Va salut din nou, colegi de "suferinta" !
As avea cateva intrebari adresate posesorilor de W210, cu vechime !
Vehiculul cu pricina este: E 280 4-MATIC, 1997, ENGINE: 112921 30 029300, TRANSMISSION: 722664 10 365719.
1. Aveti vreo avertizare sonora sau in bord, de centura de siguranta necuplata ? La mine nu zice absolut nimic.
2. Mai mult decat atat, intr-o calduroasa zi, pornesc masina, pornesc AC, si inchid usa, ma duc in casa, ma schimb, revin, SURPRIZA ! Usile incuiate ! Iau cealalta cheie, dau la buton, nimic ! Iau si cea de-a treia cheie, iarasi nimic ! Am deschis-o cu cheia de metal ! Ma gandesc ca poate intr-o zi nu o sa fiu la fel de norocos, sunt prin oras, o sa o pornesc, inchid usa, ma duc la portbagaj si cand ajung acolo .... ? Ceva pareri ? O fi crezut ca m-am urcat ? De obicei usile se inchid dupa o anumita viteza ! Si asta se intampla de obicei cand cineva e pe locul soferului !
3.
Aceasta pata de ulei provine mai probabil de la portul de masurare a presiunii de ulei ? Inteleg ca este o problema comuna pentru M112. Cum ati rezolvat-o ? Mie mi-a schimbat cineva garnitura de la acel capac, dar se pare ca fara succes ! Il desfac din nou si ii aplic celebrul silicon rosu ? Ma deranjeaza ca uleiul ajunge antrenat de curentul de aer si murdareste cureaua de servicii.
4. Ce parare aveti despre tipul de ulei, optim pentru un motor cu aproape 150.000 km ? 0, 5 sau 10 ! Stiu ca s-a tot discutat despre asta, dar la mine 0W40 se pare ca a fost cam subtire. Voi ce folositi odata ce motorul nu mai este la prima tinerete ?
5W30 este pana acum OK, are 4000 km de cand l-am pus, (am pus 7.5 litri de ulei), ca de obicei la fix 8 litri, imi spunea la 120-130 km/h: OIL LEVEL BEYOND MAX, PLEASE REMOVE 1.0 LITER of OIL. Acum pe joja nivelul uleiului este la jumatatea distatei intre MIN si MAX, iar pe nivelul electronic imi spune cand OIL LEVEL OK, cand PLEASE FILL 1.0 LITER of OIL. Depinde de unde masor, (garajul propriu) sau parcarea de la munca, ambele par orizontale.
5. NU am catalizatoare ! De unde si mirosul de acetona al esapamanetului. Merita cumparate noi (aprox 250 eur perechea) sau lasata asa, fara ? ITP-ul se rezolva.
Nu stiu daca la acest motor (112921 30 029300), exista sonde lambda si dupa catalizatoare sau doar inainte, daca ar avea si dupa, atunci si consumul de carburant ar fi peste masura - running rich ?
6. Cineva dintre dumneavoastra, cei care nu au webasto, au montat pe acest model o alarma cu modul de pornire motor prin telecomanda ? Am trei chei, pot sa sacrific una, daca este nevoie de ceva modul din ea !
7. Cum arata geamul dumneavoastra de la sofer ? Al meu e plin de zgarieturi verticale ! Este vreo solutie de a le mai atenua, ceva "solutie de frecat sticla" ? Nu vreau folii, sticla are deja o tenta albastra. Si daca nu aveti cum ati reusit, la mine permanent intra praf intre geam si chederul de cauciuc de la exterior !
Toate cele bune, o saptamana bogata va doresc !
As avea cateva intrebari adresate posesorilor de W210, cu vechime !
Vehiculul cu pricina este: E 280 4-MATIC, 1997, ENGINE: 112921 30 029300, TRANSMISSION: 722664 10 365719.
1. Aveti vreo avertizare sonora sau in bord, de centura de siguranta necuplata ? La mine nu zice absolut nimic.
2. Mai mult decat atat, intr-o calduroasa zi, pornesc masina, pornesc AC, si inchid usa, ma duc in casa, ma schimb, revin, SURPRIZA ! Usile incuiate ! Iau cealalta cheie, dau la buton, nimic ! Iau si cea de-a treia cheie, iarasi nimic ! Am deschis-o cu cheia de metal ! Ma gandesc ca poate intr-o zi nu o sa fiu la fel de norocos, sunt prin oras, o sa o pornesc, inchid usa, ma duc la portbagaj si cand ajung acolo .... ? Ceva pareri ? O fi crezut ca m-am urcat ? De obicei usile se inchid dupa o anumita viteza ! Si asta se intampla de obicei cand cineva e pe locul soferului !
3.

Aceasta pata de ulei provine mai probabil de la portul de masurare a presiunii de ulei ? Inteleg ca este o problema comuna pentru M112. Cum ati rezolvat-o ? Mie mi-a schimbat cineva garnitura de la acel capac, dar se pare ca fara succes ! Il desfac din nou si ii aplic celebrul silicon rosu ? Ma deranjeaza ca uleiul ajunge antrenat de curentul de aer si murdareste cureaua de servicii.
4. Ce parare aveti despre tipul de ulei, optim pentru un motor cu aproape 150.000 km ? 0, 5 sau 10 ! Stiu ca s-a tot discutat despre asta, dar la mine 0W40 se pare ca a fost cam subtire. Voi ce folositi odata ce motorul nu mai este la prima tinerete ?
5W30 este pana acum OK, are 4000 km de cand l-am pus, (am pus 7.5 litri de ulei), ca de obicei la fix 8 litri, imi spunea la 120-130 km/h: OIL LEVEL BEYOND MAX, PLEASE REMOVE 1.0 LITER of OIL. Acum pe joja nivelul uleiului este la jumatatea distatei intre MIN si MAX, iar pe nivelul electronic imi spune cand OIL LEVEL OK, cand PLEASE FILL 1.0 LITER of OIL. Depinde de unde masor, (garajul propriu) sau parcarea de la munca, ambele par orizontale.
5. NU am catalizatoare ! De unde si mirosul de acetona al esapamanetului. Merita cumparate noi (aprox 250 eur perechea) sau lasata asa, fara ? ITP-ul se rezolva.
Nu stiu daca la acest motor (112921 30 029300), exista sonde lambda si dupa catalizatoare sau doar inainte, daca ar avea si dupa, atunci si consumul de carburant ar fi peste masura - running rich ?
6. Cineva dintre dumneavoastra, cei care nu au webasto, au montat pe acest model o alarma cu modul de pornire motor prin telecomanda ? Am trei chei, pot sa sacrific una, daca este nevoie de ceva modul din ea !
7. Cum arata geamul dumneavoastra de la sofer ? Al meu e plin de zgarieturi verticale ! Este vreo solutie de a le mai atenua, ceva "solutie de frecat sticla" ? Nu vreau folii, sticla are deja o tenta albastra. Si daca nu aveti cum ati reusit, la mine permanent intra praf intre geam si chederul de cauciuc de la exterior !
Toate cele bune, o saptamana bogata va doresc !
Comment