Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 E220CDI : Cutie Automatã

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W210 E220CDI : Cutie Automatã

    Azi am fãcut diagnozã la W210-le Englezesc, pentru a-i rezolva in final problemele . Am atașat poze cu erorile stocate.

    Apelez la cunoscatori pentru un verdict in privința logurilor gãsite.

    Mulțumesc anticipat.

    Mașina este un E220CDI din 2001 (143cp) volan dreapta.
    Attached Files
    Mail : emi@koket.org
    Tel : 0757 233 231
    Reparatii electrice auto Iasi
    Electrical Center Iasi

  • #2
    P1481-002 - Ai bujia de la cilindrul 2 defectã/arsã. Ar fi bine sã le schimbi pe toate
    P0100-064 - Cred cã se referã la debitmetru - începe sã dea erori
    P1187-032 - Senzorul de presiune în rampã. Dacã e dus/pe ducã îți fluctueazã și turația la ralanti și pornește greu
    C1504-009 - E o eroare de inițializare ESP. Trebuie (sau trebuia) sã iei volan maxim stânga dreapta sã disparã.

    În rest nu mai recunosc mare lucru. Doar cã ai probleme cu tensiunea (baterie slabã sau cine știe) care îți poate cauza și erorile de comunicare pe CAN care le ai.
    Last edited by Luxian; 06-13-2012, 09:31 AM.
    ...

    Comment


    • #3
      Mersi mult Luxian!

      Am avut probleme la baterie , am luat una nouã.
      Am schimbat toate 4 bujii , rãmâne sa schimb și releul.
      Ciudat debitmetrul e nou , are 3-4 luni.
      În legãtura cu Senzorul de presiune în rampã, nu-mi face probleme de genul. Am pãțit totuși ca dupã mulți KM, la o forțare( ex: la 120 mers constant sa fac depãșire rapidã și sã acționez kick-down-ul ) sã moarã motorul cu eroarea de ECU în bord. Dupã 2 chei la automat în care nu pornește sã fie totul ok. Ar trebui schimbat senzorul ?

      Despre erorile la cutie știți ceva?

      Mulțumesc încã odatã!
      Mail : emi@koket.org
      Tel : 0757 233 231
      Reparatii electrice auto Iasi
      Electrical Center Iasi

      Comment


      • #4
        Originally posted by thekoket View Post
        Mersi mult Luxian!

        Am avut probleme la baterie , am luat una nouã.
        Am schimbat toate 4 bujii , rãmâne sa schimb și releul.
        Ciudat debitmetrul e nou , are 3-4 luni.
        În legãtura cu Senzorul de presiune în rampã, nu-mi face probleme de genul. Am pãțit totuși ca dupã mulți KM, la o forțare( ex: la 120 mers constant sa fac depãșire rapidã și sã acționez kick-down-ul ) sã moarã motorul cu eroarea de ECU în bord. Dupã 2 chei la automat în care nu pornește sã fie totul ok. Ar trebui schimbat senzorul ?

        Despre erorile la cutie știți ceva?

        Mulțumesc încã odatã!
        Eroarea la debitmetru fac pariu ca o da din cauza galeriei care trebuie curatata/reparata...De regula problemele de respiro sunt cu bataie lunga trebuie sa le iei pe bibilite,pe la toti senzorii(verifica mufele senzorilor de pe furtunul ce intra in EGR),EGR,clapete/motoras galerie de admisie...

        Incearca sa pui erorile cu raportul de transmisie si patinarea de la cutie si pe sticky-ul cu cutiile de viteza automate sa isi dea si baietii cu parerea sa vedem ce zici si dl Cristi....


        Bafta!
        Last edited by PARAZYTW210; 05-15-2012, 23:55 PM.
        ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

        Comment


        • #5
          P1470-016 n-are nici o treaba cu bujiile, mai degraba turbo.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Originally posted by cutaresku View Post
            P1470-016 n-are nici o treaba cu bujiile, mai degraba turbo.
            Da, corect, mã refeream la P1841-002
            ...

            Comment


            • #7
              La prima vedere dupa cite se vede in imaginile tale, ai ceva probleme : injector, Baterie, Contact. Celelate se pot trece cu vederea daca nu vrei sa le repari/ nu influenteaza negativ.

              Insa nu ai specificat daca aceste erori sint doar stocate sau active, ca sa stim pe unde batem cimpii.
              Originally posted by thekoket View Post
              Azi am fãcut diagnozã la W210-le Englezesc, pentru a-i rezolva in final problemele . Am atașat poze cu erorile stocate.

              Apelez la cunoscatori pentru un verdict in privința logurilor gãsite.

              Mulțumesc anticipat.

              Mașina este un E220CDI din 2001 (143cp) volan dreapta.

              Comment


              • #8
                Erorile sunt stocate. Activ ramane doar de la releul de bujii.
                Dar P1187-032 -senzorul de presiune in rampa e pe duca si el.
                Mail : emi@koket.org
                Tel : 0757 233 231
                Reparatii electrice auto Iasi
                Electrical Center Iasi

                Comment


                • #9
                  Intradevar 1470 este o problema de turbo si nu numai.
                  Mai exact ECU nu este deacord cu presiunea de pe galerie aspiratie, de unde tot ECU trece motorul in regim de avarie limitat la 3000 de ture.

                  Problema ar putea fie depunere pe paletii evacuare la turbina fie probleme la geometria turbinei, fie o garnitura care nu mai etansaza la tubulatura de aer, fie vreo fisura la tubulatura sau intercooler, fie un senzor decalibrat care citeste aiurea si induce ECU in erroare, fie esapament infundat. EGR cu probleme. Iar in ultimul caz ar putea fi chiar ECU.
                  Sint multe de verificat la fata locului pina sa tragi o concluzie.

                  Cert este ca dupa cod de defect furnizat defectul este de natura dinamica care apare la motor de la 2100 ture in sus, in mers.

                  Daca masina ar fi fost la BORDEIUL meu as fi depistat rapid defectul fiindca am inclusiv ECU de rezerva ca sai fac proba.

                  Pun pariu ca diferenta de presiune in tubulatura este intre 0,7-04bari.

                  Daca ar fi fost o drujba de VW-Audi 2000-2004. As fi put sa elimin treba asta printr-o simpla programare, iar motorul nu mai intra in limp-mode.

                  Insa la Mercedes este cu totul altfel: daca o virgula nu corespunde iti da peste cap multe. Fiindca programul are o gramada de protectii.
                  Originally posted by cutaresku View Post
                  P1470-016 n-are nici o treaba cu bujiile, mai degraba turbo.
                  Last edited by Mercedes-cdi; 06-13-2012, 22:16 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc pentru raspuns. Inca nu am rezolvat cu furtunul care pleaca din turbo in intercooler. Am cumparat unu ( de 220cdi versiunea veche ) si e mai scurt , si acum am luat de la cineva care dezmembreaza tot 2.2cdi cu 143cai(exact ca al meu si aceeasi poveste).



                    Zilele astea am fost destul de ocupat cu facultatea si am neglijat total masina. Ajung in weekend acasa si dau jos tot pentru curatare(EGR/Galerie/Furtune).
                    Mail : emi@koket.org
                    Tel : 0757 233 231
                    Reparatii electrice auto Iasi
                    Electrical Center Iasi

                    Comment


                    • #11
                      Pentru piese poți încerca sã dai și de colegul Cristian C. de pe forum. El știu cã se ocupa și cu piese SH. Dã-i un telefon sã vezi dacã are furtunul care îți trebuie. Îl gãsești la 0749 562 999.

                      De asemenea te poate ajuta și cu reparația/diagnoza dacã e nevoie.
                      ...

                      Comment


                      • #12
                        Am luat de la el furtun dar nu se potrivea , l-am taiat si "adaptat romaneste" dar nu functioneaza. Consuma 10-15%, fum din belsug...

                        O sa comand nou , doar ca nu gasesc codul de produs.
                        Mail : emi@koket.org
                        Tel : 0757 233 231
                        Reparatii electrice auto Iasi
                        Electrical Center Iasi

                        Comment


                        • #13
                          Pune cod-ul VIN și o sã-ncerc sã-ți caut eu codul. Sau cautã codul pe cel vechi (pe cel dintre intercooler și EGR e scris). Cred cã o sã te coste vreo 350 lei...
                          ...

                          Comment


                          • #14
                            Nu era pe cel vechi nici un cod

                            WDB2100062B314656 e VIN-ul.
                            Mail : emi@koket.org
                            Tel : 0757 233 231
                            Reparatii electrice auto Iasi
                            Electrical Center Iasi

                            Comment


                            • #15
                              Ok, am încercat sã caut și am gãsit urmãtoarele, nu-mi dau seama exact de care ai nevoie:

                              A2105282682 (poziția 29 din schema de mai jos)
                              HOSE - CHARGING AIR INTERCOOLER RIGHT BOTTOM
                              Ar mai fi și 44 asemãnãtor, dar zice cã nu e valid pentru ce ai tu.


                              Și acum devine complicat puțin. În schema de mai jos ai furtunele de lângã turbinã:


                              Aici s-ar putea sã te intereseze:
                              #65 - cu codul vechi A6110980483

                              Între timp se pare cã a fost înlocuitã cu
                              1 × #65 - cu cod nou A6110980583
                              2 × #86 - coliere cu cod A0069972690

                              Sper sã-ți fie de folos. Dacã nu, zi-mi ce nu e bine și mai cãutãm. Trebuie sã dãm de cod
                              ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF