Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W210 E220CDI : Cutie Automatã

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    W211 ,Nu stiu ce ulei sa pus exact dar cei de la service au zis ca au pus ulei original.Cu un tester de la service respectiv am facut diagnoza ,Au zis sa merg o saptamana-doua dupa sa revin pentru o noua diagnoza .Va multumesc foarte mult

    Comment


    • #92
      probleme la cutie automata e270

      salut am si eu un mercedes e270 cutie automata din 2004 si am urmatoare problema .... cand opresc si vreau sa parchez cutie nu imi trece din treapta D ramana blocata si masina imi da in nas parca ar vrea sa plece si se blocheaza ..... daca opresc masina pot sa o bag in P normal .... nu se intampla frecvent doar ft rar ..... dupa ce o opresc si o pornesc revine la normal si alta simptoma cand o pornesc numi arata in bord D si C si raman gol si o simt k e in Sport k este foarte turata .... la fel opresc si pornesc si isi revine

      Citeste regulile de postare, apoi continua periplul pe forum!
      Last edited by cutaresku; 12-12-2014, 16:09 PM.

      Comment


      • #93
        Imi poate spune si mie cineva ce inseamna erorile astea?
        Attached Files
        CLK320 Cabrio - E200CDI

        Comment


        • #94
          Insemna o siguranta arsa, insa eu recomand demontarea conectorului de la M55 si abia dupa schimbarea sigurantei cu exact amperajul din carte.

          Subiectul a mai fost discutat aici pe forum, unde un coleg s-a tot jucat cu siguranta pana a topit ceva in calculatorul motor.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #95
            Asta mi-a aparut pe fostul computer, acum l-am schimbat ca electricianul la care am dus-o a reusit sa faca ceva la ea pana nu a mai pornit. Siguranta aceea ce rol are sau ce nu functioneaza in parametrii?


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            CLK320 Cabrio - E200CDI

            Comment


            • #96
              Probleme presiune prea mare turbo

              Salut am si eu urmatoarele erori 2632 stored charge pressure control is too high , 2359 current air system and boost pressure stored to high
              specific am inlocuit miezul turbinei cu unul nou [ deoarece avea joc cam mare in ax ]
              curatare geometrie am verificat geometria parea toate vanele la locul lor
              am inlocuit actuatorul cu unul sh dar pare mult mai bun decat al meu are mult mai putin joc in brat

              am facut aceste operatii deoarece inainte imi aparea erori presiune turbo prea mari sau prea mici
              Last edited by 30mil; 03-22-2015, 11:04 AM.

              Comment


              • #97
                Eu as verifica de la inceput traseul aer de pe admisie(futurnele care duc din turbo in intercooler,si mai departe spre egr/galerie).
                Din ce zici tu erorile sunt stored si nu current. Deci pot fi dinaintea problemei tale.
                Mail : emi@koket.org
                Tel : 0757 233 231
                Reparatii electrice auto Iasi
                Electrical Center Iasi

                Comment


                • #98
                  presiune prea mare

                  Mersi pentru sfat erorile leam sters intre timp dar apar din nou dupa ce dau o tura . dar nu intra in limp mode ce am observat azi de dimineata cand era rece era ca nu tragea motoru maiu deloc, in schimb trage destul de bine la cald
                  am verificat in mare furtunurile toate par in regula dar nu vad de ce presiune prea mare da ar fi un furtun intercooler fisurat ceva
                  in al doilea rand ma gandesc la actuator stie cineva ceva cum functioneaza actuatorul ? are vreun reglaj ceva ? exista vreo calibrare sau adaptare ?
                  Last edited by 30mil; 03-22-2015, 13:14 PM.

                  Comment


                  • #99
                    presiune turbo prea mare

                    Presiunea mare imi arunca furtunul de la intercooler afara
                    are cineva vreo ideie de ce ?
                    daca am presupune ca turbo inclusiv actuatorul e ok ar putea fi altceva ?

                    Comment


                    • Siguranta slabita la furtun (sunt si niste urechi pe capul metalic ar furtunului) sau pressure too high. STAR, campul boost pressure si vezi ce valori da.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • Multumesc pentru raspuns
                        Daca accelerez progresiv ajung pe la 300 ture presiune e 1.4 dar daca acelerez brusc mai ales in sarcina ajunge si peste 2 eroare ia mai greu si cand ia e presiune prea mare
                        multumesc cutarescu teas putea contacta pe privat sa te sun cumva ?

                        Comment


                        • Ma scuzati, cum va asteptati sa primiti raspunsuri exacte daca voi nici nu stiti sa scrieti corect romaneste?! Si va asteptati ca noi sa intelegem ghiveciul linvistic pe care ni-l oferiti?!

                          Comment


                          • Originally posted by 30mil View Post
                            Multumesc pentru raspuns
                            Daca accelerez progresiv ajung pe la 300 ture presiune e 1.4 dar daca acelerez brusc mai ales in sarcina ajunge si peste 2 eroare ia mai greu si cand ia e presiune prea mare
                            multumesc cutarescu teas putea contacta pe privat sa te sun cumva ?
                            Verifica catalizatoarele.

                            Comment


                            • scuze 3000 ture

                              Comment


                              • Originally posted by 30mil View Post
                                scuze 3000 ture
                                Era bine inteles ca ai gresit cu turele.De multe ori catalizatoarele infundate dau asemenea probleme.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF