Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pompa-servodirectie !!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da pompa jos si daca ai paleti fara tesitura intoarce-i invers si drumuri bune inca 100 de mii.

    Comment


    • #17
      Papi , am schimbat 3 pompe pana acum ... si ...e sigura rezolvarea adica sa dau pompa jos sa ma uit acolo? sa intorc invers paletii?

      Comment


      • #18
        Ai schimbat 3 pompe si tot asa face???

        Comment


        • #19
          Exact , 3 pompe am schimbat ...cu prima pompa a masinii facea asa putin pana se incalzea dupa numai facea , deci numai cand era rece facea

          Comment


          • #20
            Dap ,si eu pompa si o caseta de directie idea este ulei mercedes , curatat instalatie ( este ca o fel de pompa cu magnet care trage pilitura) asta in caz de puteti sa salvati caseta ,eu nu am putut sa o salvez (: tot ce trebuie sa faci este sa verifici uleiul la joja si instalatia sa nu ai pierderi pe la coliere furtune conducte etc am o pompa SH W211 din dezmebrari 50 euro doar pentru Constanta cu proba.

            Comment


            • #21
              Eu am schimbat doar pompa si zgomotul se mai aude ..eu am ML 320 2007

              Comment


              • #22
                Daca ai schimbat pompa, uleiul este la nivel problema merge spre caseta.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by dinescuionut View Post
                  Dap ,si eu pompa si o caseta de directie idea este ulei mercedes , curatat instalatie ( este ca o fel de pompa cu magnet care trage pilitura) asta in caz de puteti sa salvati caseta ,eu nu am putut sa o salvez (: tot ce trebuie sa faci este sa verifici uleiul la joja si instalatia sa nu ai pierderi pe la coliere furtune conducte etc am o pompa SH W211 din dezmebrari 50 euro doar pentru Constanta cu proba.
                  Si pentru Cluj cat este?

                  Comment


                  • #24
                    Am rezolvat problema , Multumesc :*

                    Comment


                    • #25
                      Pompele de servo sunt fabricate de ZF, Nu? Unele sisteme de directie isi revin "miraculos" cu ulei de motor. Folositi un "0 w " ....va da roade.
                      Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                      Comment


                      • #26
                        Asta chiar ii ceva nou nu am mai auzit, si pompa mea este LUK.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by RevengerW203 View Post
                          Pompele de servo sunt fabricate de ZF, Nu? Unele sisteme de directie isi revin "miraculos" cu ulei de motor. Folositi un "0 w " ....va da roade.
                          Da...asa este...pare ciudat....dar chiar merge. La mine este ZF.
                          Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                          Comment


                          • #28
                            Eu nu sunt mecanic dar din putinele mele cunostinte si patit, stiu ca pompa ii pe duca cand pastilele din ea se rotunjesc la capat si scapa presiune de aici directie mai greoaie, acuma sa bagi ulei fie el si 0w este ca densitate e mult mai gros ca uleiul de servo si pompa genereaza parca 128 bari si la presiunea aia cu uleiul asa dens tare ma tem ca pusca semeringurile la caseta, acuma sigur nu stiu poate ai dreptate si poate avem ceva colegi mai mecanici ca noi sa isi dea cu o parere.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by papi View Post
                              stiu ca pompa ii pe duca cand pastilele din ea se rotunjesc la capat si scapa presiune de aici directie mai greoaie, acuma sa bagi ulei fie el si 0w este ca densitate e mult mai gros ca uleiul de servo
                              .........tocmai! bagi 50-50 na, ca sa nu "puste".
                              Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                              Comment


                              • #30
                                Ma cochii ma, despre ce prostii vorbiti voi acolo ca se mai uita si alte persoane si o ia de buna.
                                Cum ma sa amesteci uleiurile sau sa pui ulei de motor in caseta de servo, poate ulei de cutie de viteze automata dar de motor nuuuuuu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF