Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problemã pornire dupã câteva ore de staționare (E270 CDI W210)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Senzorul de la axa cu came știam cã se aflã deasupra, lângã injectoare, dispus înspre habitaclu (ca și regulatorul de presiune). Ai mai jos schema din EPC:


    Colegul de thekoket cred cã se referã la senzorul de arbore cotit/volantã. Eu aveam pe Star eroare sincronizare arbore cotit / axã cu came. Nu poți sã știi sigur care senzor e de vinã, așa cã am început cu cel mai ieftin și ușor de schimbat (cel de la axa cu came). Dacã nu era ãla de vinã, îl puneam înapoi pe al meu și schimbam pe celãlalt (aveam posibilitatea sã returnez senzorul și sã plãtesc diferența la celãlalt).

    PS: Am atașat o pozã furatã din topicul lui thekoket cu poziția senzorului din amintiri.
    Attached Files
    Last edited by Luxian; 09-10-2012, 14:23 PM.
    ...

    Comment


    • #32
      Gata stiu care e senzorul mi-a facut si mie o data figura de nu a mai pornit,apoi i-am pus contactul de vreo 3 ori si a luat-o imediat...cine stie daca persista problema ii schimb pe amandoi sa fie totul ok

      Comment


      • #33
        Asta seara mi-a facut iar figura cu pornitul a luat-o greu ce sa fac sa schimb senzorii astia doi dupa axa cu came si dupa volanta?asa dupa ureche?

        Comment


        • #34
          Data trecuta cand am schimbat senzorul de la volanta nu pornea doar cand ajungea la 90 grade, l-am racit cu un spray(nu retin sigur ce fel) si a pornit. Acum sincer nu stiu ce sa zic, a mea are 3 zile de cand nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca. Cand a murit mi-a dat in bord EPC visit workshop, de aici banui ca ar fi din rampa problema.
          Mail : emi@koket.org
          Tel : 0757 233 231
          Reparatii electrice auto Iasi
          Electrical Center Iasi

          Comment


          • #35
            Originally posted by thekoket View Post
            Data trecuta cand am schimbat senzorul de la volanta nu pornea doar cand ajungea la 90 grade, l-am racit cu un spray(nu retin sigur ce fel) si a pornit. Acum sincer nu stiu ce sa zic, a mea are 3 zile de cand nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca. Cand a murit mi-a dat in bord EPC visit workshop, de aici banui ca ar fi din rampa problema.
            Pai ma gandesc ca la tine poate fi ori electrovalva dupa rampa ori senzorul ala care citeste presiunea,era bine daca aveai de unde sa ii iei de imprumut asa stiai o treaba,azi l-am verificat si eu pe cel dupa axa cu came din punct de vedere fizic arata ok,nu e crapat sau mai stiu ce dar na o fi busit in interior,pe duca oarecum nu stiu....

            Comment


            • #36
              Am pus azi rampa cealalta. Nu a pornit (3-4 chei la automat) decat cu spray de pornire. La relanti tot oscileaza turometrul. Nu stiu ce sa-i mai fac.
              Mail : emi@koket.org
              Tel : 0757 233 231
              Reparatii electrice auto Iasi
              Electrical Center Iasi

              Comment


              • #37
                Mi'a facut si mie figura in seara asta...Azi am scos'o din garaj si a stat afara vreo 7 ore. Cand sa o bag iar in garaj abia a pornit la a 4'a cheie si apoi s'a oprit dupa vreo 20 de secunde si n'a mai vrut sa porneasca deloc...am omorat si bateria. Sfaturi? Sa incep prin a schimba senzorul de la axa cu came?
                Oo\=|=/oO

                Comment


                • #38
                  Salut! Am avut si eu aceasta problema. Pornea la fel ca in filmuletul postat. Problema la mine erau oring-urile imbatrinite de pe conductele de alimentare. Le-am cumparat noi si problema a disparut. Incearca si asta . Costurile sunt exagerat de mici. Circa 10 ron. Multa bafta.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by mandabogdan1985 View Post
                    Salut! Am avut si eu aceasta problema. Pornea la fel ca in filmuletul postat. Problema la mine erau oring-urile imbatrinite de pe conductele de alimentare. Le-am cumparat noi si problema a disparut. Incearca si asta . Costurile sunt exagerat de mici. Circa 10 ron. Multa bafta.
                    10ron zici?! Mi'au cerut 12euro pe 8 bucati Hotii!!! Le'am schimbat si deocamdata porneste bine....sa speram ca asta a fost cauza.
                    Oo\=|=/oO

                    Comment


                    • #40
                      Cam atat am dat si eu, la un service BOSCH, iar manopera triplu...
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #41
                        Manopera am facut'o eu. Aici cer 45euro/ora.
                        Oo\=|=/oO

                        Comment


                        • #42
                          Salut. ªi eu am avut probleme cu oscilarea turatiei la relantiu, a oscilat cand a vrut, nu tot timpul. Am schimbat supapa din capatul rampei ºi nu mai face figuri(am un E200 CDI din 2000). Aceaºi problema a avut ºi tatal meu (E200 CDI din 2001). I+am schimbat ºi lui supapa cu unul second hand. De atunci merge foarte bine.
                          La motoarele pânã în 2002 o pompiþã (între pompa de vid ºi pompa CDI ) TRAGE motorina prin filtre pâna la pompa CDI, deci nu se amorseazã cand pui pe contact. În februarie eu personal am schimbat aceastã pompiþã.


                          Cu respect.

                          Comment


                          • #43
                            Salutare,

                            In ultima vreme masina a inceput sa faca figuri la pornire.. vorbim de un C220 cdi din 2003. Mai exact, puneam cheia, se aprindeau becurile in bord, dadeam la cheie si nu se intampla nimic, pur si simplu nu invartea, nu nimic.

                            Lucrurile s-au agravat in sesnsul ca puneam contactul de 3-4 ori si pornea, pana a ajuns la 30-40 de ori. Evident pentru ca afara e frig, de fiecare data cand puneam contactul bujiile se incingeau, dadeam la cheie si nu se intampla nimic. La un moment dat, ramaneam fara baterie pentru ca tot incalzeam bujiile punand contactul si masina nu pornea...

                            Am chemat un prieten cu masina, mi-a dat curent si am tot incercat s-o pornesc. Dupa 10 minute de pus contactul si nimic, intr-un final a pornit. Cand a pornit, a inceput sa curga motorina pe la pompa de inalte ca la robinet....

                            Am dus-o la service, au constatat ca oring-urile sunt duse si urmeaza sa le schimbe.

                            Credeti ca asta a fost problema pentru care nu pornea?
                            Mb C220 CDI S203

                            Comment


                            • #44
                              Mie din cauza O'ring-urilor nu'mi pornea.
                              Last edited by cutaresku; 12-15-2012, 20:23 PM.
                              Oo\=|=/oO

                              Comment


                              • #45
                                Am schimbat oring-urile, si tot curgea. Cei de la Total Diesel mi-au spus ca pompa trebuie desfacuta, curatata si inlocuite toate garniturile. Au facut operatiunea, porneste la cheie momentan. Mai am de schimbat cureaua de accesorii pentru ca a curs motorina pe ea. Sper sa nu am alte probleme. Distractia a costat 800 de ron (manopera, garnituri, curea accesorii, oring-uri, etc)
                                Mb C220 CDI S203

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF