Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Trepidație

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidație

    Bună. Știu că sunt postări deja pentru trepidații dar îmi asum riscul să deschid un nou thread.

    Am un W211 E220 CDI din 2002 cu 150 CP automat. Dimineața la temperatură joasă (+5 în jos), atâta timp cât este uleiul rece (motor/cutie) trepidează mașina la accelerare și trepidează slab în timpul mersului când nu țin piciorul pe accelerare. Trepidarea se simte fizic plus turo metrul oscilează. Când accelerez trepidează mai tare, câteodată chiar la accelerare de pe loc, parcă vrea să-și ia viteză dar după 1 sec își pierde din putere, și așa în continuu. Am verificat la calculator cutia, nu mi-a dat nici o eroare(din această cauză cred că convertizorul este ok). Am verificat rola de la alternator, întinzătorul, sunt ok. Cureaua am schimbato fiindcă îmi șuiera în ultimul timp tare (acuma șuieră slab și puțin timp). Am schimbat uleiul la motor, la cutie, toate filtrele. Când afară este mai mult de 5 grade, tot se simt trepidațiile dar nu în așa hal față de când afară este frig. Plus la trepidații, Când temperatura de afară este ridicată, întârzie cu 1-2 sec schimbarea de la 1 viteză la a 2-a. Poate și de la a 2-a la a 3-a. Specific, trepidațiile se manifestă doar primele 20 min din momentul pornirii motorului din rece, după ce se încălzește uleiul, nu mai am nici o problemă. Rog să mă ajutați. Vine iarna și se va simți mai tare. Vă mulțumesc!

  • #2
    Am aceeasi problema,dupa ce schimb tampoanele la motor si cutie o sa vad daca mai face,altceva nu am gasit defect

    Comment


    • #3
      Eu la servis leam zis de tampoane, și au zis ca nu sunt defecte. Ce-i drept numai alea de motor le-au verificat. Dar, având în vedere că se manifestă astfel numai când este rece uleiul motor/cutie, nu cred că ar fi problema în tampoane. De altfel sar manifesta așa în continuu.

      Comment


      • #4
        Eu unul am schimbat mai multe la masina si doar tampoanele au ramas,am crezut ca e de la injectoare dar le-am schimbat si tot face la rece,vad cum face dupa ce schimb astea daca mai face,daca ii dai de cap te rog anunta-ne si pe noi.

        Comment


        • #5
          Deci, revin cu comportamente recente suplimentare a mașinii pe lângă cea importantă înainte de a merge la service.
          1. Am verificat uleiul din cva (cheia poziția 1, R ținut aprox 25 sec, după ce se aude un bip schimbați cheia în poziția 2 după care apăsați pe volan tasta de lângă săgeată acea mai aproape de voi, când apare lista cu coduri și nivelul uleiului porniți motorul). Nivelul uleiului îmi indica 6,7 l. După ce am pornit motorul, am început să accelerez, după 6 minute de accelerări a scăzut nivelul până la 5,1 l. Am luat piciorul de pe accelerare și în 6 min sa urcat până la 5,4 l. Este normal?
          2. Astăzi am pornit mașina din loc la rece, pentru a testa cât de tare trepidează la accelerare forțată cu motorul rece. După câteva forțări conștiente a accelerației, care erau însoțite cu trepidații fizice a mașinei și oscilații ale turometrului (trepidații, smuncituri) în scurt timp nu a mai reacționat la apăsarea accelerației, chiar și cu pedala până în jos. Menționez că EGR am schimbat în septembrie fiindcă aveam probleme constante cu accelerarea în gol. Astfel tind să nu dau vina pe EGR la faza cu accelerarea în gol de astăzi.
          3. După vri-o 20 min motor pornit temperatura nu se ridică mai mult de 70 de grade (deocamdată nu am avut ocazia să ies din oraș, și nu am putut să constat temperatura la un timp mai îndelungat). Este normal ca după 20 min încă să nu arate termometrul mai mult de 70 de grade la antigel?
          4. Pe lângă trepidațiile la accelerare mică, după ce măresc un pic viteza, dacă după aceasta iau brusc piciorul de pe accelerare, își pierde brusc viteza trepidând, parcă sar îneca, însoțit de un zgomot urât în salon de parcă s-ar freca un fier de fier, câteva secunde, până când nu accelerez iarăși, dar nu se oprește motorul, senzație parcă nu iar ajunge motorină.

          P.S. Vă reamintesc, aceste simptome le am doar cât motorul este rece, după ce se încălzește motorul și cutia, aproximativ după vre-o 30-40 min, trepidațiile dispar! Uleiul din cutie schimbat cu toate filtrele, dar numai 5 l (bănuiesc că în convertizor nu a fost schimbat, dar nu vreau să testez să mai schimb uleiul complet încă odată).
          Și încă ceva, țeava pe unde se toarnă uleiul în cutie este spartă, și ca să torn ulei trebuie să o leg cu ceva să nu sifoneze uleiul pe acolo. Sar putea în timpul mersului să intre pe acolo praf sau apă? Menționez că nu se pierde ulei prin acea gaură.
          Uf, am pus mai multe simptome , poate acuma cineva să aibă mai reală idee ce aș putea avea, înainte de a merge la services.

          Comment


          • #6
            Chiar nimeni nu are timp să își expună părerea?

            Comment


            • #7
              1. 6,7 Litri de ulei în cutie e puțin și cred că în bord îți arată doar uleiul din motor. Cred că ar trebui ceva mai mult în cutie.

              2. Acceleratul în gol, e din cauză că intră motorul în regim de avarie, nu mai poți trece de 3000rpm. Caută pe forum "Plafonare cdi" și ai să găsești o grămadă de topicuri. Cauzele sunt multiple, cel mai bine mergi la tester și-ți zice exact.

              3. Dacă temperatura nu stă la 80-90 de grade cum e normal, cel mai probabil trebuie să schimbi termostatul. Preț vreo 130-200 lei, nu știu exact.

              4. Nu sună deloc bine. Mergi la un service calumea (reprezentață eventual), și fă o verificare la cutie. La W211 pică destul de des convertorul de cuplu, și el de obicei cauzează vibrații și sunetele respective. Un mecanic care a mai dat de problema asta ar putea să-ți zică exact.


              Originally posted by Alexei_D_Vinari
              Eu la servis leam zis de tampoane, și au zis ca nu sunt defecte. Ce-i drept numai alea de motor le-au verificat. Dar, având în vedere că se manifestă astfel numai când este rece uleiul motor/cutie, nu cred că ar fi problema în tampoane. De altfel sar manifesta așa în continuu.
              Tampoanele de motor fac mai urât când e motorul rece pentru că atunci motorul nu merge chiar rotund. Am avut tampoanele duse, și numai la relanti se simțeau. Iar când unul mi s-a dus de tot, făcea urât doar când era în R cutia.
              ...

              Comment


              • #8
                @Luxian, îți mulțumesc de info. Încerc să fac test prima dată la componentele ușor accesibile, și dacă nu rezolv, deja va trebui să mă mă bag în cutie. Apropo, la Test star nu îmi arată nici o eroare la convertizor. Este posibilitate de a verifica starea tehnică a convertizorului fără a desface cutia și a se goli uleiul din cutie?!

                Deci, mai revin cu niște detalii mai clare. La fel, când încep a mă deplasa cu viteză joasă și cu motorul încă rece, în prima viteză la aprox 1900 de turații, trage trepidând, efectuând niște smuncituri frecvente, 2-3 smuncituri/sec, deci atenție, smuncituri frecvente, fiecare smuncitură este urmată de încetinire bruscă (trepidația are 2 faze, prima când smuncește, urmată de adoua fază când brusc încetinește), iar când trece în a doua viteză, smunciturile devin mai rare 1/sec, dar mai puternice un pic, și la începutul fazei smunciturii(când smuncește), se aude zgomotul parcă se roade ceva în interiorul s-ar putea a cutiei, iar la a doua fază(încetinire) zgomotul dispare, nu pot sămi dau seama unde anume se aude cert e că se aude în tot salonul. Deci, pentru imaginație, la prima viteză când încep a mă de plasa să zicem durează 5 sec în prima viteză, în momentul acesta se produc în jur de 10 trepidații-incetiniri (smuncitură-încetinire*10), după care schimbă în viteza a doua și se produc 5 trepidații (smuncitură paralel cu zgomot-încetinire*5). Turometrul oscilează în funcție de toate trepidațiile(sus-jos, sus-jos). Am observat că în P, R și N, lucrează normal fără zgomote și tremurături dubioase, aceste trepidații au loc numai până ce motorul este rece, dar și aceste trepidații nu sunt chiar foarte constante, ci la un anumit nivel al apăsării pedalei de accelerație, porțiunea până la jumătatea apăsării pedalei de accelerare, și în porțiunea când iau piciorul de pe accelerare (aici în loc să își micșoreze viteza constant și lin, trepidează la fel ca și la accelerare, diminuându-și brusc din viteză). Sper că am fost destul de clar și acuma specialiștii vor putea să dea diagnoze mai concrete. Vă mulțumesc!

                Știe cineva?
                Last edited by Luxian; 12-16-2011, 15:34 PM.

                Comment


                • #9
                  Maestre. Din cele relatate , e clar ca e groasa treaba . Imi pare rau ca trebue sa.ti dau cea mai proasta veste : eu spun ca cutia de viteze este la inceputul unei mari defectiuni si trebue sa mergi de urgenta cu ea la reprezentanta , sau la un service speializat, cat inca te mai poti deplasa cu ea. Daca o faci acum pana nu se ,,duce'' de tot, ai sansa sa platesti pt reparatie mai putin. S.a defectat un disc , sau a sarit rau s.a rupt vreo siguranta, iar la presiune mare scapa, de aici socurile. Daca nu mergi acum ai ocazia sa se strice de tot , iar cheltuielile, sant pe masura. Bafta

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alex.marian View Post
                    S.a defectat un disc , sau a sarit rau s.a rupt vreo siguranta, iar la presiune mare scapa, de aici socurile.
                    Bine, să presupunem că este un disc. Dar cum explici faptul că se comportă așa numai primele 30 min, până când se încălzește mașina dea binelea?! Eu cred că dacă într-adevăr ar fi discul, ceea ce este o defecțiune fizică, atunci ar trebui să se comporte așa tot timpul, la rece, la cald, nu contează. Dar la mine acuma că e frig afară este necesar 30 min să se încălzească motorul, după care nu se mai simt trepidațiile, iar vara erau necesari numai 15 min ca să dispară trepidațiile, vara se încălzea mașina mai repede. Încă un fapt, după ce am schimbat uleiul în cutie în septembrie, primele 2-3 zile parcă nu trepida, dar după asta a apărut iarăși.

                    _____________________
                    WDB 211 006 1A 042 458

                    Comment


                    • #11
                      Toate simptomele denotă că e vorba de cutie din punctul meu de vedere. Comportamentul diferit la cald/rece e dat de vâscozitatea uleiului din cutie, care se schimbă odată cu temperatura. Eu în locul tău aș merge la un specialist, e foarte puțin probabil să-i dai singur de cap la cutie, și cu cât amâni mai mult, cu atât costul reparației poate crește.

                      Din punctul meu de vedere, toate indiciile duc către cutie. Văd că nu ai completat locația la profil, dar îți recomand să iei cu userul automaticul (0722623721), și încearcă să mergi la el cu mașina.

                      Baftă la rezolvare! Sper să scapi cât mai ieftin.
                      ...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Luxian View Post
                        îți recomand să iei cu userul automaticul (0722623721), și încearcă să mergi la el cu mașina.

                        Baftă la rezolvare! Sper să scapi cât mai ieftin.
                        Mersi de indicatie, o sa incerc sa apelez la el.
                        Cel mai interesant ca nimeni din acei care au avut astfel de probleme nu au aparut sa scrie cum au rezolvat problema. Azi am fost la service, si pot sa zic sigur ca nu este problema din cauza pieselor exterioare ca:

                        Tampoane motor
                        Tampoane cutie
                        Bucșe punte caroserie spate
                        Bucșe punte caroserie față
                        Flanșă de la cardan (mică/mare)
                        Rulmentul intermediar cardan
                        Radiatorul nu este fisurat sa zici ca antigelul nimereste in ulei.

                        Pacat, o sa mai incerc inca o varianta, o sa verific versiunea cu funcționarea incorectă a blocajului convertizorului, o sa vin la services, cu test star voi dezactiva blocajul, și o sa ma plimb în regim de test, dacă nu trepidează, înseamnă că aceasta este cauza, blocajul după aceasta se activează singur la oprire-pornire a mașinii.
                        Am citit pe undeva ca problema a fost înlăturată cu schimbul supapei de reglare a presiunii pe rampă, separat am înțeles că nu se vinde, se vinde în complect cu rampa. Stie cineva ce este supapa de reglare a presiunei pe rampa? Cum arata, cum se schimba si cati bani ar fi?!

                        Originally posted by Luxian View Post
                        1. 6,7 Litri de ulei în cutie e puțin și cred că în bord îți arată doar uleiul din motor. Cred că ar trebui ceva mai mult în cutie.
                        Eu am verificat nivelul de ulei in cutie,
                        Originally posted by Alexei_D_Vinari
                        (cheia poziția 1, R ținut aprox 25 sec, după ce se aude un bip schimbați cheia în poziția 2 după care apăsați pe volan tasta de lângă săgeată acea mai aproape de voi, când apare lista cu coduri și nivelul uleiului porniți motorul).
                        Originally posted by Alexei_D_Vinari
                        Tampoane motor
                        Tampoane cutie
                        Bucșe punte caroserie spate
                        Bucșe punte caroserie față
                        Flanșă de la cardan (mică/mare)
                        Rulmentul intermediar cardan
                        Radiatorul nu este fisurat sa zici ca antigelul nimereste in ulei.
                        Am vrut sa verific si furtunul de vacuum la pompa de frana, si furtunul de vacum care intra in cutie. Cum sa lamuresc la service ce este asta? Nu mau inteles despre ce merge vorba. Cum se verifica? Necesita procedeu sofisticat?

                        Mii ciuda enorm, azi am mers mai mult de jumate de ora cu ea. Dupa ce sa incalzit dea binelea nu aveam nici o trepidatie. De ce nu merge asa intot deauna?!
                        APROPO, dupa ce se incalzeste deabinelea, trepidatiile dispar sigur, insa zgomotul care imita o frecare fier de fier la viteza 1 si 2 inca mai apare =, cei drept nu asa de tare si des dar sunt momente cand apare.
                        Last edited by Luxian; 12-17-2011, 01:16 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Inca nu am schimbat tampoanele la masina,dar la mine nu face cum zici tu,se simte o vibratie cand e rece motorul dar schimba vitezele normal,faza e ca daca stau cu piciorul pe frana si e in drive moare motorul,daca merg cu ea 10 min nu mai face deloc.La reprezenta nu au gasit defect de cat injectoarele care erau alt cod si le-am schimbat si tampoane motor respectiv cutie.Am dat 7 mil doar pe verificari,uleiul in cutie nu are 30000 km,plus ca la schimbul de ulei din cutie am schimbat si o placa electronica din ea,span nu au gasit,cutia schimba fara smuncituri masina merge bine porneste sfert,dar face faza cu muritul in primele 10 min.Daca o las 10 min sa se incalzesca si plec dupa aia cu ea merge perfect.E nasol ca nici mie nu i-mi convine faza asta

                          Comment


                          • #14
                            Problema este din convertizor (tulumba din fata cutiei de viteza). Acelasi lucru l-am avut si eu, tot pe E220 CDI. Din pacate 99.9 % din E 220 cdi din Romania au fost taxi. Dar , nu cred ca asta are importanta. Schimba cu incredere convertizorul si nu vei mai avea acele "trepidatii".
                            Bafta!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by priest View Post
                              Problema este din convertizor (tulumba din fata cutiei de viteza). Acelasi lucru l-am avut si eu, tot pe E220 CDI. Din pacate 99.9 % din E 220 cdi din Romania au fost taxi. Dar , nu cred ca asta are importanta. Schimba cu incredere convertizorul si nu vei mai avea acele "trepidatii".
                              Bafta!
                              Dar de ce nu sunt trepidații când motorul se încălzește? Convertizorul își revine când uleiul se încălzește?

                              Deci, azi am făcut 200 de km, și după cum am zis, când se încălzește motorul bine, nu mai izbește. Dar ce am observat, chiar dacă este motorul încălzit, în viteza a 2-a la turații mici, când țin piciorul pe accelerație foarte ușor, și țin așa constant, totuși atunci începe să se audă zgomotul, parcă ar fi o frecare de 2 fiare, plus la asta, de la acest zgomot vibrează un pic caroseria, nu durează mult, 2-3 sec, sau până apăs mai tare pe pedală. Plus la asta, la motorul cald în viteza a doua la turații mici, dacă iau brusc piciorul de pe accelerație, își pierde pria brusc din viteza inițială, parcă automat s-ar apăsa un pic pe frână, parcă sar începe a îneca, cam 1 sec, după care imediat se aude un pic același zgomot. (La viteză mare nu frânează după ce iau brusc piciorul de pe accelerație).
                              Mă gândesc la una. Când se încălzește motorul, nu mai trepidează. Dar motorul la mine se încălzește până la 90 de grade aproximativ greu, cam în 25 min de mers continuu. Ok, o să schimb termostatul, sper să se încălzească după asta în 10 min, ca să scăp de smuncituri mai repede, dar zgomotul și înecatul ăsta scurt care se simte după ce iau brusc piciorul de pe accelerare? Cum să scap de ele?
                              De ce zic să schimb termostatul, având în vedere că se încălzește greu (25 min mers continuu) cred că el cam funcționează greu, nu? Eu drumuri lungi nu prea fac, serviciul ii la 1,5 km de casă, și din această cauză practic motorul nu reușește să se încălzească dea binelea, și practic întotdeauna merg cu motorul rece și am aceste smuncituri.
                              Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:18 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF