Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 E220CDI : Cutie Automatã

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    thekoket , cum ai rezolvat problema cu fumul? am o gramada de probleme si eu, si nu as arunca bani aiurea prin service-uri..
    Mai am o problema, abs,bas, esp aprinse... se poate sa fie din cauza unui rulment pe fata care are "joc"? Deoarece a venit vremea cauciucurilor de iarna pe fata am 205/60/16 si pe spate 225/55/16... este o problema?

    Comment


    • #77
      Da. Este. Trebuie sa fie toate la fel.
      Originally posted by andreica View Post
      thekoket , cum ai rezolvat problema cu fumul? am o gramada de probleme si eu, si nu as arunca bani aiurea prin service-uri..
      Mai am o problema, abs,bas, esp aprinse... se poate sa fie din cauza unui rulment pe fata care are "joc"? Deoarece a venit vremea cauciucurilor de iarna pe fata am 205/60/16 si pe spate 225/55/16... este o problema?

      Comment


      • #78
        Cauciucurile au ramas aceleasi, erorile abs,bas,esp au disparut dupa un test pe stand de frane! In legatura cu fumul, am curatat galeria de admisie, a mai disparut din fum dar la pornire de pe loc tot scoate!
        An nou fericit tuturor membrilor!

        Comment


        • #79
          Fum la mine nu prea mai este de cand am curatat traseul turbo-intercooler, si curatat galeria. Erorile la mine cu ESP/BAS erau din cauza unei mufe pe care am scos-o din greseala (cea din spate de langa baterie).
          Mail : emi@koket.org
          Tel : 0757 233 231
          Reparatii electrice auto Iasi
          Electrical Center Iasi

          Comment


          • #80
            Azi am mai observat o treaba la problema cu fumul in P sau in Drive cu frana apasata
            Mail : emi@koket.org
            Tel : 0757 233 231
            Reparatii electrice auto Iasi
            Electrical Center Iasi

            Comment


            • #81
              Fluctuatiile ralantiului pot avea, dupa mintea-mi, doua cauze: fulia de alternator sau (mai putin probabil) regulatorul de presiune.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #82
                Originally posted by cutaresku View Post
                Fluctuatiile ralantiului pot avea, dupa mintea-mi, doua cauze: fulia de alternator sau (mai putin probabil) regulatorul de presiune.
                Salut, am trecut si eu prin aproape toate problemele pe care le-ati avut si voi si inca nu am scos-o la capat.
                Probleme cu fluctuatiile ralantiului in mod clar pot aparea din cauza valvei regulatoare din capatul rampei dinspre sofer, am schimbat asta (mi-a dat-o pe tester) si nu am mai avut probleme (650 lei)
                parte proasta este ca la mine prea au venit toate gramada:
                - limp mode, apare de regula cand masina este incarcata 4-5 persoane+ bagaj, bag piciorul in ea pt o depasire sau ceva de genu' si de unde merge in mintile ei dintr-o data se duce puterea,
                - fum negru si pe loc, si in sarcina si in limp mode, si ce fuuum, mi-e rusine in trafic
                -releu de bujii bulit
                - motoras galerie admisie
                - senzor ulei
                -furtun turbo- intercooler
                dupa ce am schimbat majoritatea nenorocirilor astea, surpriza: nu s-a schimbat cu nimic situatia
                -regulator bosch 650
                -furtun turbo original 350
                -motoras galerie pierburg 600

                Eu zic sa revergoram topicul asta un pic ca poate unii colegi au rezolvat problema si ne ajuta si pe noi. Eu variante nu mai am...pe langa cele prezentate am mai facut si alte lucrari verificari: tester, verificari etanseitate, senzori puricati si cate altele!

                Am uitat sa mentionez: w210 2.2 cdi manual 2001
                Last edited by ceascaz; 08-07-2014, 08:25 AM.

                Comment


                • #83
                  Pista injectoare si pompa o cercetashi? Dupa LIMP ce erori stocheaza ECU?
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #84
                    Sincer nu stiu sa-ti spun acum, prima diagnoza mi-a facut-o Popeye_pmm, care mi-a recomandat sa schimb ce am mentionat mai sus. Momentan este in concediu iar eu am fost la alti baieti care m-au curentat si la portofel si nici nu pareau foarte profi!
                    Astept sa se intoarca Popeye si vedem atunci ce coduri mai sunt stocate.
                    Culmea este ca si cu motorasul de la admisie schimbat pe loc acesta nu achtioneaza clapetele nici in 4000 de ture. E normal? Nici pe testerul astora unde avea o optiune de actionare inchis deschis fortata, cand il incerca se chinuia sa deschida si se opintea dupa 3mm. Galeria este ok, clapetele si parghiile la fel, manual merge isi face toata cursa.
                    Nu stiu ce sa mai zic. Si dupa schimbarea furtunului de la turbo la intercooler, ieri parca am auzit ca inca mai fasie desi am verificat toata instalatia, poate am ramas eu cu paranoia... nu stiu ce sa mai cred!

                    Comment


                    • #85
                      M55-ul actioneaza doar in sarcina sau prin actuare din STAR. Eu am unul de proba, desi vad c-al tau e nou, insa e chinul dracului sa-l dai jos/montezi... Trebuie sa fii ori contorsionist, ori sa dai jos galeria (exclus).
                      Daca merge greu, as presupune ca un palet e gripat si nu lasa cursa libera tijei.
                      Insa vorbeste cu popeye, te rezolva.
                      O idee de test de etanseitate gasesti aici.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #86
                        Dupa schimbarea rotorului de la electromotor care se pare ca sa prajit adica alti bani, alta distractie, am mai bagat un test. Se pare ca M55-ul nu functioneaza cum trebuie desi este
                        nou nout si oem. Noroc ca l-am luat de la cei care mi l-au si montat. Am si eu unul de proba si saptamana asta il schimb. Mi s-a cam luat

                        Comment


                        • #87
                          Gata! Am rezolvat! Dupa inca 15 mii de verificari am gasit " o fisura " de 5cm/0.5cm la intercooler pe care nu o gasea nimeni , era in spatele lui spre radiatorul de apa. L-am inlocuit, dar ce sa vezi a disparut fasaitul (pierderea de presiune) dar tot Limp! Intr-un final am dat de niste baieti prin Berceni care cu un tester de buzunar mi-au gasit adevarata problema: o electro valva cred ca este si care prin vacum actioneaza sau influenteaza cumva turbina. Este situata undeva sub capacul de protectie al incalzitorului auxiliar de apa pe partea dreapta a masinii. Mai este una similara si usor de vazut pe stanga masinii care ar avea legatura cu EGR-ul ( cu asta nu am avut probleme). Am schimbat piesa (cam scumpa 650 lei) si au disparut toate problemele, inclusiv fumul negru de tot. Asa ca intr-un final cu portofelul gol, cu mai putine fire de par in cap si probabil neuroni pot sa scot ochiosul la plimbare fara grij, fericit,si lipsit de rusine din cauza fumului puturos pe care il scotea

                          Comment


                          • #88
                            Electrovalvele de la turbo si EGR sunt pe la 100 si-un pic de iepuroi (doar la MB le gasesti). IC-ul asijderea, pe producator (Ava Cooling foarte ok). Ma bucur ca rezolvashi.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #89
                              Buna ziua de curand am achizitionat un E 220 an 2002 si am niste probleme cu el, am
                              Pus masina pe tester si mi'a dat urmatoarele erori va rog sa ma lamuriti.
                              : P2600 terminal87;sub alimentat -intermitent si P2203 senzor turatie 3 -intermitent.Dupa au masurat nivelu de ulei in cutie si era sub nivel . Am lasat masina acolo si au schimbat astazi uleiu in cutie + filtru+ ulei din grup. Am luat masina pe seara din service si schimba dar la schimbarea primei trepte de viteza cand plec de pe loc smuceste daca schimba undeva la 2000, dar daca trec de 2200 schimba normal fara smucitura, restu vitezelor le schimba normal, e vorba de o cutie in 5 rapoarte .Baiatu de acolo ia zis ca e ceva ciudat cand o trece pe manual da din treapta 4 si trebuie sa o dai inapoi pana la treapta1.Imi cer scuze petru greseli daca am facut dar sunt la volan si trebuie sa fiu atent in trafic
                              Va multumesc foarte mult pentru ajutor

                              Comment


                              • #90
                                Salut, cu ce a fost facuta diagnoza? Ce ulei s-a pus in cutie? E class 2002 w210 sau w211?
                                Mail : emi@koket.org
                                Tel : 0757 233 231
                                Reparatii electrice auto Iasi
                                Electrical Center Iasi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF