Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W210 E220CDI : Cutie Automatã

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Marti ajunge furtunul de la mercedes e 155lei. Am facut o romaneasca, am legat cu sarma marginea furtunului si prinsa bine de egr in 3 colturi. Sta fixata bine chiar si la presiune maxima.

    Masina acum se comporta putin mai ok , dar nu mare diferenta. Turbina tot "şuieră", fum tot scoate(injectoarele sunt in limite normale).
    Mail : emi@koket.org
    Tel : 0757 233 231
    Reparatii electrice auto Iasi
    Electrical Center Iasi

    Comment


    • #62
      Am facut un filmulet cu fumul scos in Drive cu frana apasata. La accelerare debitul e si mai mare(de fum)
      Last edited by Luxian; 07-10-2012, 11:12 AM.
      Mail : emi@koket.org
      Tel : 0757 233 231
      Reparatii electrice auto Iasi
      Electrical Center Iasi

      Comment


      • #63
        http://www.youtube.com/watch?v=4Jbca5-WDVs&feature=plcp
        Postez linkul de mai sus asa , cel cu codul youtube se pare ca nu functioneaza
        Mail : emi@koket.org
        Tel : 0757 233 231
        Reparatii electrice auto Iasi
        Electrical Center Iasi

        Comment


        • #64
          Originally posted by Luxian View Post
          P1481-002 - Ai bujia de la cilindrul 2 defectã/arsã. Ar fi bine sã le schimbi pe toate
          P0100-064 - Cred cã se referã la debitmetru - începe sã dea erori
          P1187-032 - Senzorul de presiune în rampã. Dacã e dus/pe ducã îți fluctueazã și turația la ralanti și pornește greu
          C1504-009 - E o eroare de inițializare ESP. Trebuie (sau trebuia) sã iei volan maxim stânga dreapta sã disparã.

          În rest nu mai recunosc mare lucru. Doar cã ai probleme cu tensiunea (baterie slabã sau cine știe) care îți poate cauza și erorile de comunicare pe CAN care le ai.
          Apropo de fluctuatiile la relanti, am si eu o problema majora: in urma cu 2 ani am schimbat toate 5 injectoarele (E270CDI) la recomandarea Popeci auto (reprezentanta MB Craiova) si uite ca acum imi reapar problemele. Pe atunci nu au gasit decat probleme la injectoare. Acum le am de aprox 30.000 km, originale, si imi este greu sa mai accept explicatia cu injectoarele. Masina are 116.000 km reali. O sa merg zilele urmatoare la un tester dar ma intreb ce ar trebui sa fac daca raspunsul este de genul celor de la reprezentanta "masina este imaculata, nu are nimic"? Astept cu nerabdare parerile dvs, mai ales ca multi colegi de pe forum mi-au adresat intrebarea cum am rezolvat problema relantiuliu iar eu i-am indrumat, poate gresit, spre un schimb de injectoare. Va multumesc si imi cer scuze colegilor pe care poate i-am indrumat gresit!
          W210 2002 E270CDI

          Comment


          • #65
            @cleoveanu: s-ar putea sã fie regulatorul de presiune în rampã (150e original). Din pãcate nu apare pe tester.
            ...

            Comment


            • #66
              La buba mea cu fumul, nu mai e nici o problema comuna?
              Mail : emi@koket.org
              Tel : 0757 233 231
              Reparatii electrice auto Iasi
              Electrical Center Iasi

              Comment


              • #67
                Originally posted by Luxian View Post
                @cleoveanu: s-ar putea sã fie regulatorul de presiune în rampã (150e original). Din pãcate nu apare pe tester.
                Luxian, este foarte probabil sa ai dreptate. Imi aduc aminte ca dupa ce am schimbat injectoarele, in service la reprezentanta, relantiul a mai avut o fluctuatie iar mecanicul mi-a schimbat, din partea lui ca era baiat bun, (la o factura de aprox 8.000 roni....) o garnitura la acest regulator, presupun. A desfacut o chestie din capatul dinspre spate al rampei de presiune iar o garnitura mica parea putin ciupita. Poate ma insel dar parca am vazut 2 garnituri acolo. O sa incerc sa o/le schimb in prima faza si daca nu ii dau de cap o sa schimb tot regulatorul. Oricum este mai ieftin decat senzorul de presiune pe care il gasesc pe net la 1.000-1.200 roni. O sa va impartasesc experienta mea si multumesc pentru ajutor!
                W210 2002 E270CDI

                Comment


                • #68
                  Originally posted by thekoket View Post
                  La buba mea cu fumul, nu mai e nici o problema comuna?
                  Fumul ãla cred poate sã fie din mai multe cauze:
                  • injectoare, care dau prea multã motorinã
                  • aer insuficient (ori ai scãpãri de aer pe traseu, ori turbo nu mai funcționeazã cum trebuie)

                  E greu de pus un diagnostic așa. Încearcã sã mergi la Cristian C. sã vezi ce zice și el....
                  ...

                  Comment


                  • #69
                    Injectoarele sunt ok , unu din ele e cu -0.7 . Furtunele de admisie sunt schimbate/curatate. Singura eroare din diag e de la regulatorul de presiune din rampa
                    Mail : emi@koket.org
                    Tel : 0757 233 231
                    Reparatii electrice auto Iasi
                    Electrical Center Iasi

                    Comment


                    • #70
                      Ai mai rezolvat ceva sau nu? Follow up-ul ar fi util si pentru altii cu probleme similare...
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #71
                        furtunele imi sunt ok, puterea motorului e ok . Buba e debitmetrul pierburg(o prostie).
                        Am luat de pe un vito un debitmetru bosch, fum mai putin, a disparut cand o tin in Drive cu frana apasata fumul de tot. Dar la plecare inca scoate, si consumul tot e maricel. oricat de frumos merg cu ea range-ul sta 35l 300-maxim 360km.

                        Cand strang bani de un debitmetru original o sa-l inlocuiesc.
                        Nu recomand sa faceti aceeasi prostie care am facut-o eu, si mi-am umplut capul de belele. Daca pica o piesa (de motor,nu consumabila) luati original. La mine calvarul a inceput cu debitmetrul, am luat unul la 300lei nou, dupa mi-a crapat furtunul de turbo si am incercat sa-l fac acasa(a doua mare greseala), am luat SH(iar eronat).
                        Mail : emi@koket.org
                        Tel : 0757 233 231
                        Reparatii electrice auto Iasi
                        Electrical Center Iasi

                        Comment


                        • #72
                          Si cel original tot Pierburg e... Doar ca are stelutza MB pe el.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #73
                            Și eu tot așa știu, că Pierburg e echipare de fabrică. Când am întrebat de preț la magazin, mi-au dat trei prețuri diferite pentru același debitmetru (probabil în funcție de calitate / țara producătoare). Cel mai mic era 270 lei și cel mai scump 600 lei (acum 2 ani). Același tip de debitmetru, aceiași firmă.

                            Cred că sunt mari șanse să fi nimerit unul prost. Poți merge să-l schimbi.
                            ...

                            Comment


                            • #74
                              O sa incerc sa iau unul mai scump, de garantie la cel vechi(chiar daca e luat in februarie) nu cred ca e cazul.
                              Mail : emi@koket.org
                              Tel : 0757 233 231
                              Reparatii electrice auto Iasi
                              Electrical Center Iasi

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by cleoveanu View Post
                                Luxian, este foarte probabil sa ai dreptate. Imi aduc aminte ca dupa ce am schimbat injectoarele, in service la reprezentanta, relantiul a mai avut o fluctuatie iar mecanicul mi-a schimbat, din partea lui ca era baiat bun, (la o factura de aprox 8.000 roni....) o garnitura la acest regulator, presupun. A desfacut o chestie din capatul dinspre spate al rampei de presiune iar o garnitura mica parea putin ciupita. Poate ma insel dar parca am vazut 2 garnituri acolo. O sa incerc sa o/le schimb in prima faza si daca nu ii dau de cap o sa schimb tot regulatorul. Oricum este mai ieftin decat senzorul de presiune pe care il gasesc pe net la 1.000-1.200 roni. O sa va impartasesc experienta mea si multumesc pentru ajutor!
                                Am fost ieri la un tester si mi-au gasit un fir rupt la senzorul de temperatura admisie aer si au zis ca s-ar putea sa fie de acolo. Au monitorizat si presiunea in rampa la relantiu si avea mici fluctuatii 26-27MPa. Credeti ca de la diferenta asta de 10 bari ar putea fi acele mici fluctuatii. Va adresez intrebarea pentru ca nu as vrea sa cumpar un regulator de presiune de geaba. Am mai auzit un coleg de pe forum ca ar putea fi de la clapetele de admisie care sunt de plastic si capata un joc... Ce parere aveti? Ce credeti ca ar trebui sa mai verific? Pe tester nu apare nici o alta eroare.
                                W210 2002 E270CDI

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF