Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pompa-servodirectie !!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    De prin targuri adunate si tunate...
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #32
      Originally posted by RevengerW203 View Post
      .........tocmai! bagi 50-50 na, ca sa nu "puste".
      Prefer totusi uleiul de servo, experimentul asta cred ca ar aduce mai mult a paguba decat a castig.

      Comment


      • #33
        Originally posted by gmihai24 View Post
        Ma cochii ma, despre ce prostii vorbiti voi acolo ca se mai uita si alte persoane si o ia de buna.
        Cum ma sa amesteci uleiurile sau sa pui ulei de motor in caseta de servo, poate ulei de cutie de viteze automata dar de motor nuuuuuu.
        Da de ce nu ma "cochii" ? Presupun ca nu stii daca cumva o cutie automata merge cu ulei de servodirectie?

        Ce argumente aveti impotriva folosirii uleiului de motor la un sistem hidraulic? De ce anume nu merge uleiul de motor la un sistem de servodirectie "bolnav" ?
        Spusele mele se bazeaza pe experiente si experimente ,nu sunt din auzite.

        Pt . colegul "papi" care oricum va ajunge sa isi inlocuiasca pompa de servo , o ultima incercare cu solutia mea nu cred ca omoara pe nimeni si nici la buzunar nu afecteaza.

        Am avut un Golf 4 din 98. A inceput sa piarda ulei pe la simeringurile casetei, astfel tot pierdea ulei. Cum prin 2004 casetele noi erau prea scumpe,iar cele reconditionate nu prea se gaseau cu o garantie reala , am apelat la "tratamentul" cu ulei de motor . Pana in 2010,zi de zi, iarna-vara , asa a mers. Vara mergea mai usor pt ca isi pastra uleiul vascozitatea.

        Deci....MYTH BUSTED !

        Acum am un A3 8l . L-am cumparat lovit,l-am reparat, si ca sa vezi ?!!! ...merge cu Castrol magnatec in servodirectie.
        Hitler lebt durch Mercedes-Benz

        Comment


        • #34
          Ai avut un golf 4 din 98 si pierdea ulei la servo? Bai omule cate ineptii mai poti spune? Chiar vb serios, tu ai habar ce face si cum lucreaza un sistem hidraulic?
          Pune tu in continuare ulei de motor la masinile tale ca noi nu ne suparam, dar ala numai servo nu se mai numeste la densitatea aia.

          Comment


          • #35
            Pompa mea este pe duca intradevar, am alta reconditionata si urmeaza sa o schimb, dar uleiul ala influenteaza si caseta aia este problema si nu m-as risca.

            Comment


            • #36
              Este hilar ce spuneti dragilor, daca tot spuneti ca se poate baga uleiuri de motor in servodirectie si mai ales cel: 0W... de ce nu am baga ulei de "floarea soarelui" sau emulsie de apa si sapun, ca tot are aceeasi densitate si ca pret... incomparabil mai ieftin. Sa fim seriosi, uleiurile hidraulice nu este totuna cu uleiurile de ungere, chiar daca aparent au aceeasi densitate.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #37
                Eu stiu ca pompele servo nu se pot reconditiona,in legatura cu uleiul bagati de la Mercedes eu am bagat ulei recomandat de mecanic si dupa cateva luni am aruncat pompa la gunoi uleiul zici ca era pamant lichid. Ce rost are sa experimentati o pompa e in jur de 2000 ron.

                Comment


                • #38
                  Se reconditioneaza si alea chiar destul de usor,eu am avut una pe moarte luata din dezmembrari si e reconditionata acum cu 300 ron.

                  Comment


                  • #39
                    Salut colegu Papi. Unde ai reconditionat pompa in Cluj? Poti sa i-mi recomanzi pe cineva? Si pompa mea la W 210 face figuri. Mersi.

                    Comment


                    • #40
                      Buna seara tuturor. Colegul: flavius89 a pus o intrebare :,,PS: Cand virez maxim total stanga/dreapta si incep sa accelerez peste 1500-2000 rpm, incepe sa se auda un fasait foarte strident, cred ca tot de la pompa provine.....e normal asa ceva? Vreti sa incercati si la voi daca aveti w211 , v-as fi foarte recunscator"
                      Aceeasi problema o am si eu si e destul de neplacuta mai ales cind e nevasta-mea la volan . Mentionez ca am un E klass 270 cdi 2004. Cei de la mercedes din Arad au zis ca e ceva normal dar nu prea a-mi vine sa-i cred. Orice ajutor e de apreciat. Multumesc.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                        Salut colegu Papi. Unde ai reconditionat pompa in Cluj? Poti sa i-mi recomanzi pe cineva? Si pompa mea la W 210 face figuri. Mersi.
                        La Autonik.

                        Comment


                        • #42
                          Sau daca doresti ceva mai ieftin la Electric Plus Auto pe strada Traian 72

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF