Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Trepidație

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Domnule, din cate ai mentionat tu mai sus e de la cutie buba. Ce ulei ai pus in cutie?
    Parerea mea e ca ai pus ulei prea gros in instalatie, si pana cand se incalzeste ca sa se fluidizeze iti forteaza prin cutie ce apuca, in cazul tau la viteza 1-2, care probabil ca au si cedat sau urmeaza sa cedeze ambreiajele, sau altceva, de unde si zgomotul metalic. In mod normal eu stiu ca exista ceva incalzitor in cv automata pentru incalzirea uleiului. Poate la tine nu functioneaza. Normal ca la viteza, in viteza 4-5 nu simti genul de zgomote pentru ca nu exista vreun defect, deci nu sunt probleme. Eu zic ca sa mergi de urgenta cu masina la un specialist in cutii de viteza automate (automaticul de pe forum, mai sus ai si numarul lui de tel), sa vada care e problema. Macar da-i un telefon si explica-i care e situatia, si poate o sa te ajute. Oricum eu asta zic, daca mai continui asa, e posibil sa iti distrugi cutia de viteze. Eu am distrus o cutie de viteze la un ford tot asa, nu facea zgomote decat in viteza 1-2, pana cand s-a stricat dintr-o data si s-a blocat pe loc, impreuna cu rotile.
    De facut, faci ce vrei tu, e masina ta, sunt banii tai, e alegerea ta. Ai vrut o parere pe forum, acum ai mai multe! Bafta!
    Last edited by SirDeadline; 12-19-2011, 01:16 AM.

    Comment


    • #17
      Tocmai am schimbat tampoane motor si cutie,maine la rece sa vad daca mai face.La cutie nu au gasit nimic defect...tu ai rezolvat?

      Comment


      • #18
        Originally posted by Alexei_D_Vinari View Post
        Bună. Știu că sunt postări deja pentru trepidații dar îmi asum riscul să deschid un nou thread.

        Am un W211 E220 CDI din 2002 cu 150 CP automat. Dimineața la temperatură joasă (+5 în jos), atâta timp cât este uleiul rece (motor/cutie) trepidează mașina la accelerare și trepidează slab în timpul mersului când nu țin piciorul pe accelerare. Trepidarea se simte fizic plus turo metrul oscilează. Când accelerez trepidează mai tare, câteodată chiar la accelerare de pe loc, parcă vrea să-și ia viteză dar după 1 sec își pierde din putere, și așa în continuu. Am verificat la calculator cutia, nu mi-a dat nici o eroare(din această cauză cred că convertizorul este ok). Am verificat rola de la alternator, întinzătorul, sunt ok. Cureaua am schimbato fiindcă îmi șuiera în ultimul timp tare (acuma șuieră slab și puțin timp). Am schimbat uleiul la motor, la cutie, toate filtrele. Când afară este mai mult de 5 grade, tot se simt trepidațiile dar nu în așa hal față de când afară este frig. Plus la trepidații, Când temperatura de afară este ridicată, întârzie cu 1-2 sec schimbarea de la 1 viteză la a 2-a. Poate și de la a 2-a la a 3-a. Specific, trepidațiile se manifestă doar primele 20 min din momentul pornirii motorului din rece, după ce se încălzește uleiul, nu mai am nici o problemă. Rog să mă ajutați. Vine iarna și se va simți mai tare. Vă mulțumesc!
        Salutare! Aceiasi problema a avut'o si un prieten de al meu pana la urma a schimbat si cutia de viteze convertizor si tot asa facea...pana ce a schimbat tampoanele de la motor,.de atunci nu mai are nici o problema(daca motorul isi pierde din putere si iti moare acceleratia verifica filtru de aer daca nu schimbal...Eu cred 100%ca tamp sunt de vinaBafta!
        Last edited by faralimite; 12-30-2011, 16:19 PM.

        Comment


        • #19
          ..........
          Last edited by Alexei_D_Vinari; 12-31-2011, 03:11 AM.

          Comment


          • #20
            Originally posted by SirDeadline View Post
            Parerea mea e ca ai pus ulei prea gros in instalatie, si pana cand se incalzeste ca sa se fluidizeze iti forteaza prin cutie ce apuca, in cazul tau la viteza 1-2, care probabil ca au si cedat sau urmeaza sa cedeze ambreiajele, sau altceva, de unde si zgomotul metalic.
            Ultima data am schimbat uleiul in septembrie, si deja am parcurs 6000 km. La service miau pus ulei cva Castrol ATF TQD 5l (masina e la 290,000 km). Au ales bine tipul de ulei? Daca sa il mai schimb o data de ex sa pun un tip mai putin gros de care mi-ati recomanda? Si cred eu ca uleiul din convertizor nu a fost schimbat, avand in vedere ca miau turnat numai 5 l. Trebuie sa parcurg si o procedura de spalare a cutiei inainte de a pune ulei nou? Care este procedura in 2 cuvinte?
            Acuma cat este cald si dispar mai repede trepidatiile am depistat si natura zgomotului. La viteza 2, daca o las sa se miste luand piciorul de pe acceleratie, astept un pic cand obtin miscarea constanta (viteza nu se schimba, tot in 2 sa fie), apas finut pe acceleratie, si apare acest zgomot, se aude 1-2 sec, la care dispare daca continui sa accelerez un pic mai tare, daca iau brusc piciorul de pe acceleratie si iarasi apas finut pe acceleratie, iarasi apare acest zgomot, si asa poate sa faca la fiecare apasare de acceleratie in viteza 2 la viteza minima constanta, adica apas piciorul (finut) iau piciorul, apas, il iau, apas il iau, in momentul acesta apare zgomotul, dispare, apare dispare (dispare cand iau piciorul). Zgomotul este un harait care se aude in salon de undeva de jos, ceva de genul hrr, hrr, hrr. dispare la accelerare mai mare si daca e in viteza 3-4-5 nu mai apare.

            P.S. Sunt niste arcuri subtiri in lateral al cva, 4 cred ca, unii le schimba ca sunt rupte. Nu am verificat la mine, dar poate sa fie si asta vreo simptoma de trepidatie?

            Originally posted by faralimite
            ...pana ce a schimbat tampoanele de la motor,.de atunci nu mai are nici o problema
            La service miau zis ca tampoanele sunt ok. Poate nu leau verificat cum trebuie? Am sa mai merg si la alt service. Cum sa depistez daca tampoanele sint bune sau nu?

            _____________________
            WDB 211 006 1A 042 458
            Last edited by Alexei_D_Vinari; 12-31-2011, 03:08 AM.

            Comment


            • #21
              La mine e bine acum nu mai trepideaza merge bine nu mai e la fel de galagioasa.Din cate stiu intra cam 8 litri de ulei in cutie,schimbul de ulei l-am facut la reprezentanta au ei o scula care scoate tot uleiul din cutie,inafara de ei nu am mai vazut sa schimbe tot uleiul schimbau cum ai zis tu 4-5 litri

              Comment


              • #22
                Cat tea costat?

                Comment


                • #23
                  Tampoanele motor pe factura sunt 400 ron bucata si ala la cutie 140 ron.Manopera e un pic mai scumpa(vreo 5-600 ron) dar a meritat.Gasesti piesele si mai ieftin da eu am fost la reprezentanta ca sa fiu sigur.Uleiul de schimbat in cutie e pe la 800 ron parca.E alta masina dupa ce am schimbat tampoanele.La multi ani!!!

                  Comment


                  • #24
                    Deci, am mai fost la un service, au testato, si miau zis sa merg cu incredere sa schimb uleiul la reprezentanta ca masina nu are nimic, doar ca la rece cutia nu stie cand sa schimbe viteza, din cauza cca in convertor cine stie cand a fost schimbat uleiul si poate avea si ceva span, murdarie si atunci este inutil ca am schimbat uleiul numai in cutie. O fac si pe asta. Apropo, la reprezentanta pot sa merg cu toate ale mele ulei, filtru? Ei numa sa imi faca schimbarea?!

                    Comment


                    • #25
                      schimbatul convertizorului

                      Va salut, aceiasi problema o am si eu.....trepidatii la accelerare, smcituri la schimbarea vitezei 1-2, 2-3 (diferenta este ca la mine smuceste atunci cand uleiul din cutie se incalzeste, trepidatiile tot timpul) , am fost la service specializat (unde lucreaza automaticul) mi-a desfacut cutia, schimbat arculetele acelea , verificat discuri....schimbat uleiul , si mi-a dat ca si diagnostic CONVETIZORUL. L-am schibat cu unul reparat......degeaba....am fost la reprezentanta am comandat convertizor nou, l-am schimbat la ei .....mi-au schimbat si uleiul, filtrul , garnitura.....etc tot de la CVA (in total m-a costat vreo 8000 ron) a mers masina aproxx 1,5 luni (45zile) dupa care au reaparut aceleasi probleme: SMUCITURI la 1-2, 2-3 , TREPIDATII LA ACCELERARE....etc.
                      Am masina de 1 an de zile si deja m-a sictirit la maxim!!!!
                      Voi ati rezolvat problema????
                      Eu o sa revin cu ea la reprezentanta sa-mi depisteze problema.....nu-mi vine sa cred ca un convertizor nou , original, comandat dupa seria de sasiu de la mercedes se poate strica in 40-50 zile asa degeaba....

                      Comment


                      • #26
                        Au vai problema mare cu E class......Pana la urma sa nu te trezesti ca problema este suporti motor+cutie...asa am patit eu tripidati la maxim si se auzea ca o bataie infundata de motor....find ca am schimbat suporti de la motor pt ca am crezut ca de acolo provine bataia tot nu a disp asa ca am mers la MB sa vad despre ce este vb, mi'au spus ca e un injector de vina am schimbat si ala si tot asa facea si pana la urma am schimbat schimbat suportul de la cutie(chiar ca nu se vedea uzat cand era pe masina)dar dupa ce lam luat jos era cauciucul taiat lam schimbat si gata cu akm merge struna totul..Motorul mai silentios si fara trepidati....App vezi ca ai garantie 2 ani pt torque convertor parts+manopera...Bafta
                        Last edited by faralimite; 04-17-2012, 14:29 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by valentinionut View Post
                          Va salut, aceiasi problema o am si eu.....trepidatii la accelerare, smcituri la schimbarea vitezei 1-2, 2-3 (diferenta este ca la mine smuceste atunci cand uleiul din cutie se incalzeste, trepidatiile tot timpul) , am fost la service specializat (unde lucreaza automaticul) mi-a desfacut cutia, schimbat arculetele acelea , verificat discuri....schimbat uleiul , si mi-a dat ca si diagnostic CONVETIZORUL. L-am schibat cu unul reparat......degeaba....am fost la reprezentanta am comandat convertizor nou, l-am schimbat la ei .....mi-au schimbat si uleiul, filtrul , garnitura.....etc tot de la CVA (in total m-a costat vreo 8000 ron) a mers masina aproxx 1,5 luni (45zile) dupa care au reaparut aceleasi probleme: SMUCITURI la 1-2, 2-3 , TREPIDATII LA ACCELERARE....etc.
                          Am masina de 1 an de zile si deja m-a sictirit la maxim!!!!
                          Voi ati rezolvat problema????
                          Eu o sa revin cu ea la reprezentanta sa-mi depisteze problema.....nu-mi vine sa cred ca un convertizor nou , original, comandat dupa seria de sasiu de la mercedes se poate strica in 40-50 zile asa degeaba....
                          Eu iti dau un sfat...nu stiu daca asa se va rezolva problema dar merita sa incerci. Incearca sa schimbi flansa de la cardan (aceea de cauciuc). Aia da in general trepidatii. Intr-adevar si eu am avut la un E klasse 220 cdi aceeasi problema (trepidatii in acceleratie si schimbarea vitezelor cu o alunecare plus variatii ale turometrului) si am schimbat si cutia si convertizorul. Acum merge ok. Tu daca le-ai schimbat, incearca cu flansa de la cardan.Bafta!
                          Last edited by priest; 04-17-2012, 18:49 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Alexei_D_Vinari View Post
                            Deci, am mai fost la un service, au testato, si miau zis sa merg cu incredere sa schimb uleiul la reprezentanta ca masina nu are nimic, doar ca la rece cutia nu stie cand sa schimbe viteza, din cauza cca in convertor cine stie cand a fost schimbat uleiul si poate avea si ceva span, murdarie si atunci este inutil ca am schimbat uleiul numai in cutie. O fac si pe asta. Apropo, la reprezentanta pot sa merg cu toate ale mele ulei, filtru? Ei numa sa imi faca schimbarea?!
                            Salut, am si eu problema asemanatoare cu a ta, ai rezolvat cumva problema?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Alexei_D_Vinari View Post
                              Bună. Știu că sunt postări deja pentru trepidații dar îmi asum riscul să deschid un nou thread.

                              Am un W211 E220 CDI din 2002 cu 150 CP automat. Dimineața la temperatură joasă (+5 în jos), atâta timp cât este uleiul rece (motor/cutie) trepidează mașina la accelerare și trepidează slab în timpul mersului când nu țin piciorul pe accelerare. Trepidarea se simte fizic plus turo metrul oscilează. Când accelerez trepidează mai tare, câteodată chiar la accelerare de pe loc, parcă vrea să-și ia viteză dar după 1 sec își pierde din putere, și așa în continuu.


                              verifica debitmetrul de aer.
                              Ia unul "de imprumut" si vezi daca dimenieata (la pornirea la rece) are aceleasi simptome. Poate ca te ajuta un coleg de aici, de pe forum.


                              sunt gata sa pun pariu pe o bere ca asta este cauza. Senzorul debitmetrului - murdar.
                              Last edited by Mr.M; 04-29-2012, 18:08 PM.
                              http://www.w204.ro

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by priest View Post
                                Eu iti dau un sfat...nu stiu daca asa se va rezolva problema dar merita sa incerci. Incearca sa schimbi flansa de la cardan (aceea de cauciuc). Aia da in general trepidatii. Intr-adevar si eu am avut la un E klasse 220 cdi aceeasi problema (trepidatii in acceleratie si schimbarea vitezelor cu o alunecare plus variatii ale turometrului) si am schimbat si cutia si convertizorul. Acum merge ok. Tu daca le-ai schimbat, incearca cu flansa de la cardan.Bafta!


                                Momentan am schimbat doar convertizorul, cutia a fost desfacuta, verificata spalata.....si totul pare a fi ok in ea.....daca ar fi o problema in cutie ar trebui sa intre in avarie nu???.....plus ca in momentele cand intra in trepidatii paraca pierde si din putere......
                                Problema este ca dupa ce s-a schimbat convertizorul cu unul nou aprox. o luna jumate a fost ok.......dupa care a revenit la vechile smucituri la schimbarea 1-2 si 2-3 si trepidatii in accelereare dupa 70 km /h. acu am dusa la mercedes unde incearca sa vada ce s-a intamplat......este acolo de o saptamana si nici un raspuns pana acu'

                                Originally posted by priest View Post
                                Eu iti dau un sfat...nu stiu daca asa se va rezolva problema dar merita sa incerci. Incearca sa schimbi flansa de la cardan (aceea de cauciuc). Aia da in general trepidatii. Intr-adevar si eu am avut la un E klasse 220 cdi aceeasi problema (trepidatii in acceleratie si schimbarea vitezelor cu o alunecare plus variatii ale turometrului) si am schimbat si cutia si convertizorul. Acum merge ok. Tu daca le-ai schimbat, incearca cu flansa de la cardan.Bafta!


                                Revin cu o intrebare: dupa ce ai schimbat convertizorul si cutia a mai trepidat in accelerare si mai avea probleme cu schimbarea vitezelor? sau au disparut doar dupa ce ai schimbat flansa de la cardan??
                                Last edited by Luxian; 05-05-2012, 20:50 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF