Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot fațã greu de indentificat W210 din '01

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bucșe + bara antiruliu au fost verificate de vreo 3 ori până acum. Bieletele le am în portbagaj de astă vară, dar nu văd rostul să le schimb (cele de acum nu au decât un an și au fost luate din reprezentanță).

    E posibil să fie de la pivoți, sper ca ăsta de pe stânga să dispară cu tot cu zgomot luni când îl înlocuiesc. O să testez și pivoții de jos (după indicațiile lui automaticul).

    Și dacă după toate astea nu-i dau de cap, rămâne decât caseta de direcție. Care nu știu când voi avea timp să mă ocup de ea (dat jos + inspectat și recondiționat dacă este nevoie). Mai am săptămâna viitoare la dispoziție, și apoi voi fi iar plecat din țară o perioadă.
    ...

    Comment


    • #17
      Am schimbat pivotul + capătul de bară. Prin oraș nu mi-a mai făcut figuri, însă testul final o să fie la noapte când o să fac un drum mai lung (350 km). Mă îndoiesc că am scăpat cu totul pentru că încă mai simt anumite vibrații foarte slabe în volan când iau viraj și e drumul denivelat.

      N-am apucat să fac toate verificările care mai trebuiau (prindere casetă, desfăcut burduful de la bielete și verificat pe acolo, pivoți inferiori față).

      Când am făcut geometria la roți, mi-a zis tipul că am arcurile pe față mai lăsate decât ar trebui cu 1-2 cm. O să trebuiască să le schimb și să merg din nou să fac geometria. Tipul zicea că s-ar putea să am ceva neregulă la una din roțile față (fuzetă puțin strâmbă), însă s-ar putea să fie de la arcuri, și nu se poate pronunța decât după ce schimb arcurile (am impresia că aveam ceva unghi greșit când luam viraj - și mi-a zis ceva de convergență dacă nu mă înșel).
      Last edited by Luxian; 07-31-2012, 19:25 PM.
      ...

      Comment


      • #18
        Originally posted by Luxian View Post
        Am schimbat pivotul + capătul de bară. Prin oraș nu mi-a mai făcut figuri, însă testul final o să fie la noapte când o să fac un drum mai lung (350 km). Mă îndoiesc că am scăpat cu totul pentru că încă mai simt anumite vibrații foarte slabe în volan când iau viraj și e drumul denivelat.

        N-am apucat să fac toate verificările care mai trebuiau (prindere casetă, desfăcut burduful de la bielete și verificat pe acolo, pivoți inferiori față).

        Când am făcut geometria la roți, mi-a zis tipul că am arcurile pe față mai lăsate decât ar trebui cu 1-2 cm. O să trebuiască să le schimb și să merg din nou să fac geometria. Tipul zicea că s-ar putea să am ceva neregulă la una din roțile față (fuzetă puțin strâmbă), însă s-ar putea să fie de la arcuri, și nu se poate pronunța decât după ce schimb arcurile (am impresia că aveam ceva unghi greșit când luam viraj - și mi-a zis ceva de convergență dacă nu mă înșel).
        Buna seara, la 210 de regula nu este nevoie sa schimbi arcurile , decat daca sunt rupte , pentru a rezolva problema cu arcurile lasate nu trebuie decat sa schimbi tampoanele care sunt deasupra arcului , de regula aceste tampoane sunt pe dimensiuni in functie de serie , optiuni, arcuri , arcurile nu se comanda asa la intamplare , se face un punctaj in functie de optiunile masinii ,serie si alte coordonate , piesarul adevarat de mercedes stie sa faca acest lucru.
        A2103210584 acesta este codul pentru tampoanele de arc pe fata ,acesta are dimensiunea de 21mm, este cel mai mare ca si inaltime
        dupa ce se schimba aceste tampoane se face geometria , pentru a regla caderea , ridicandu-se masina mai sus din arcuri se modifica unghiul de cadere .
        Pentru a face o geometrie adevarata, intai se pune inclinometru pe masina dupa care se face nivelul masinii,din tampoane ,arcuri, in functie de valorile prescrise in documentatie pentru modelul respectiv de masina si dupa aceea geometria propriuzisa.
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • #19
          La mine la w211 troncanitul ala era de obicei de la pivotul inferior, mici vibratii in volan la viraje se simteau din cauza la pivotul superior ala cu 3 suruburi (la w210 nu stiu daca ii la fel) si anumite verificari la articulatii stiu de la mecanicul meu (prieten bun) se fac si cu masina pe elevator si cu masina pe groapa, in legatura cu lemforder, swag, febi nu mai vreau sa aud de asa ceva pe mine 6 luni maxim ma tineau si nu is deloc amator de gropi, si am optat pentru meyle (acceptabile ca pret) la sfatul mecanicului meu si de un an jumate am si pivoti superiori si inferiori pe aceleasi drumuri care le am de obicei si inca nici o bataie. Putin off topic pivotii fie singuri fie cu tot cu brat, in interior au pentru duritate la frecare teflon anumite firme trateaza teflonul respectiv in 2 bai de acizi, meyle si inca o firma nu-i mai retin numele sunt tratate de 3 ori iar cele care se vand in reprezentante se trateaza de 4 ori de aici si durabilitate si pret mai mare, si nu ar trebui daca achizitionezi un pivot spre exemplu, pe producator cu un 60 de lei sa te astepti sa te tina cat unul de reprezentanta la 80 de euro.

          Comment


          • #20
            dau si eu cu parerea, da colierele de la burdufele de la caseta jos trage burdufele deoparte si unge cu vazelina axul cremalierei nu te costa nimic stiu ce zic

            Comment


            • #21
              @automaticul: Din păcate la mine sunt deja tampoanele respective schimbate (soluția asta a mai fost aplicată odată). Și eu mă gândisem la același lucru cât stăteam acolo și l-am întrebat pe tip.

              @papi: La w210 nu există varianta cu pivot separat prins în 3 șuruburi. Nici la w211 nu vine așa din fabrică. Ci ai posibilitatea asta când schimbi prima oară.

              La mine cred că e destul de sigur că este vorba de caseta de direcție. Pivoți de jos cred că ar bătea tot timpul dacă ar fi așa. La casetă cred că problema apare după ce se încălzește uleiul de servo. La rece nu prea face, dar mai nou timpul în care începe să se audă zgomotul e mult mai mic.

              Faptul că mașina umblă cu roțile de pe față mult mai înclinate decât normal cred că a fost unul din factori. Și probabil s-a mers cu ea și fără ulei o vreme. Altfel nu-mi explic...

              Ca modificări după ce am schimbat braț cu pivot superior + capăt de bară și am făcut și direcția, mașina troncăne mai puțin și mult mai puțin zgomotos. Stă mult mai fain în curbe.

              Ca bonus, am reușit să localizez zgomotul din spate, dar nu am reușit să desfac ce e pe acolo ca să văd ce e. Am dat jos bancheta complet și tot capitonajul jos. Cred că e pe la prinderea centurii, dar n-am reușit să dau capitonajul jos să ajung la ea.

              Sper să am bani să mă ocup de ea în toamnă (sfârșitul lui august / începutul lui septembrie). Mi-ar plăcea să-i pun arcuri noi și să schimb caseta și fuzeta dreapta (care cică s-ar putea să fie puțin strâmbă - ceea ce ar explica și vibrațiile de la viteze mari).
              ...

              Comment


              • #22
                Eu un sunet asa mai enervant pe denivelari aveam de la pivotul inferior si ca o metoda mai neortodoxa de verificat bagam ulei intr-o siringa cu ac si penetram cauciucul de la pivot si il umflam de ulei, si nu mai suna, nu ii o reparatie pe termen lung dar asa aflam ca pivotul respectiv este problema.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF