Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problemã pornire dupã câteva ore de staționare (E270 CDI W210)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Senzorul de la axa cu came știam cã se aflã deasupra, lângã injectoare, dispus înspre habitaclu (ca și regulatorul de presiune). Ai mai jos schema din EPC:


    Colegul de thekoket cred cã se referã la senzorul de arbore cotit/volantã. Eu aveam pe Star eroare sincronizare arbore cotit / axã cu came. Nu poți sã știi sigur care senzor e de vinã, așa cã am început cu cel mai ieftin și ușor de schimbat (cel de la axa cu came). Dacã nu era ãla de vinã, îl puneam înapoi pe al meu și schimbam pe celãlalt (aveam posibilitatea sã returnez senzorul și sã plãtesc diferența la celãlalt).

    PS: Am atașat o pozã furatã din topicul lui thekoket cu poziția senzorului din amintiri.
    Attached Files
    Last edited by Luxian; 09-10-2012, 14:23 PM.
    ...

    Comment


    • #32
      Gata stiu care e senzorul mi-a facut si mie o data figura de nu a mai pornit,apoi i-am pus contactul de vreo 3 ori si a luat-o imediat...cine stie daca persista problema ii schimb pe amandoi sa fie totul ok

      Comment


      • #33
        Asta seara mi-a facut iar figura cu pornitul a luat-o greu ce sa fac sa schimb senzorii astia doi dupa axa cu came si dupa volanta?asa dupa ureche?

        Comment


        • #34
          Data trecuta cand am schimbat senzorul de la volanta nu pornea doar cand ajungea la 90 grade, l-am racit cu un spray(nu retin sigur ce fel) si a pornit. Acum sincer nu stiu ce sa zic, a mea are 3 zile de cand nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca. Cand a murit mi-a dat in bord EPC visit workshop, de aici banui ca ar fi din rampa problema.
          Mail : emi@koket.org
          Tel : 0757 233 231
          Reparatii electrice auto Iasi
          Electrical Center Iasi

          Comment


          • #35
            Originally posted by thekoket View Post
            Data trecuta cand am schimbat senzorul de la volanta nu pornea doar cand ajungea la 90 grade, l-am racit cu un spray(nu retin sigur ce fel) si a pornit. Acum sincer nu stiu ce sa zic, a mea are 3 zile de cand nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca. Cand a murit mi-a dat in bord EPC visit workshop, de aici banui ca ar fi din rampa problema.
            Pai ma gandesc ca la tine poate fi ori electrovalva dupa rampa ori senzorul ala care citeste presiunea,era bine daca aveai de unde sa ii iei de imprumut asa stiai o treaba,azi l-am verificat si eu pe cel dupa axa cu came din punct de vedere fizic arata ok,nu e crapat sau mai stiu ce dar na o fi busit in interior,pe duca oarecum nu stiu....

            Comment


            • #36
              Am pus azi rampa cealalta. Nu a pornit (3-4 chei la automat) decat cu spray de pornire. La relanti tot oscileaza turometrul. Nu stiu ce sa-i mai fac.
              Mail : emi@koket.org
              Tel : 0757 233 231
              Reparatii electrice auto Iasi
              Electrical Center Iasi

              Comment


              • #37
                Mi'a facut si mie figura in seara asta...Azi am scos'o din garaj si a stat afara vreo 7 ore. Cand sa o bag iar in garaj abia a pornit la a 4'a cheie si apoi s'a oprit dupa vreo 20 de secunde si n'a mai vrut sa porneasca deloc...am omorat si bateria. Sfaturi? Sa incep prin a schimba senzorul de la axa cu came?
                Oo\=|=/oO

                Comment


                • #38
                  Salut! Am avut si eu aceasta problema. Pornea la fel ca in filmuletul postat. Problema la mine erau oring-urile imbatrinite de pe conductele de alimentare. Le-am cumparat noi si problema a disparut. Incearca si asta . Costurile sunt exagerat de mici. Circa 10 ron. Multa bafta.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by mandabogdan1985 View Post
                    Salut! Am avut si eu aceasta problema. Pornea la fel ca in filmuletul postat. Problema la mine erau oring-urile imbatrinite de pe conductele de alimentare. Le-am cumparat noi si problema a disparut. Incearca si asta . Costurile sunt exagerat de mici. Circa 10 ron. Multa bafta.
                    10ron zici?! Mi'au cerut 12euro pe 8 bucati Hotii!!! Le'am schimbat si deocamdata porneste bine....sa speram ca asta a fost cauza.
                    Oo\=|=/oO

                    Comment


                    • #40
                      Cam atat am dat si eu, la un service BOSCH, iar manopera triplu...
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #41
                        Manopera am facut'o eu. Aici cer 45euro/ora.
                        Oo\=|=/oO

                        Comment


                        • #42
                          Salut. ªi eu am avut probleme cu oscilarea turatiei la relantiu, a oscilat cand a vrut, nu tot timpul. Am schimbat supapa din capatul rampei ºi nu mai face figuri(am un E200 CDI din 2000). Aceaºi problema a avut ºi tatal meu (E200 CDI din 2001). I+am schimbat ºi lui supapa cu unul second hand. De atunci merge foarte bine.
                          La motoarele pânã în 2002 o pompiþã (între pompa de vid ºi pompa CDI ) TRAGE motorina prin filtre pâna la pompa CDI, deci nu se amorseazã cand pui pe contact. În februarie eu personal am schimbat aceastã pompiþã.


                          Cu respect.

                          Comment


                          • #43
                            Salutare,

                            In ultima vreme masina a inceput sa faca figuri la pornire.. vorbim de un C220 cdi din 2003. Mai exact, puneam cheia, se aprindeau becurile in bord, dadeam la cheie si nu se intampla nimic, pur si simplu nu invartea, nu nimic.

                            Lucrurile s-au agravat in sesnsul ca puneam contactul de 3-4 ori si pornea, pana a ajuns la 30-40 de ori. Evident pentru ca afara e frig, de fiecare data cand puneam contactul bujiile se incingeau, dadeam la cheie si nu se intampla nimic. La un moment dat, ramaneam fara baterie pentru ca tot incalzeam bujiile punand contactul si masina nu pornea...

                            Am chemat un prieten cu masina, mi-a dat curent si am tot incercat s-o pornesc. Dupa 10 minute de pus contactul si nimic, intr-un final a pornit. Cand a pornit, a inceput sa curga motorina pe la pompa de inalte ca la robinet....

                            Am dus-o la service, au constatat ca oring-urile sunt duse si urmeaza sa le schimbe.

                            Credeti ca asta a fost problema pentru care nu pornea?
                            Mb C220 CDI S203

                            Comment


                            • #44
                              Mie din cauza O'ring-urilor nu'mi pornea.
                              Last edited by cutaresku; 12-15-2012, 20:23 PM.
                              Oo\=|=/oO

                              Comment


                              • #45
                                Am schimbat oring-urile, si tot curgea. Cei de la Total Diesel mi-au spus ca pompa trebuie desfacuta, curatata si inlocuite toate garniturile. Au facut operatiunea, porneste la cheie momentan. Mai am de schimbat cureaua de accesorii pentru ca a curs motorina pe ea. Sper sa nu am alte probleme. Distractia a costat 800 de ron (manopera, garnituri, curea accesorii, oring-uri, etc)
                                Mb C220 CDI S203

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF