Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pompa-servodirectie !!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pompa-servodirectie !!

    Buna ziua tuturor, am urmatoarea problema la un E 270 cdi din '02 (W211) , anul trecut prin octombrie a aparut un zgomot ciudat in zona motorului, ca un bazait de ventilator uzat, zgomotul fiind de la pompa servo.
    am mers asa aproximativ pana in ianuarie, dand vina pe temperaturi, si ma gandeam ca o sa-si revina, dar nu a fost asa....incepuse sa se auda din ce in ce mai tare, in special pa plaja de turatii 1000-1800, la 1500 facand extrem de urat....
    Vazand ce se intampla, masina a fost dusa la firma si s-a constat ca nu avea ulei sufiecient, asadar s-a completat pana la limita admisa pe micuta joja..
    Treptat zgomotul a inceput sa se reduca, dar si pana in prezent tot mai am 20-30% din zgomotul respectiv ,dar pe o plaja de turatii mai mica 800-1300...
    si ca meniul sa fie complet, de 2 saptamanii a inceput sa huriue si volanul!!!
    Acest huruit este prezent in special cand motorul incepe sa se incalzeasca, si este prezent in momentul de fata la orice unghi ai rotii volanul.
    Asadar am 2 probleme in momentul de fata, aa, am uitat sa precizez ca azi am schimbat tot uleiul din pompa , a fost curatat sistemul, pus alt ulei tot de mercedes original, dar degeaba..., nu s-a schimbat absolut nimik, pot spune ca volanul huruie mai tare putin....si acest huruit il pot auzi doar din volan(cand stau in interiorul habitaclului), din exterior nu se aude....
    Apreciez orice sfat, oricum sper sa ii dau de capat, caci am problema asta de jumate de an si m-am saturat de ea...
    Last edited by flavius89; 05-20-2008, 12:40 PM.
    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

  • #2
    pompa se apropie de sfarsitul carierei
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #3
      il aprob pe domnu popeye, dai fuga la un magazin si comanzi una sau daca vrei la mercedes

      Comment


      • #4
        Deci, sa inteleg ca pompa mea nu mai are nici o sansa?? caci din cate am auzit pompele astea nu se duc chiar asa de usor, si m-am informat de pretul ei.... nu imi venea sa cred ca este 2000 de lei la firma si 17000 de lei la un dealer autorizat...
        si in plus azi cineva mi-a sugerat ca mi-ar patina cureaua, plus ca am 2 role mai mici care au joc (trebuie schimbate saptamna urmatoare), fiind in dreptul pompei (curea fiind schimbata anul trecut, dar nu este originala)...oricum mai intai schimb cureaua sa vad ce se intampla...
        trebuie sa fie altceva...caci prea scumpa e bucata aia de fier

        totusi ce treaba are pompa cu huruitul din volan, perceptibil doar din interriorul masinii?...nu prea se leaga

        Daca spuneti ca e pompa servo de vina, as vrea sa stiu si eu ce anume a murit in ea? mi se pare destul de mica ca sa genereze atatea batai de cap.
        Last edited by flavius89; 05-17-2008, 08:02 AM.
        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

        Comment


        • #5
          Dar spanul de la paletii din pompa de servo oare unde se duce? Va spun sigur ca se duce in caseta de directie si nu merge spalata caseta in nici un fel. Un coleg de-al meu a schimbat de 2 ori pompa de servo si pana nu a schimbat si caseta de directie tot a avut probleme la directie (nu revenea volanul la pozitia initiala la virare stanga - dreapta) . Dar eu SPER sa fie el unicul Care a avut o asemenea problema.

          Comment


          • #6
            Originally posted by donrafael View Post
            Dar spanul de la paletii din pompa de servo oare unde se duce? Va spun sigur ca se duce in caseta de directie si nu merge spalata caseta in nici un fel. Un coleg de-al meu a schimbat de 2 ori pompa de servo si pana nu a schimbat si caseta de directie tot a avut probleme la directie (nu revenea volanul la pozitia initiala la virare stanga - dreapta) . Dar eu SPER sa fie el unicul Care a avut o asemenea problema.
            Deci sa inteleg, ca am caseta de directie dusa? Atunci in general care sunt simtomele unei casete aflate la capatul vietii? (cum se manifesta?)
            MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

            Comment


            • #7
              o pompa servo tine cu siguranta ceva km...insa daca mergi fara ulei la ea nu trebuie sa te miri ca uzajul e mult mai rapid . In ce priveste Span-ul* teoria spune ca la schimbarea pompei trebuie schimbat si uleiul de 2 ori ca sa se curete resturile din circuit (recunosc ca am schimbat destule pompe si niciodata nu am curatat circuitul si nu s-a intamplat nimic dar asta spune teoria si asta scrie si pe majoritatea pompelor noi)
              pe tema curelei care patineaza se poate spune ca ar fi un motiv...insa in general patineaza fiindca pompa servo merge deja prea greu

              Comment


              • #8
                Im cer scuza ca nu am m-ai postat ce s-a mai intamplat intre timp cu problema din topic.
                Asadar am revenit cu solutionarea problemei Stiti cine erau vinovatii tuturor acestor zgomote enrvante?? PIVOTII, pe care i-am schimbat anul trecut si dupa cum se poate observa, nu i-am luat originali, erau fabricati de nush ce firma germana 'febi".
                In principiu ei au ramas fara vaselina acolo inauntru.., si cica ar fi intrat apa, mizerie, praf s.a. si mi-ar fi ruginit unul dintre ei. Abia atunci mi-am dat seama ca toate problemele acestea cu uzura pompei sevo in prostie, cu invirtitu greu de volan + acea huruiala sub orice critica din volan, erau din cauza unor blestemati de pivoti contrafacuti. Asta inseamna sa ne "intretinem" masina cu piese neoriginale.....
                Intre timp , pivotii inca nu i-am schimbat dar urmeaza, , de atunci am pompat de 2x ulei wd-40 in pivotii aia 4, si am simitit efectele imediat dupa cateva minute.. Acuma pot spune ca am si eu servo ca la carte, dar tot nu se invarte la fel de usor volanul ca la inceput, cand am cumparat-o ....cred ca trebuie schimbati neaparat.
                In orice caz, ce voiam sa va intreb, asadar din cauza pivotilor, aproape jumatate de an mi-am uzat pompa de servo cam tare.....am schimbat uleiul de 2x, ca sa vad daca pot diminua zgomotul acela facut de pompa intre 1000-1500 rpm (doar la cald)...dar inca nu a disparut de tot. De accea am citit tot pe aici ca ar trebuii schimbat in cazul meu FILTRUL DE LA POMPA SERVO, l-as schimba cu mare placere, daca l-as gasi.
                In concluzie stii cineva pe unde se afla acest filtru se pompa servo la un w211?

                PS: Cand virez maxim total stanga/dreapta si incep sa accelerez peste 1500-2000 rpm, incepe sa se auda un fasait foarte strident, cred ca tot de la pompa provine.....e normal asa ceva? Vreti sa incercati si la voi daca aveti w211 , v-as fi foarte recunscator.
                Va multumesc
                Last edited by flavius89; 06-12-2008, 20:59 PM.
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #9
                  salut
                  am o problema asemanatoare,
                  imi merge greu servo si se aude un bazait cand virez,
                  nu stiu unde sa ma uit daca am destul lichid de servo dar stiu ca directia este OK mai putin bucsile de la bara stabilizatoare care n-am apucat inca sa le schimb.
                  Se poate ca si pompa mea de servo sa fie dusa? am unde sa o testez inainte sa iau decizia de o schimba?
                  MB 180C Sport Coupe W203

                  Comment


                  • #10
                    Da cat e sa desurubati un capac de plastic sa va uitati dc aveti ulei din cand in cand?

                    Comment


                    • #11
                      dar capacul ala unde e??
                      MB 180C Sport Coupe W203

                      Comment


                      • #12
                        am rezolvat cu servo dr
                        am completat cu ulei de servo si acum merge f. bine
                        ideea e ca uleiul acesta este de 3 feluri - rosu, verde si incolor
                        la mine in borcanas era incolor deci am cumparat incolor...
                        cineva mi-a zis ca ar fi trebuit sa iau un ulei special de la mercedes .. voi ce stiti despre asta?
                        MB 180C Sport Coupe W203

                        Comment


                        • #13
                          Am aceeasi problema la un MB E320 benzina 162Kw din 1999.
                          Vireaza mai greu si acelasi huruit dupa 1000r/m. Dupa ce am verificat lichidul (ulei), curea i-am dat verdictul.....pompa bulita
                          Se merita sa incerc cu o pompa SH?
                          rent@car

                          Comment


                          • #14
                            Recomand ulei ATF 220 MOBIL 1

                            Comment


                            • #15
                              Aceeasi problema o am si eu la un ML din 2007 w164 , o rezolvare , va rog

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF