Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cumul de probleme la E280, 4-matic, 1997.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cumul de probleme la E280, 4-matic, 1997.

    Va salut din nou, colegi de "suferinta" !
    As avea cateva intrebari adresate posesorilor de W210, cu vechime !

    Vehiculul cu pricina este: E 280 4-MATIC, 1997, ENGINE: 112921 30 029300, TRANSMISSION: 722664 10 365719.


    1. Aveti vreo avertizare sonora sau in bord, de centura de siguranta necuplata ? La mine nu zice absolut nimic.

    2. Mai mult decat atat, intr-o calduroasa zi, pornesc masina, pornesc AC, si inchid usa, ma duc in casa, ma schimb, revin, SURPRIZA ! Usile incuiate ! Iau cealalta cheie, dau la buton, nimic ! Iau si cea de-a treia cheie, iarasi nimic ! Am deschis-o cu cheia de metal ! Ma gandesc ca poate intr-o zi nu o sa fiu la fel de norocos, sunt prin oras, o sa o pornesc, inchid usa, ma duc la portbagaj si cand ajung acolo .... ? Ceva pareri ? O fi crezut ca m-am urcat ? De obicei usile se inchid dupa o anumita viteza ! Si asta se intampla de obicei cand cineva e pe locul soferului !

    3.

    Aceasta pata de ulei provine mai probabil de la portul de masurare a presiunii de ulei ? Inteleg ca este o problema comuna pentru M112. Cum ati rezolvat-o ? Mie mi-a schimbat cineva garnitura de la acel capac, dar se pare ca fara succes ! Il desfac din nou si ii aplic celebrul silicon rosu ? Ma deranjeaza ca uleiul ajunge antrenat de curentul de aer si murdareste cureaua de servicii.

    4. Ce parare aveti despre tipul de ulei, optim pentru un motor cu aproape 150.000 km ? 0, 5 sau 10 ! Stiu ca s-a tot discutat despre asta, dar la mine 0W40 se pare ca a fost cam subtire. Voi ce folositi odata ce motorul nu mai este la prima tinerete ?
    5W30 este pana acum OK, are 4000 km de cand l-am pus, (am pus 7.5 litri de ulei), ca de obicei la fix 8 litri, imi spunea la 120-130 km/h: OIL LEVEL BEYOND MAX, PLEASE REMOVE 1.0 LITER of OIL. Acum pe joja nivelul uleiului este la jumatatea distatei intre MIN si MAX, iar pe nivelul electronic imi spune cand OIL LEVEL OK, cand PLEASE FILL 1.0 LITER of OIL. Depinde de unde masor, (garajul propriu) sau parcarea de la munca, ambele par orizontale.

    5. NU am catalizatoare ! De unde si mirosul de acetona al esapamanetului. Merita cumparate noi (aprox 250 eur perechea) sau lasata asa, fara ? ITP-ul se rezolva.
    Nu stiu daca la acest motor (112921 30 029300), exista sonde lambda si dupa catalizatoare sau doar inainte, daca ar avea si dupa, atunci si consumul de carburant ar fi peste masura - running rich ?

    6. Cineva dintre dumneavoastra, cei care nu au webasto, au montat pe acest model o alarma cu modul de pornire motor prin telecomanda ? Am trei chei, pot sa sacrific una, daca este nevoie de ceva modul din ea !

    7. Cum arata geamul dumneavoastra de la sofer ? Al meu e plin de zgarieturi verticale ! Este vreo solutie de a le mai atenua, ceva "solutie de frecat sticla" ? Nu vreau folii, sticla are deja o tenta albastra. Si daca nu aveti cum ati reusit, la mine permanent intra praf intre geam si chederul de cauciuc de la exterior !

    Toate cele bune, o saptamana bogata va doresc !

  • #2
    1. Nu cred cã existã avertizare sonorã pentru centurã la W210
    2. E foarte ciudat. Nu mi-a fãcut niciodatã așa ceva...
    7. Eu am dat jos chederul acela de catifea și l-am spãlat cu o perie în cadã. E mai ok acum, deși la prima ploaie o sã fie din nou plin de praf.
    ...

    Comment


    • #3
      Originally posted by Luxian View Post
      1. Nu cred cã existã avertizare sonorã pentru centurã la W210
      2. E foarte ciudat. Nu mi-a fãcut niciodatã așa ceva...
      7. Eu am dat jos chederul acela de catifea și l-am spãlat cu o perie în cadã. E mai ok acum, deși la prima ploaie o sã fie din nou plin de praf.
      Hm, buna idee, chederul se da jos cu geamul deschis ? Multumesc pentru inspiratie !

      Comment


      • #4
        3. Nu lipi cu silicon rosu ca nu tine, vezi sa nu se scurga pe la termoflot (radiatorul de racire ulei, e atasat de corpul filtrului de ulei si are 2 oringuri, de obicei coapte. Se scurge pe cureaua de accesorii si se imprastie peste tot. Eu le-am schimbat, le gasesti cu 90/buc la mercedes.

        4. Am pus 10W40 Mobil si e ok acum, celalalt ulei era subtire. Asa, verifica uleiul direct pe joja, cu motorul rece si oprit. Nu te lua dupa cel electronic ca nu e cazul. E orientativ doar.

        5. Am acelasi motor si am sonde lambda IN catalizatoare. (adica in partea lor posterioara). Daca sunt scoase masina merge aiurea, dupa o schema in ECU de amestec stoichiometric 1, fara sa fie masurat, numai estimat. Neaparat pune-ti catalizatoare, nu neaparat noi daca nu vrei. Colegul 300ZXTT are un E280 la taiat si are preturi ok. Sari pe catalizatoare.

        6. Nu prea inteleg ce vrei sa spui...

        7. Geamul se zgaraie de la praful ce intra in cheder, il cureti dar geamul tot asa ramane.

        Stima !

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Originally posted by DrRobert View Post
          Hm, buna idee, chederul se da jos cu geamul deschis ? Multumesc pentru inspiratie !
          Da. Deschizi geamul la maxim, și tragi cu grijã de cheder in sus. Chederul e format din douã bucãți (cea metalicã dinspre exterior și cea cauciucat din interior.

          Cum a zis și Zeus, nu o sã scapi de zgârieturi, însã geamul n-o sã mai frece așa rãu, și nu o sã se mai agraveze.

          Pentru a scãpa de zgârieturile vechi cred cã poți face polish la geam, dacã gãsești pe cineva care se ocupã cu așa ceva (de obicei unde se repara parbrize se fac și dinastea).
          ...

          Comment


          • #6
            Super tare masina, ma refer ca performante tehnice. Cum este sunetul motorului/esapamentului ?

            Comment


            • #7
              Suna teribil de tare, cel putin dimineata cand merge mai turata, adica ma refer fata de gustul meu de dimineata. Echivaleaza cu zgomotul (ca si intensitate) a celeilalte masini (Laguna 1.9 dCi).
              Nu mint ca mi-ar place sa merg numai prin pasaje si tuneluri......cu geamul deschis.
              La interior e blanda.

              Comment


              • #8
                Problema tehnica de aici http://www.clubmercedes.ro/e-280-4-matic-t28173.html, as dori sa o mut aici, in Probleme Tehnice.


                Gata, s-a rezolvat, se incinge in continuare dupa ce am schimbat termostatul. Am verificat cu ochii si busonul de la lichidul de racire, era slab. L-am strins. Tot degeaba. In oras - Piata Dorobanti- Arc de triumf, stop-and-go, 103 -104 grade, afara 18 grade. Am mai oprit AC sa mai scada incarcarea motorului, a mai scazut la 102-101. Arc de triumf- Casa Presei, 70 km/h, fara oprire, a scazut la 95. La drum intins (DN2), nu depaseste 91 grade.
                Acum sunt in cautare de vascocupla.

                Comment


                • #9
                  Ai radiator cu depuneri, trebuie curatat.
                  Originally posted by DrRobert View Post
                  Problema tehnica de aici http://www.clubmercedes.ro/e-280-4-matic-t28173.html, as dori sa o mut aici, in Probleme Tehnice.


                  Gata, s-a rezolvat, se incinge in continuare dupa ce am schimbat termostatul. Am verificat cu ochii si busonul de la lichidul de racire, era slab. L-am strins. Tot degeaba. In oras - Piata Dorobanti- Arc de triumf, stop-and-go, 103 -104 grade, afara 18 grade. Am mai oprit AC sa mai scada incarcarea motorului, a mai scazut la 102-101. Arc de triumf- Casa Presei, 70 km/h, fara oprire, a scazut la 95. La drum intins (DN2), nu depaseste 91 grade.
                  Acum sunt in cautare de vascocupla.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                    Ai radiator cu depuneri, trebuie curatat.
                    Daca avea depuneri, indiferent de stilul de mers, se incalzea. Asa, masina la drum intins sau cu viteza mai mare se raceste datorita curentului de aer generat de viteze mari. in mers normal, in oras se incinge. Deci, vascocupla nu-si face datoria.

                    Comment


                    • #11


                      Ei bine am facut si un filmulet cu activitatea vascocuplei, la 94 grade! E cam lenesa.... Colegul Zeus, cand ne vedem pentru vascocupla, vin iar caldurile ! Dati un semn cand aveti drum prin Colentina. Multumesc.

                      Comment


                      • #12
                        Pana rezolvi cu vascocupla, incearca si o spalare/degresare a radiatorului, cand speli masina (ridici capota, bagi jetul pe radiator, folosesti si o solutie de degresare, iarasi jet). Rau nu-i faci.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by DrRobert View Post
                          http://www.youtube.com/watch?v=1OTnH...e_gdata_player

                          Ei bine am facut si un filmulet cu activitatea vascocuplei, la 94 grade! E cam lenesa.... Colegul Zeus, cand ne vedem pentru vascocupla, vin iar caldurile ! Dati un semn cand aveti drum prin Colentina. Multumesc.
                          Nu am uitat, stai linistit, numai ca mi-am rupt meniscul si desi e la stangul (de care nu am nevoie la condus) ma incurca rau...
                          Lasa-mi adresa si o pun maine la posta, ajunge in 2 zile. Daca iti e buna vorbim cand vin. Am vazut filmul, a ta e kaput...
                          P.S. Electroventilatoarele din fata radiatorului cum lucreaza?

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • #14
                            Ce faceai monsieur Alexandru daca aveai ambreiaj? Sa inteleg c-ai facut vreun dribling a la Neymar? Insanatosire grabnica!
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cutaresku View Post
                              Ce faceai monsieur Alexandru daca aveai ambreiaj? Sa inteleg c-ai facut vreun dribling a la Neymar? Insanatosire grabnica!

                              Offtopic:
                              Nuuu dribling, am carat rotile la mercedesa sa le duc in pivnita, cele de iarna, am facut o miscare aiurea si mi-am rupt iar meniscul (am mai avut antecedente). Asa ca am hotarat sa-mi iau un laser medical sa ma tratez myself ca sunt satul de dat 50lei / sedinta.
                              Asa ca 2000 de euro au plecat spre Italia...
                              Mersi de urare !

                              Ontopic:
                              La ce temperatura ai oprit vascul cu revista?
                              Daca era peste 90 de grade e grav, daca era sub e normal.

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF