Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor!Nu mai trage masina deloc,nu trece de 3000 de turatii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Buna seara dragi colegi, doresc sa va impartasesc patania mea...poate pe viitor va fi de folos cuiva .
    Weekendul trecut am fost intr-o mini vacanta in Turcia cu masina , un E class 2007, CVA, motor 280 CDI...am mers continu 700km de la Bucuresti pana la Istanbul...totul perfect , petrec weekendul , duminica dimineata o iau spre casa, alimentez in Turcia pe autostrada...intru in Bulgaria, trec de Stara Zagora ,ajung in zona muntoasa pe serpentine...toate bune si frumoasa pana atunci in ceea ce priveste comportamentul masinii , ajung in spatele unui camion si incerc sa-l depasesc la fel cum depasisem zeci pana atunci dar cu stupoare observ ca apas pedala de acceleratie degeaba masina nu accelera deloc....o las mai usor gandindu-ma ca e posibil sa fie masina mai grea (cumparaturi multe, 4 persoane in masina) , zona muntoasa in urcare, nici un martor aprins in bord.... poate obosise , ajung la zona de campie apas pedala de acceleratie ...degeaba abia accelera ca o gloaba obosita. Trec cutia de viteza pe schimbare manuala a treptelor si observ o schimbare in bine a accelerarii dar in acelasi timp turometrul nu sarea de 3000 rotatii
    Opresc la un peco in Romania, pun masina in P apasa acceleratia .....fara probleme se accelera pana la 5000 rotatii.
    Imi dau seama ca ceva este in neregula cu masina dar nu puteam stii ce deoarece nu aveam nici o eroare in bord. Ajung acasa, ninge,viscoleste 2 zile , eu aveam cauciucuri de vara ...nu am mai circulat cu masina. Dupa vreo4 zile pornesc masina si instantaneu martorul de motor se aprinde in bord.
    Ajung la un tester apare un mesaj ce spunea ceva de admisie...aer turbina....etc
    Mecanicul imi explica din prima ca motorul ce il am eu pe masina (2987 cm3 v6) este pus si pe Sprinter dar cu o alta "configuratie" si din experienta motorasul care comanda tija de la clapetele de aer ale admisiei , fiind plasat sub intrarea tubulaturii in turbina este plin de ulei ce s-a scurs din turbina, probabil de la o garnitura si mai mult ca sigur s-a defectat si trebuie inlocuit. , dar ca o sa dureze....nu atat de mult motorasul cat garnitura care vine doar pe original. Dintr-un mare noroc am gasit motorasul pe stocul Autonet din localitatea unde era service-ul cu acelasi cod / model/marca ca si cel original defect (pierburg parca...nu stiu denumirea exacta) , deasemenea si garnitura aceia rosie si mare de la intrarea in turbina am gasit-o pe stoc la un magazin de piese (cineva o comandase dar nu o ridicase la timp) si dintr-un mare noroc am ajuns cu masina in service la 8 dimineata cu ea defecta fara a stii cineva defectul si la ora 14 (pauzele de tigara si cea de masa incluse) am plecat cu garnitura de la turbina si motorasul ce actioneaza tija clapetelor de la admisie schimbate noi si originale. Deasemenea toata admisia curatata cu spray si diluant ....ca noua arata.
    Test cu masina....zbura....toate bune si frumoase .... 150 lei Garnitura de la care a plecat totul pentru ca daca nu se rupea nenorocita nu mai curgea ulei pe motoras ca sa-l defecteze....(l-am desfacut si motorasul era plin de ulei...inclusiv placa electronica din interior) 570 lei motorasul ....100 lei manopera la mecanic + diluant si spray (vreo 2-3 tuburi)...80 lei = 900 lei tot deranjul.
    Cum credeti ca este ....mult? putin?

    Comment


    • #47
      Ca pret este acceptabil, garnitura si eu am schimbat-o de 2 ani dar nu am luat pe original, am luat ceva asemanator care potrivea de la instalatii cu 10 lei si nu am mai avut probleme cu ea de atunci, dar uleiul ala asa mult pe acolo nu cred ca ar trebui sa fie, acuma aproape oricine are ceva scurgeri da sa inunde asa pe acolo nu cred ca ii bine.

      Comment


      • #48
        Originally posted by valentinionut View Post
        Cum credeti ca este ....mult? putin?
        900 de lei pot fi multi sau putin, in functie cum percepi tu sau fiecare din noi aceasta valoare. Insa comparand valoarea cu problema pe care ai rezolvat-o si mai ales satisfactia pe care ai recapatat-o calcand pedala de accelaritie.... a meritat fiecare banut.
        Felicitari pentru rezolvarea instanta a problemei.

        Comment


        • #49
          Originally posted by papi View Post
          Ca pret este acceptabil, garnitura si eu am schimbat-o de 2 ani dar nu am luat pe original, am luat ceva asemanator care potrivea de la instalatii cu 10 lei si nu am mai avut probleme cu ea de atunci, dar uleiul ala asa mult pe acolo nu cred ca ar trebui sa fie, acuma aproape oricine are ceva scurgeri da sa inunde asa pe acolo nu cred ca ii bine.

          Buna ziua, parerea mea este ca uleiul ala mult nu s-a depus din momentul plecarii din Bucuresti pana la intoarcere.....probabil incepuse sa intre in motoras de ceva timp in urma.....iar prin muntii si pe strazile din Bulgaria unde am fortat putin masina prin accelerari si decelerari bruste , el inchizand si deschizand clapetele foarte des a cedat......probabil era si ceva mizerie pe clapete/tija iar ele culisau mai greu si a fortat motorasul si clapetele si tija au fost curatate . iti dai seama ca sunt mai multe cauze......acu masina merge ok , deci acela era motivul defectiunii. Mecanicul a cautat si cauza si la prima vedere tot acel ulei nu putea ajunge acolo decat de la turbina prin imbinarea intre tubulatura de aer si turbina unde exista acea garnitura si imbinare.....altceva nu a gasit spart ....vom vedea

          Cu stima

          Comment


          • #50
            Salut, am avut o problema cu turbosuflanta, am schimbat-o cu una foarte buna sh. Dupa montajul acesteia din urma, are momente ( mai tot timpul ) are aceleasi simtome ca si cea uzata ( nu mai trage si motorul se tureaza max la 3000rot/min doar ca nu mai scoate fum). Opresc motorul, il las 10 secunde, il pornesc si totul este in regula pentru cateva minute. De aici trag concluzia ca ar trebui curatata noua turbina.
            Multumesc anticipat!

            Comment


            • #51
              Originally posted by cristianstc View Post
              Salut, am avut o problema cu turbosuflanta, am schimbat-o cu una foarte buna sh. Dupa montajul acesteia din urma, are momente ( mai tot timpul ) are aceleasi simtome ca si cea uzata ( nu mai trage si motorul se tureaza max la 3000rot/min doar ca nu mai scoate fum). Opresc motorul, il las 10 secunde, il pornesc si totul este in regula pentru cateva minute. De aici trag concluzia ca ar trebui curatata noua turbina.
              Multumesc anticipat!
              Sau poate vre-un furtun fisurat(cel da la intercooler.)

              Comment


              • #52
                Nu este nici un furtun fisurat, sau cel putin nu se vede si nu se aude!

                Comment


                • #53
                  Asa cum ai descris simptomele le-am avut cand am avut furtunul de la intercooler fisurat,cu turbo stricat nu mai trage deloc nici vorba de 3000 rot de abia atingi 70-80 km/h(spun asta din experienta dar la alta marca nu MB).Daca zici ca turbo sh e bun de ce apar simptomele astea ori turbo nu e bun sau e alta cauza.

                  Comment


                  • #54
                    Am mari indoieli c-ar fi turbina. Pe la mastermario71 ai dat o fuga?
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #55
                      Ba da se duce intins spre 120 km/h. deci trece de 2000rot/min. Turbo e ok. Daca nu ar fi, nu ar merge imediat cum o pornesti. Astazi de exemplu am mers cu 190km/h, dar cum o las la relanti, ....nu mai intra la urmatoarea accelerare turbina!

                      Comment


                      • #56
                        Nu vorbesc romaneste? Asta zic si eu, turbina e ok... Adică îmi dau cu părerea, ca nu-s mecanic.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #57
                          Tija de la galeria de admisie sarita din motoras,astfel calculatorul de motor vede motorasul ca actioneaza si din cauza asta ai avut cod de defect pe debitmetru

                          Comment


                          • #58
                            Daca merge cu asa viteza inseamna ca turbina sh poe care o ai pe masina e in mintile ei si buba e in alta parte ,uita de curatat turbina asta.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by wsz View Post
                              Tija de la galeria de admisie sarita din motoras,astfel calculatorul de motor vede motorasul ca actioneaza si din cauza asta ai avut cod de defect pe debitmetru
                              Pari foarte sigur, fara sa fi vazut masina... Elegant ar fi fost sa mentionezi "posibil", "eu cred ca" etc.
                              La testul M55 se vede sau nu tija actionand. In plus, nu vad nici o legatura intre debitmetru (care monitorizeaza EGR-ul) si tija galeriei.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #60
                                Buna seara dragi posesori de MB.De cateva zile ma confrunt si eu cu urmatoarea problemaornesc masina(e220 cdi w211 din 2003 cu 250000km)si totul pare sa fie ok.Dau sa plec de pe loc si un nor de fum negru la accelerare si doar cand urca in ture in rest fara fum si fara fum la relantiu.Urc pe autostrada totul pare ok si dupa vreo 10 minute limitare la 3000 si fara nici o putere(limp mode).Opresc pe dreapta speriat dupa care repornesc si totul ok vreo 50 km dar la intoarcere patesc la fel.Locuiesc in Dublin si nu cunosc mecanici asa ca fac programare la reprezentanta ca ei rezolva orice chiar daca e mai scump zic eu.Ajung cu masina la service si totul ok in afara de acel fum negru in accelerare.Dupa o ora de diagnosticare au gasit o eroare stocata si anume 2346-002 check system"Exhaust gas recirculation control".the air mass too large diagnoza facuta cu DAS.Au zis ca au verificat tot ce era de verificat si ca totul pare in regula pe langa asta au dat update la ECU si ceva aditiv care cica curata egr si admisia si-mi zic sa merg sa ma plimb dar odata ajuns pe autostrada dupa vreo 10 min de viteza constanta problema apare adica limp mode si dupa ce opresc si repornesc totul ok.Va rog sa ma ajutati daca stiti cumva care ar fi problema sau ce sa fac.Am cateva zile libere saptamana asta si m-am gandit sa curat egr sa vad cum se comporta dupa.Va mai dau si valorile la injectoare daca va ajuta acestea fiind la 2,44 la nr1,051 la nr2,-1,86 la nr3 si-1,10 la nr4 si presiunea la rampa de316 bar.Domnii de la service mi-au zis ca injectoarele sunt ok si ca acel cod (2346-002)ar fi de la Egr si ca motorul primeste aer care nu este masurat si cica ar veni cu intarziere si in felul asta arderea este incompleta si acel fum ar fi motorina nearsa.Daca a avut cineva problema asemanatoare sau ma poate ajuta as fi foarte recunoscator.Va multumesc anticipat

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF