Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E220 W210 trage in suturi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E220 W210 trage in suturi

    Salutare!
    Am un MB E220 D (nu CDI) din 1996, W210, manuala, 70kW. Problema suna cam asa: de vreo 2 saptamani a inceput sa imi faca probleme in timpul mersului, si anume sa traga in suturi (de exemplu merg cu o viteza constanta si deodata parca nu se mai accelereaza, calc pedala si nimic, apoi deodata trage, iar nu trage, iar trage, tot asa...pentru o perioada de 5-10 de secunde, dupa care merge bine o perioada, si iar apare problema)
    Am observat ca problema apare cam intre 1500 si 3000 de turatii, dar nu mereu si nu foarte des chiar. Adica sunt zile cand merg spre servici si merge bine, dar cand ma intorc apare..sau invers. Am observat de asemenea ca atunci cand trage in suturi turometrul ramane pe loc, doar ca masina nu trage. Daca accelerez in momentele alea, turometrul nu urca, ci urca abia cand incepe sa traga.
    Mai am si o alta problema, care e posibil sa aiba legatura tot cu treaba asta, deoarece a aparut tot cam de 2 saptamani. Am patit de cateva ori ca dupa ce dau cheia in jos sa opresc motorul, el sa nu se opresca pe loc, ci sa mai mearga 3-4 secunde. Odata a durat mai mult "neoprirea" asta, incat am scos cheia din contact si motorul tot mai mergea, oprindu-se cam dupa 10 secunde, sa zicem.
    Am fost la service si am schimbat uleiul si filtrele si cu ocazia asta i-am povestit mecanicului de problema. A zis ca diagnoza nu are rost sa imi faca deoarece pare sa fie un defect de la pompa de injectii si cica pe modelul meu, pompa este mecanica si nu are ce sa vada in diagnoza.
    Din stanga/dreapta am mai auzit ca s-ar putea sa prinda pe undeva aer pe instalatie (ceea ce nu neg, trebuie verificat), dar totusi vreau sa imi spuneti daca ati intalnit problema si ce ma sfatuiti.

    Bafta!
    Emi

  • #2
    Salutare. Sintomele care le-ai descris I-mi spun ca este vorba de autoaprindere , iar acest lucru se intampla datorita supraincalziri motorului.
    Last edited by cutaresku; 11-13-2012, 21:25 PM. Reason: simptome, imi spun, supraincalzirii - versiuni corecte

    Comment


    • #3
      Are turbina sau nu?

      Comment


      • #4
        @alex.marian - Nu cred ca ar fi vorba de asa ceva, deoarece circul cu ea putin (10 km pe zi) si uneori nici nu apuca sa urce apa la 90 pana ajung de acasa la servici sau invers. Poate ai o alta parere?

        @papi - Nu, nu are turbo, e motorul clasic, simplu

        Comment


        • #5
          Verifica electrovalva de pe pompa de injectie, acolo e problema la tine iti inchide in mers de aici si faptul ca nu se tureaza si iti balbaie si cand opresti motorul nu inchide suficient si motorul inca sta pornit...urmareste firul de curent alt fir nu ai pe pompa ...o dai jos o cureti si daca ai noroc nu o sa mai faca , daca persista schimb-o.
          Verifica deasemenea si firul , trebuie sa ai 12 v doar cand e contactul pus vezi sa nu fie rupt si sa se mai tina in cateva firicele sau pune un alt cablu cu 12 v din alta parte dar tot legat pe contact ca altfel o sa iei contactul ,te dai jos din masina si motorul o sa toarca in continuare.






          stima
          Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

          Comment


          • #6
            @zavelk - Iti multumesc mult pentru sfaturi.
            O sa ma uit acolo si o sa curat electrovalva, eventual merg la un mecanic daca nu ma descurc, apoi postez aici rezultatul.

            Bafta!

            Comment


            • #7
              Nu e greu , cred ca ai sa te descurci si oricum una noua nu e cine stie ce .





              stima
              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

              Comment


              • #8
                Deci zici ca problema ar putea fi rezolvata prin curatarea/schimbarea electrovalvei? Adica se poate schimba doar electrovalva? Sau trebuie schimbata pompa cu totul?

                Comment


                • #9
                  NU colegu , ce treaba are pompa, electrovalva asta nu face altceva decat sa deschida cand pui contatul si intra motorina in pompa si invres, cand iei contactul , electrovalva inchide si ...motorul se opreste.



                  ps/ mergi mai bine la un mecanic daca nu te descurci.

                  stima
                  Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                  Comment


                  • #10
                    Probabil trage aer pe undeva in instalatia de alimentare.

                    Comment


                    • #11
                      hello

                      Are turbina sau nu?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by hack24_gsm View Post
                        Nu, nu are turbo, e motorul clasic, simplu

                        A specificat ca nu are turbo.





                        stima
                        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                        Comment


                        • #13
                          Inca nu am reusit sa rezolv problema, abia maine poate mecanicul sa se uite la ea. O sa revin cu raspunsul...deocamdata mersi mult

                          Bafta!

                          Comment


                          • #14
                            am patit si eu sa scot cheia din contact iar motorul sa nu sa se opreasca, la un W124 automat. sa uitat un mercedist la motor si a observat ca o teava de cauciuc de vrio 15 cm lungime si vrio 5 mm diametru (sincer nu stiu mai multe) era fisurata de la vechime si dadea drumul la aer probabil. mam dus la piata si cu 50 de bani am luat o teava de cauciuc de aceste dimensiuni care mai avea si un strat de fire de textil ca sa nu se uzeze repede, am inlocuito singur si sa rezolvat. ai grija sa nu te incarci la bani si degeaba, mai intai verifica toate variantele ieftine...bafta!

                            Sa mai zic ceva si de majuscule?
                            Last edited by cutaresku; 11-15-2012, 08:42 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Salutare!

                              Am fost azi la mecanic, insa nu s-a rezolvat problema. Pana la urma pompa de injectie e asistata electric, are cateva fire care intra in ea, nu doar unul singur. Asa ca am pus testerul si am observat urmatoarele coduri de eroare, in ordinea urmatoare:
                              - 1123 - Senzor piston distributie pompa injectie
                              - 1124 - Dispoz. reglare cantitate
                              - 1127 - Senzor piston distributie pompa injectie
                              - 1351 - Inceput injectie - reglare
                              - 1225 - Reglare pres. gal. admisie
                              - 1335 - Senzor arbore cotit
                              - 1228 - Pompa injectie
                              Am sters erorile si apoi am facut o plimbare de vreo 10 km cu masina, pentru a vedea daca se repeta problema si daca reapar erorile. Problema s-a repetat doar de 2 ori, insa erorile nu au mai aparut. De asemenea, am verificat cu testerul si parametrii pompei de injectie, la diferite turatii si in timp real, iar rezultatele au corespuns cu valorile normale.
                              Vreau sa mai mentionez ca atunci cand apare problema, motorul se comporta exact ca si cum ar intra intr-o "limitare", accelerez la fund si nimic. Daca calc ambreiajul si trec intr-o alta treapta de viteza sau pur si simplu il calc si ii dau drumul imediat, acea "limitare" dispare.
                              Defectul pare sa fie din pompa de injectii, dupa cum zic si erorile, insa nu cred ca e pompa in sine, ci poate o componenta a ei. Zic asta deoarece masina merge foarte bine, accelereaza corect, raspunde ok cand calc pedala, trage si la 4000-5000 de ture foarte frumos...insa uneori apare acea problema.
                              Rog pe cei care au idee cum se poate rezolva problema pompei sa ma ajute cu un sfat, poate pot sa scap de problema fara sa o inlocuiesc.

                              Bafta!
                              Last edited by hack24_gsm; 11-16-2012, 00:21 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF