Problema suna cam asa: de vreo 2 saptamani a inceput sa imi faca probleme in timpul mersului, si anume sa traga in suturi (de exemplu merg cu o viteza constanta si deodata parca nu se mai accelereaza, calc pedala si nimic, apoi deodata trage, iar nu trage, iar trage, tot asa...pentru o perioada de 5-10 de secunde, dupa care merge bine o perioada, si iar apare problema)
Am observat ca problema apare cam intre 1500 si 3000 de turatii, dar nu mereu si nu foarte des chiar. Adica sunt zile cand merg spre servici si merge bine, dar cand ma intorc apare..sau invers. Am observat de asemenea ca atunci cand trage in suturi turometrul ramane pe loc, doar ca masina nu trage. Daca accelerez in momentele alea, turometrul nu urca, ci urca abia cand incepe sa traga.
Mai am si o alta problema, care e posibil sa aiba legatura tot cu treaba asta, deoarece a aparut tot cam de 2 saptamani. Am patit de cateva ori ca dupa ce dau cheia in jos sa opresc motorul, el sa nu se opresca pe loc, ci sa mai mearga 3-4 secunde. Odata a durat mai mult "neoprirea" asta, incat am scos cheia din contact si motorul tot mai mergea, oprindu-se cam dupa 10 secunde, sa zicem.
Am fost la service si am schimbat uleiul si filtrele si cu ocazia asta i-am povestit mecanicului de problema. A zis ca diagnoza nu are rost sa imi faca deoarece pare sa fie un defect de la pompa de injectii si cica pe modelul meu, pompa este mecanica si nu are ce sa vada in diagnoza.
Din stanga/dreapta am mai auzit ca s-ar putea sa prinda pe undeva aer pe instalatie (ceea ce nu neg, trebuie verificat), dar totusi vreau sa imi spuneti daca ati intalnit problema si ce ma sfatuiti.
Bafta!
Emi
Am un MB E220 D (nu CDI) din 1996, W210, manuala, 70kW. Problema suna cam asa: de vreo 2 saptamani a inceput sa imi faca probleme in timpul mersului, si anume sa traga in suturi (de exemplu merg cu o viteza constanta si deodata parca nu se mai accelereaza, calc pedala si nimic, apoi deodata trage, iar nu trage, iar trage, tot asa...pentru o perioada de 5-10 de secunde, dupa care merge bine o perioada, si iar apare problema)
Am observat ca problema apare cam intre 1500 si 3000 de turatii, dar nu mereu si nu foarte des chiar. Adica sunt zile cand merg spre servici si merge bine, dar cand ma intorc apare..sau invers. Am observat de asemenea ca atunci cand trage in suturi turometrul ramane pe loc, doar ca masina nu trage. Daca accelerez in momentele alea, turometrul nu urca, ci urca abia cand incepe sa traga.
Mai am si o alta problema, care e posibil sa aiba legatura tot cu treaba asta, deoarece a aparut tot cam de 2 saptamani. Am patit de cateva ori ca dupa ce dau cheia in jos sa opresc motorul, el sa nu se opresca pe loc, ci sa mai mearga 3-4 secunde. Odata a durat mai mult "neoprirea" asta, incat am scos cheia din contact si motorul tot mai mergea, oprindu-se cam dupa 10 secunde, sa zicem.
Am fost la service si am schimbat uleiul si filtrele si cu ocazia asta i-am povestit mecanicului de problema. A zis ca diagnoza nu are rost sa imi faca deoarece pare sa fie un defect de la pompa de injectii si cica pe modelul meu, pompa este mecanica si nu are ce sa vada in diagnoza.
Din stanga/dreapta am mai auzit ca s-ar putea sa prinda pe undeva aer pe instalatie (ceea ce nu neg, trebuie verificat), dar totusi vreau sa imi spuneti daca ati intalnit problema si ce ma sfatuiti.
Bafta!
Emi
Comment