Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cumul de probleme la E280, 4-matic, 1997.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    On-topic: Manevra am facut-o la 94 de grade afisat pe ecranul de la clima. Electroventilatoarele pleaca doar la 105 grade.
    Vascocupla ta ce marca e ? Eu am cautat dupa codul A1122000122. Am gasit cam scumpa...
    In ce localitate sunteti poate am drum ? PM.

    Off-topic: Imi pare rau de accidentul tau, meniscurile astea sunt pretentioase si nu se gasesc decat pe original, sau cu kit de reparatie :-). Si eu am la stangul de la ski. Daca ai nevoie de ortoped bun pe genunchi, PM.

    Comment


    • #17
      Buna seara tuturor, continui povestea.

      Vascocupla imprumutata de la un coleg de pe forum nu se potriveste la acest motor, desi se pare ca teoretic ar trebui. Am una comandata din Germania, originala Sachs, 100 EUR.

      Cat am facut repetitia de a demonta partea din fata a masinii, am confirmat si pierderea de ulei de mai sus si anume, portul de masurare presiune ulei. L-am desfacut, garnitura era coapta si rupta in doua locuri, am facut-o din silicon gri Victor Reinz, s-a rezolvat fara sa schimb capacul. Acelasi tip de silicon l-am folosit si cand am curatat si re-atansat capacele de la ventilarea gazelor din carter. Este foarte bun !

      Ramane pe weekend de schimbat vascocupla si concluziile.

      Iata si in imagini:

      Vascocupla de imprumut (o dau inapoi si cu berea de rigoare ! desi se pare ca ingrasa...)



      Vascocupla de pe masina - se presupune vinovata de incalzire excesiva.



      Vascocupla noua



      Re-etansare port de ulei.

      Comment


      • #18
        Sa continui !
        1. Rezolvat problema cu pierderea de ulei pe la portul de presiune de ulei, dupa metoda aplicata anterior. A ramas uscata cum nu a fost niciodata.
        2. Montat cu greu vascocupla noua, cheie de 36, polizata cat sa incapa pe piulita vascocuplei si apoi batut cu o dalta mai omeneasca in sens invers in suruburile fuliei de la pompa de apa.... imi place sa traiesc riscant. Inainte de a monta vascul nou, le-am comparat la greutate: cel nou are 944 grame, cel vechi 930 grame, de unde si suspiciunea ca poate problema cu racirea nu-i de aici (ce-i drept vascul nou luat de pe ebay, unde zice ca era nou, dar privit mai in amanunt nu era nou !!).





        Aparent nu se mai incalzeste asa de repede, in oras nu a mai depasit 95 grade.

        Drum de proba A2: 130 km constant: 90 grade. Apoi Centura Bucuresti, 30-40 km/h in medie, ceva trafic, 94-95 grade. Ce-i drept senzorul de temp exterioara arata 48.5 grade. Nu mai inteleg nimic ! E bine sau e rau ?

        La benzinarele voastre cum sta acul indicator al temperaturii ? Intreb in special pe cei cu W210 E280 4matic, chiar daca au mai mult portbagaj





        Oricum cu ocazia drumului am stabilit un nou record personal de viteza cu masina asta (spre rusinea mea).... se mai cerea oricum dar nu eram singur in masina.

        Last edited by DrRobert; 06-21-2012, 22:08 PM.

        Comment


        • #19
          E foarte bine daca sta la 95 de grade in oras. Senzorul tau de temperatura exterioara e bulit, trebuie schimbat.
          PS. Cum ai facut sa afisezi pe displayul de clima temperatura motorului?

          Sent from my ST18i using Tapatalk

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #20
            ERORI
            Contact, pornesti clima (motor oprit!), setezi stanga HI, dreapta LOW, apesi simultan butoanele REST si EC pana incepe sa palpaie recircularea. Apesi AUTO dreapta si intri in meniu. Cu apasarea repetata a AUTO DR, parcurgi o serie de erori, pe care le gasesti pe net...

            MENU
            Temperatura stanga dreapta 22 grade, apesi simultan pe REST si EC si intri in menu clima.
            Sau asa: http://www.youtube.com/watch?v=f8sot...eature=related
            Last edited by cutaresku; 06-22-2012, 07:44 AM.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              Eu de obicei, indiferent de atarea motorului dar cu clima pornita tin apasat pe REST pana imi apar datele senzorilor, apoi cu Auto stanga si dreapta navighez prin valori, e mai rapid decat pasii cu apasatea simultana, asa cum e prezentat in cel de-al doilea link din postul dlui Cutaresku.
              E adevarat ca senzorul de temperatura exterioara imi mai da err.

              PS: totusi cand am ajuns acasa nu puteam ridica capota cu mainile goale, frigea ingrozitor.
              Last edited by DrRobert; 06-22-2012, 08:11 AM.

              Comment


              • #22
                Vielen Dank, Herr Silviu!

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #23
                  Frana

                  Salut.
                  Am procedat in sfarsit la schimbarea lichidului de frana.
                  Pentru cazanul meu, intervalul de schimb recomandat este de 2 ani si de DOT 4. Eu am ignorat de 2 ani sa-l schimb desi la vizita la Autoklass, testerul de lichid arata trei linii rosii (apa multa in lichid), din motiv de greata de reprezentante.
                  Vineri am fost la un service vis a vis de OTP, schimbarea s-a facut folosind pompa cuplata la vas (cum am vazut si la reprezentanta) si pe rand rotile date jos ( spate-fata) si adunat intr-un recipient lichidul vechi. Lichidul meu era verde inchis, iar cel ce l-au bagat era de culoarea mierii, auriu, am vazut cutia, era de Toyota, made in Germany, DOT 5.1. Acum sincer mie imi convenea si Dot 4, dar daca nu am paine mananc si cozonac. Rezultat, pentru 130 Ron: lichid schimbat conform presecriptiei, suflet impacat, frina ce este mai sensibila, in sensul ca acum conteaza cursa pe care o dai pedalei, inainte conta forta si oricum nu tinea de cand o piscai, avea 3-4 centimetri de cursa moarta.
                  Asadar tuturor nehotaratilor de pe forum, din randul carora vin si eu: merita schimbat lichidul de frana, chiar daca nu ai problema cu frana respecta intervalul recomandat.

                  Acum urmeaza sa ma dedau si la uleiul de la cutie, urmeaza sa ma hotarasc, daca as sti ca are acelasi efect ca la frana, n-as mai sta pe ganduri !

                  Cheers!

                  Comment


                  • #24
                    Buna seara tuturor.
                    Va cer un sfat in privinta unui service auto unde as putea sa schimb o planetara pe fata, am piesa, dar as vrea sa gasesc si pe cineva care are respect pentru marca si printre altele are cheie dinamometrica.
                    Din pacate colegul Automaticul care m-a ajutat de fiecare data, nu se mai ocupa momentan (sper) de mecanica si cutii.
                    Acum probabil ca multi vor spune ca nu-i mare scofala, ca se poate face in orice service, dar asa am facut acum doi ani cand am schimbat burdufurile la planetarele de pe fata si odata cu ele, un pivot care a "suferit" in timpul operatiei, un burduf nou rupt in timp de era montat, etc, nu mai insist.
                    Va multumesc anticipat pentru sfaturi.

                    Comment


                    • #25
                      Am toate presele cit si dinamometrica, problema este ca sint din Constanta.
                      Incearca la Marian, este din Bucuresti.
                      Originally posted by DrRobert View Post
                      Buna seara tuturor.
                      Va cer un sfat in privinta unui service auto unde as putea sa schimb o planetara pe fata, am piesa, dar as vrea sa gasesc si pe cineva care are respect pentru marca si printre altele are cheie dinamometrica.
                      Din pacate colegul Automaticul care m-a ajutat de fiecare data, nu se mai ocupa momentan (sper) de mecanica si cutii.
                      Acum probabil ca multi vor spune ca nu-i mare scofala, ca se poate face in orice service, dar asa am facut acum doi ani cand am schimbat burdufurile la planetarele de pe fata si odata cu ele, un pivot care a "suferit" in timpul operatiei, un burduf nou rupt in timp de era montat, etc, nu mai insist.
                      Va multumesc anticipat pentru sfaturi.

                      Comment


                      • #26
                        L-ai lamurit... Marian pe stanga sau pe dreapta?
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #27
                          Are deja PM cu Tel.
                          Originally posted by cutaresku View Post
                          L-ai lamurit... Marian pe stanga sau pe dreapta?

                          Comment


                          • #28
                            Multumesc Mercedes-cdi, am telefonul, il contactez azi, revin cu rezolvarea.

                            Comment


                            • #29
                              Am rezolvat cu planetara, s-a schimbat la un service independent in Giurgiu, daca cineva cu 4matic are probleme la planetare fata si vrea sa schimbe cu ceva nou, ii dau si linkul, deocamdata pun doar poza.



                              PS: am intors poza in toate felurile in photobucket, tot invers o arata de fiecare data, ca nu-si rupa nimeni gatul, a costat 329 eur cu tot cu transport. Noua.
                              Last edited by DrRobert; 01-20-2013, 21:24 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Pentru cutia de viteze recomand asa, un bidon de 20 de litri de ATF 134, costa cam 650 -700 de lei. Si schimbi de cateva ori uleiu intro zi, sau la intervale de cateva zile, pana lichidul ramane luna. Nu trebuie omis de schimbat filtrul, la prima interventie, si apoi la ultima.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF