Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot fațã greu de indentificat W210 din '01

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot fațã greu de indentificat W210 din '01

    Am un zgomot ciudat pe partea din fațã. Problema e de mai mult timp. Anul trecut în toamnã am schimbat brațele superioare fațã (de vin cu tot cu pivoți), însã n-am reușit sã scap de zgomotul sâcâitor.

    Problema cea mai mare e cã zgmotul apare doar dupã un timp dupã ce merg cu mașina. Când mã plimb singur prin oraș poate sã dureze și câteva ore. În principiu apare foarte repede când mai am pe cineva în mașina sau e mașina plinã. Cât am mers în concediu (4 în mașinã + bagaje) apãrea în 10-20 de min maxim de când porneam. Dupã 2-3 ore pauzã povestea se reia (adicã dispare, ca sã aparã iar dupã o vreme).

    Ca și simptome, se aude un troncãnit ca de pivot când trec peste denivelãri, chiar și minore. Odatã cu zgmotul se simte o vibrație foarte foarte slabã și în volan. Pe ondulãrile de asfalt (autostradã + vitezã mare) se simte doar în volan foarte finuț, prin oraș sau denivelãri mari se și aude destul de tare.

    Am fost de vreo 4 ori la mecanic din toamnã pânã acum și n-am reușit sã identific nimic. În ultimii doi ani am schimbat cam tot la suspensia pe fațã:
    • bielete antiruliu + bucșe bara anti ruliu
    • bucșe brațe inferioare
    • brațe superioare cu tot cu pivoți
    • capete de barã

    Chiar astãzi am fost la mecanic la diagnozã însã bineințeles cã mașina n-a scos nici un sunet iar la verificarea cu mâna și levierul nu am gãsit nimic care sã dea de bãnuit. Dupã 3 ore de uitat ca fraierii la mașina și probe de drum n-a schițat nimic, iar în drum spre casã a început iar (parcã-și bate joc de mine).

    Mecanicul zice sã merg cu ea când face, însã mi-e foarte greu (de obicei circul seara când nu lucreazã, și când vin de la drum lung fie ajung târziu, fie epuizat). Plus cã dacã merg doar cu ea fãcând zgomot, și "la mânã" nu se simte nimic care sã aibe joc sau orice altã urmã de uzurã nu poate decât sã recunoascã cã nu sunt nebun cicã, cã nu poate sã-mi zicã nimic sigur doar pe auzite.

    Am nevoie de sugestii: Ce ar putea fi? Ați mai avut careva problema asta?

    PS: Luni merg sã schimb unul din brațele superioare din nou (mi s-a dus filetul la el, și acum umblu cu a doua piulițã pusã sã nu se desfacã). Nu cred cã e de la el, pentru cã pânã sã pun piulița a doua fãcea și la rece.
    ...

  • #2
    Bratul superior pe care vrei sa il schimbi este Lemforder? Stii ca ti-am spus patania mea in topicul tau de prezentare al masinii... Si la mine a inceput sa bata intr-un timp destul de scurt de la schimbare si m-am convins de calitatea lor. E foarte posibil ca zgomotul sa provina de la el.

    Comment


    • #3
      Doar o parere... Bucsele de la bara stabilizatoare... merita verificate si acelea.
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        @fane_satar: Da sunt Lemforder. Unul din cele douã brațe rezistã. Problemele s-ar putea sã fie din cauza montajului defectuos (strâns prea tare și stricat filetul). Din pãcate brațele originale au niște prețuri de-ți vine sã plângi, mai ales cu euro așa mare...

        @dan500se: Bucșele sunt schimbate anul trecut, preventiv. Însã cred cã dacã ar fi bucșele ar face tot timpul. Ieri am verificat din nou bara antiruliu, nu se clintește deloc...

        Teoriile pe care le-am auzit pânã acum:
        - Ceva bucșa e puțin dusã pe o parte, și face doar într-o singurã poziție... nu prea merge, cã face tot timpul dupã fix 20 de minute cu mașina plinã pe autostradã.
        - Caseta de direcție sau amortizorul. Ulei prost care-și pierde proprietețãțile dupã ce se încãlzește.

        Amortizoarele sunt destul de scumpe (700lei) sã le schimb preventiv sperând cã o sã scap. Pivoții originali sunt vreoo 900 lei bucata, acum o sã pun tot Lemforder la vreo 460 lei (nu 360lei ca anul trecut).

        Aș vrea sã verific caseta de direcție, dar nu știu la cine și cum. Bieletele de direcție și capetele de barã sunt ok, fãrã joc.
        ...

        Comment


        • #5
          Eu zic asa(poate vi se pare aberant dar a trebuit sa fac asta la o masina ca sa imi dau seama unde troncane), cu masina pe elevator,desfaci si scoti amortizorul,comprimi arcul cu o presa si il scoti fara sa demontezi altceva de pe masina.Din momentul asta ,cum toate componentele nu mai sunt presate de arc si amortizor ,te apuci si miste de ele pana nu mai poti si vezi unde ai joc.Eu zic ca e cel mai plauzibil decat sa bagi leviere pe mai stiu unde si sa strici ceva.Bafta.

          Comment


          • #6
            Mai trage din nou de bieletele de directie, dupa capu-mi alea-ti bat in volan. Da burduful la o parte si vezi ce-i pe-acolo.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              @gmihai24: Nu cred cã are așa mare importanțã faptul cã sunt sau nu arcurile date jos. O sã vorbesc cu mecanicul dacã are presã, dar slabe șanse.

              @cutaresku: Aș vrea sã fie aia. Însã nu schițeazã nimic, și nici sã le schimb preventiv nu am chef, sunt peste 200 lei bucata dacã nu mã înșel. Nici când o bag prin gropi & stuff.

              E foarte frustrant cã nu face tot timpul, și când face nu pot merge la mecanic.
              ...

              Comment


              • #8
                Buna seara, de regula la 210 , se rup arcurile pe fata , adica un sfert sau jumatate din spira de jos a arcului de pe fata fie stanga , dreapa sau amandoua,bagi mana si urmaresti cu degetele spirele arcului , basculele de sus mai fac galagie , dar la mana nu vei gasi nimic ,, sa verifici pivotii inferiori , ridici masina pe lift , bagi sub bascula de jos cu atentie un cric pentru ridicat cutii , fara palaria cu 4 craci , si ridici cu atentie bascula inferioara pentru a lasa pivotul liber, ridici pana aprope se ridica masina de pe lift , dupa care pui umarul sub roata si ridici iar cu mainile tragi de roata in jos , fii foarte atent la procedura sa nu dai masina jos de pe lift , arcul este cel care apasa pe bascula de jos si tine pivotul in tensiune , si astfel nu il poti vedea daca are joc,nu neglija rulmentii , etrierul de frana, prinderea casetei de directie ,amortizoarele sa nu fie prea scurte sau lungi , suruburile de la cadru de punte fata , , dar oare zgomotul nu vine din spate ???, bucsile de bascula pe spate le-ai verificat , si nu trebuie neglijata presiunea in roti , daca sunt prea umflate rotile pot da unele simptome de caseta de directie defecta , sau unele zgomote la suspensie, care te baga in groapa pana le gasesti, pune o serie de caroserie pentru a mai face sapaturi, si detalii privind tonalitatea zgomotului
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • #9
                  Verifica si caseta de directie daca ai joc in volan si simti vibratii in volan ...la fel am patit si eu dupa ce am schimbat tot pe fata si spate,bucsi brate telescoape ...absolut nou tot aveam o bataie inervanta care pana la urma era din caseta de directie,nam reusit sa o rezolv decat cu alta caseta
                  Last edited by cutaresku; 07-25-2012, 23:00 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Aia costa cat jumate de masina... Ar trebui insa sa se manifeste continuu, nu aleator.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      @automaticul: O sã verific arcurile, deși mã îndoiesc cã îi scãpau mecanicului. Plus cã fãceau tot timpul, și la rece, sau aleator. Am avut arcul pe spate rupt, însã ãla se auzea destul de nasol fațã de asta.

                      Basculele de sus, adicã brațele cu pivoții sper sã fie ok. O sã schimb acum pentru a doua oarã unul din brațe. Dar la fel, cred cã fãcea și la rece dacã era. Nu cred cã au ulei în ei care sã-i influențeze.

                      Verificatul pivoților de jos e o idee bunã, o sã-l pun pe mecanic sã se uite la ei data viitoare. Dacã nu mã înșel sunt și ieftini.

                      La fel și cu etrierii de frânã. Însã cel mai probabil se auzeau tot timp (și la rece). Am pãțit-o și pe asta odatã

                      Legat de zgomotul din spate, sigur nu e de acolo. Acolo am altul ) tot așa greu de depistat. Și acolo mi-am schimbat bucșe fuzetã, bucșe punte, saboți, plãcuțe și discuri. Însã zgmotul de acolo nu l-am gãsit, probabil e ceva desprins între spãtar și rezervor, trebuie sã dau bancheta jos. Zgmotul ãsta vine sigur de pe fațã și se simte și în volan.

                      Presiunea în roți e mai tot timpul ok. Verific lunar și înainte de fiecare drum mai lung.

                      Luni îmi vine brațul superior stânga fațã și probabil o sã-i mai schimb și capãtul de barã stânga (preventiv - are manșonul de cauciuc ciupit, și probabil o sã mã lase în mai puțin de un an și n-aș vrea sã-l schimb la iarnã).


                      O sã-l pun sã verifice și prinderea casetei de direcție. Amortizoarele cred cã sunt cele originale sau cel puțin eu n-am umblat la ele. Nu știu care sunt șuruburile de la puntea fațã, dar poate știe mecanicul.


                      Mersi mult de sugestii. Și dacã crezi cã te ajutã, seria de șasiu e: WDB2100161B483292
                      Originally posted by 85 leu View Post
                      Verifica si caseta de directie daca ai joc in volan si simti vibratii in volan ...la fel am patit si eu dupa ce am schimbat tot pe fata si spate,bucsi brate telescoape ...absolut nou tot aveam o bataie inervanta care pana la urma era din caseta de directie,nam reusit sa o rezolv decat cu alta caseta
                      Sper sã nu fie aia. E cea mai scumpã dintre toate, cum zicea și cutaresku. Aia o sã fie ultima componentã care o sã o schimb pentru zgmotul ãsta.
                      ...

                      Comment


                      • #12
                        Poti sa mai verifici la telescoapele pe fata chiar daca sunt bune si nu sunt curse ..tija telescopului isi face joc si bate...legat de caseta de directie nu e foarte scumpa plus ca se poate si reconditiona depinde cat de uzata e

                        Comment


                        • #13
                          Luxian hai sa-ti dau un indiciu despre zgomotul pe care il ai intre bancheta si rezervor. Nu am avut rabdare sa citesc chiar toate postarile, insa daca ai un zgomot mai mult ca un glonganit... decat ca o bataie si se aude cand da, cand nu, sa stii ca poate fi de la bucsele barei stabilizatoare de pe spate. Nu stiu presupun. Sunt 2 bucsulite (inele din cauciuc) chip-eanu, si se si schimba destul de usor. Au am avut glonganitul respectiv la un C 202 si am umblat cu el 2 ani pana am dat de un mecanic perseverent si bun la suflet sa transpire pana l-a depistat.

                          Comment


                          • #14
                            Am înțeles că e vreo 100-150€ second. Însă nu știi cât te ține. De recondiținat sună bine, dar cât timp nu știi pe cineva cu adevărat priceput s-ar putea ca recondiționarea să nu te țină nici un an (pățit cu alte mărci).

                            Între timp am mai dat ieri o tură după ce mi-am pus cauciucurile noi, și chiar și singur în mașină, după ce merg o perioadă (2-3 min) cu 140-160km/h apare destul de repede.

                            Ca și simptome, apare cel mai des când merg cu viteză decât prin oraș cu viteze mici și nici prin gropi. La viteză se simte când mașina trece peste denivelări micuțe (balansul acela specific mersului cu viteză). Prin oraș se simte doar când merg drept și tot când asfaltul nu e prefect drept.

                            Înclin să cred că e ceva legat de
                            • Sistemul antiruliu (deși n-ar trebui să simt asta în volan). Asta pentru că se simte atunci când mașina trece cu o parte prin denivelare și cealaltă merge pe drum drept. Însă tot sistemul: bucși + bielete e schimbat și nu prezintă deloc joc. Plus că e foarte simplu și nu văd de ce ar bate numai după o perioadă.
                            • Amortizoare - dar nu știu cum să-mi dau seama sigur. Nu pot să identific nici măcar de pe ce parte e sigur. Aș zice că pe stânga, însă nu sunt 100% convins. Dacă mi-aș da seama că ar fi de pe stânga aș putea inversa amortizoarele să văd dacă se mută și zgomotul pe partea cealaltă.
                            • Caseta de direcție: ori bieletele fac figuri, ori cremaliara are ceva joc pe la capete (pentru asta cred că se găsesc kit-uri de reparație). Însă nu pot să-mi explic de ce face asta numai după o perioadă și mai ales de ce apare fenomelul preponderent când merg cu viteză. Oare să fie uleiul din casetă atât de prost (recunosc că nu l-am schimbat, doar am completat cu ceva no-name atunci când mi-am schimbat furtunul). În bidon părea foarte ok uleiul.

                            Luni sunt programat la schimbat basculă față stânga și capăt de bară tot pe stânga. Sper să fac și geometria. Deși mașina nu trage deloc stânga sau dreapta, am impresia că ceva nu e ok.

                            Nu-mi place că am o vibrație ușoară în volan când iau curbe ușoare la viteză. Ori geometria nu e ok și forțează brațele și telescoapele ori o fi tot caseta. Face asta deși am cauciucuri noi, jante verificate și îndreptate, și ieri i-am făcut și rectificarea la discuri față (se pare că aveau o bătaie destul de mică).
                            Last edited by Luxian; 07-27-2012, 10:42 AM.
                            ...

                            Comment


                            • #15
                              Am cautat despre modelul tau in autodata si spunea ca frecventele zgomote produse pe fata vin de le pivoti si/sau bara anti-antiruliu(nu stiu daca se scrie asa corect).Verifica astea in primul rand.Si chiar se transmit vibratii in volan de la bara anti-ruliu.Cel putin la alt model dupa ce am schimbat bucsile nu se mai simteau,acuma depinde,poate ai un mic joc si la caseta si sa le amplifice mai tare vibratiile.Bafta.
                              Last edited by gmihai24; 07-27-2012, 11:36 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF